Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

3 päivää Lontoossa, paljonko käyttörahaa ja mitkä kengät?

Vierailija
20.05.2013 |

Paljon itse ottaisit mukaan? 

Ja millä kengillä siellä kävelisin? Converseilla, ballerinoilla, millä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Converset ja Ballerinat. Itse ottaisin n. 1000 euroa, mutta riippuu shoppailutavoitteista. 500?

Vierailija
2/15 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuohon voi millään vastata kun et yhtään kerro mitä aiot tehdä. Kävellä ympäri kaupunkia katsomassa nähtävyyksiä? Syödä pubissa? Ajella taksilla ja käydä teatterissa ja hienoissa ravintoloissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ottaisin sekä tennarit, sandaalit että korkkarit. Rahaa ei tarvitse miettiä kun ottaa kortin, sillähän sitä siellä maksaa tai nostaa rahaa automaatista. Vai miksi sä erikseen otat jonkun tietyn summan? Eihän sitä voi etukäteen tietää mitä tulee ostettua.

Vierailija
4/15 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistit ballerinat ja korkkarit. Lontoossa ihmiset todella kiinnittävät huomiota kenkiinsä, kenties enemmän kuin missään muualla.

Vierailija
5/15 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään ruokiin ottaisin 200€ per 2 hlöä per päivä. Haluan syödä hyvin ja Lontoossa on muutama ihan super ravintola joihin haluan mennä vielä uudelleen ja syödä pitkän kaavan mukaan. Lisäksi afternoon-tea, joku kiva lounas etnisessä ravintolassa ja ihanat muut kahvilat kuuluisi viikonlopun ohjelmaan. Tonni varmaan riittäisi ruokiin, yhteen teatteriin ja nähtävyyksiin. Shoppailurahaa muutama satanen vielä varalle. Tyhjin käsin en ole koskaan tullut sieltä kotiin:)

Converset ja ballerinat on molemmat huonoja koska on lättäpohjaisia - minulla kipenisi pohkeet vartissa!! Itse ottaisin kiilapohjaiset tossut - tai mitkä tahansa missä on kunnolla muotoiltu pohja joka tukee jalkaa. Lenkkarit varmaan parhaat muttei esteettisimmät...

Vierailija
6/15 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 14:06"]

Itse ottaisin sekä tennarit, sandaalit että korkkarit. Rahaa ei tarvitse miettiä kun ottaa kortin, sillähän sitä siellä maksaa tai nostaa rahaa automaatista. Vai miksi sä erikseen otat jonkun tietyn summan? Eihän sitä voi etukäteen tietää mitä tulee ostettua.

[/quote]

Siksi, koska minulla ei ole loputtomasti rahaa tuhlattavaksi. 

Vierailija
7/15 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis tarkoitus on kierrellä vain rauhassa muutama meille tärkeä nähtävyys, käydä muutamalla kirppiksellä ja muutamassa museossa. 

Vierailija
8/15 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet museot ovat ilmaisia. Tescosta saa halvalla kolmioleipiä ja muita välipaloja. Hyväntekeväisyyskirpputorit ovat edullisia. Kävelemällä säästät etkä tarvitse matkakorttia.

Vierailija
9/15 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat sen verran rahaa, mitä sinulla on varaa ottaa tuhlattavaksi. Simple.

Vierailija
10/15 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin:PIDÄ HAUSKAA!!! :D

Ja itse ottaisin sellaiset vapaa-ajan kengät, joissa on hyvä kävellä. Iltoja varten kävisin shoppailemassa uudet korkkarit ja ehkä jopa kokonaisen uuden vaatekerran! 

Vierailija
11/15 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin parit erilaiset kengät, joissa on hyvä kävellä. Matkoilla tulee usein käveltyä enemmän kuin arjessa ja jos yhdet kengät ekana päivänä tekee rakon johonkin kohtaan niin seuraavana päivänä ei todellakaan halua laittaa niitä samoja enää jalkaansa...

Vierailija
12/15 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri 3pv Lontoossa. Meitä oli kaksi, käteistä vaihdettiin yhteensä 800 € ja riitti liiankin hyvin. Ennalta toki maksettiin ouster cardit ja parit pääsyliput jotka maksoi kahdelta 80€. Syömisen koin edulliseksi ja siihen menikin odotettua vähemmän rahaa. Tosin syötiin ns tavallisissa paikoissa, ei missään superhienoissa. Mulla oli tennarit ja hyvät kävelykengät. Korkkareilla en olis tehnyt mitään pitkien kävelymaykojen takia. Hyvät ballerinat ja lenkkarit ottaisin jos nyt lähtisin. Jalat oli ihan muusina, ja kaupunkilomalla mukavuus menee mulla kauneuden edelle ;) sitä paitsi katukuvassa näki tosi paljon ns citylenkkareita todella tyylikkäästi pukeutuneilla nuorillakin.

Mukavaa reissua!!

Vierailija
13/15 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole korkkari-ihmisiä et niillä tee mitään. Hyvät kävelykengät on parhaat. Pubiruoat on hyviä ja melko edullisia ja tietysti intialainen ravintola kannattaa kokea. Siellä saa oikeasti parempaa kun täällä. 

Vierailija
14/15 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset kengät joissa jaksaa kävellä koko päivän, suosittelen ostamaan pehmeät, matalat ja ilmavat kesäkengät tyyliin Rieker. Ihan sama miltä näyttää, kunhan ei pilaa matkaa jalkasäryillä ja rakoilla kantapäissä.

Rahaa niin paljon kuin irtoaa.

Vierailija
15/15 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mahdollisimman hyvät kävelykengät vaikka lenkkarit, niillä hoituu niin päivä kuin iltapubi menot, ja jotkut yokkärit

Lontoossa on se hyvä puoli, että olit pukeutunut miten tahansa, ei sua kukaan katso 'kieroon' tai kirjoittele siitä netissä seuraavana päivänä..