Kysely naisten koruista, mitä mieltä?
Vastaa, mitkä ovat mielestäsi naiselle (länsimaissa) sopivia koruja joista pidät?
[ ]Hopeinen kaulakoru
[ ]Kultainen kaulakoru
[ ]Hopeinen rannekoru
[ ]Kultainen rannekoru
[ ]Hopeiset korvakorut
[ ]Kultaiset korvakorut
Kommentteja saa myös laittaa.
Kommentit (16)
Riippuu ihan naisesta ja koruista.
Ei todellakaan ole ok leuhkia koruilla. Olivatpa omia tai muiden.
Siis häh. Kaikki tietenkin, kunhan ei pue kaikkea ylenmäärin. Ja joillekin sekin sopii:)
En tiedä muista länsimaalaisista, itse tykkään hopeakoruista. Korvakoruja en enää käytä, mutta sormukset, rannekorut ja riipukset ovat hopeaa.
Ihan mitä haluat käyttää. Pakko ei ole eikä kiellettyä.
Mä pidän kultakoruista, välillä oli vuosia kun en käyttänyt, mutta nyt taas tuntuu mukavalta koristautua.
Kaikki käy ja näiden lisäksi vielä helmikorut. Mieluiten mätsäävä setti eikä liiallisesti.
Kaikki käy. Mitä vanhemmaksi tulen, niin sitä enemmän koruja käytän. Tarkoitan siis, että käytän eri koruja eri päivinä, mutta joka päivä pitää olla koruja. Liikaa koruja en kuitenkaan yhdellä kertaa pidä. Lisäksi nyt kun ikää alkaa olla, olen alkanut pitää enemmän pienemmistä korvakoruista, nuorempana niiden piti olla suuria ja näyttäviä.
Valkokulta on hopeankin ystäville hyvä kultavaihtoehto, jos ei pidä keltaisista. Sitä paitsi nykyään on ruusukultaisiakin koruja jne. Kaikki voivat olla hyviä, ja minä pidän arkikoruina Aarikan puisia koruja myös. Pronssikorutkin ovat kauniita, mutta en uskalla niitä iholleni laittaa, joten niistä olen kokonaan luopunut. Helmikorut ovat aina muodikkaat ja samalla ajattomat.
Liiallinen bling bling ja valtava määrä koruja kerralla ei ole tyylikästä. Tosin joillekin värikkäille persoonille saattaa sellainenkin sopia aivan hyvin.
Kaikki käy. Ite suosin hopeakoruja, en pidä kullan väristä.
No tietenkin kaikki käy, mutta ei kultaa ja hopeaa samaan aikaan.
Pidän vain kahta sormusta nimettömässä. Korut eivät sovi mulle.
Kaikki käy. Toisille jopa sopii joulukuusilook.
Romaninaisille parhaiten sopii valtion rannerenkaat.
Vastaa, mitkä ovat mielestäsi naiselle (länsimaissa) sopivia koruja joista pidät?
[ *]Hopeinen kaulakoru
[ *]Kultainen kaulakoru
[* ]Hopeinen rannekoru
[ *]Kultainen rannekoru
[ ]Hopeiset korvakorut
[ ]Kultaiset korvakorut