Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa hyviä laatikkoviinejä?

Vierailija
20.05.2013 |

Meille tulossa vieraita viikonloppuna ja ajattelin, että olisi helpompaa kantaa sieltä Alkosta niitä isompia hanapakkauksia kuin ostella pulloja. Mutta onko ne laatikkoviinit huonoja.

Suosittele hyvää valkkaria ja punkkua.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Black Tower ja Blue Nun valkkareista.. omnom.

Vierailija
2/5 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tod mitään Blue Nunnia, yyyh

Kysy alkosta suosituksia, osaavat neuvoa ruoille sopivat viinit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espiritu on ainakin hyvää, punaisena ja valkoisena.

Pussiviineistä olen juonut valkoista Chill Outia (sininen pussi, jossa aurinkotuolin kuva) sekä punaista Sedibaa (tjsp). Hyviä molemmat, en kyl muista mitä rypäleitä oli.. ei jääny mieleen.. =0)

Vierailija
4/5 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaisista ainakin Rosso di Toscana merkkinen on hyvää. 

Blue Nun kyllä maistuu lähinnä oksennukselle, itse en tarjoaisi kyllä vieraille. Valkoisista ok on Gato Negro Sauvignon Blanc ja Sant'Agostino Catarratto.

Vierailija
5/5 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta näkyy vuoden viinit kilpailuissa voittaneet http://www.vuodenviinit.com/tulokset/tulokset-2013/ ne ovat yleensä ihan kelpo viinejä olleet. Kannattaa myös muistaa, ettei valitse sitä halvinta. Tuo Kumalan Chenin Blanc esimerkiksi on oikein kiva. Mieti myös mistä itse tykkäät, ne Alkon värikoodaukset ovat varsinkin punaviineissä suhteellisen käteviä, kun näkee suoraan missä on makua ja mitkä ovat mehua. Aiemmin mainittu Rosso di Toscana on esimerkiksi ainoita hanapunkkuja, jotka ovat saaneet luokituksekseen vivahteikas ja kehittynyt. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä