Suutuinko suotta? Avomieheni lähti mökille ja jätti minut kotiin.
Meillä alkoi loma kummallakin ja minä en kuljetuspoliittisista syistä voinut lähteä mukaan. Mulla meni herne nenään mutta mies ei näytä ymmärtävän miksi.
Kommentit (34)
Vai mitä tarkoitit kun sanoit että kämppä on sinun?
No, siinä tapauksessa miehen tavarat laatikkoihin / säkkeihin ja johonkin mistä mies saa ne noutaa. Lukot vaihtoon. Sitten vain viesti miehelle että " tavarasi löytyy osoitteesta X" , ei taida ihan esimerkiksi juna-aseman säilytyslokeroon mahtua, mutta vastaavaan paikkaan.
Oikeasti, miten tuollainen tilanne on mahdollinen?!
Ilmoitti sen mulle jo viime vuoden puolella.
Jotenkin vain toivoin, että saadaan jotenkin kuljetus järjestettyä tai muuten osa lomasta yhdessä vietettyä. Siis uskoin viimeiseen asti, että mies joustaa jotenkin suunnitelmissaan jos meille ei autoa taivaasta tipahda. Suomeksi sanottuna, olen ihan v..tun hyväuskoinen hölmö.
Mesta on ihan korvessa, lähin juna-asema on tyyliin sadan kilsan päässä. Eikä paljon nappaa junalla 6 h matkustaminen megavilkkaan kaksvuotiaan kanssa. Lentämällä pääsis myöskin siihen sadan kilsan päähän mutta se sitten maksaakin kolmelta. Varsinkin kun rahaa ei ole, kun on pitänyt autoa tankata ja palkatonta lomaa ottaa. Ettekä naura mulle, tässä ei ole mitään huvittavaa.
sinusta ja lapsista viis? Ja sinä hyväksyt?
Seuraavaksi hän ilmoittaa ottavansa tyttöystävänsä teille asumaan. Sinä hyväksyt edelleen, " kun on muuten niin mukava" .
Mietis nyt vähän!
Itse en ikinä päivänä olisi tankannut miehelle autoa, että pääsee kuukaudeksi mökille ja jättää minut rahatta tuoksi ajaksi kaupunkiin... MIKSI, MIKSI, OI MIKSI tankkasit vielä sen autonkin, kun jo tiesit, että kaupunkinakki viuhahti ja rahaa ei ole... Jestas, täytyy kyllä sanoa, että tyhmä olet ja sinisilmäinen, ryhdistäydy nyt ja vaadi parisuhteelta ITSELLESIKIN jotain....
Sekin ihan ymmärrettävää. Mutta sitä en ihan sulata, että mut laitetaan hyllylle joka kerta kun hänen lapsensa ovat maisemissa.
Niin, ja mies vielä valitti, että tää uusperhekuvio on niin hankala. No totta mooses tää ei toimi kun jätkästä tulee joku helvetin ihmissusi kun lapset saapuvat paikalle.
Ja parasta tässä on se, että mun lapset odottaa sinne mökille pääsyä kuin kuuta nousevaa. Mamma sitten keksii tässä yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista.
Vierailija:
mut laitetaan hyllylle joka kerta kun hänen lapsensa ovat maisemissa.mies valitti, että tää uusperhekuvio on niin hankala.
jätkästä tulee joku helvetin ihmissusi kun lapset saapuvat paikalle.
mun lapset odottaa sinne mökille pääsyä kuin kuuta nousevaa. Mamma sitten keksii tässä yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista.
Ihmettelen vain...
Vierailija:
Ja parasta tässä on se, että mun lapset odottaa sinne mökille pääsyä kuin kuuta nousevaa. Mamma sitten keksii tässä yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista.
Tää on nyt SINUSTA kiinni, ei miehestä. Tiedät jo, mikä luuseri se on, pakkoko lasku on maksattaa sun lapsilla? Nyt asiat tärkeysjärjestykseen, nainen!!
Älkää käsittäkö väärin, hänen lapsissaan ei ole mitään vikaa vaan miehen käytöksen muuttuminen lasten läsnäollessa on ongelma. Minulla ei ole silloin mitään väliä. Koittaa viettää laatuaikaa lastensa kanssa, hinnalla millä hyvänsä.
Mutta, kyllä, tää lomaepisodi menee yli hilseen minultakin.
Erityisesti kuopus käy sääliksi on niin miehen perään. On tänäänkin kysellyt koko päivän missä X on.
Joo, täytyy joku ratkaisu tehdä, lähden nyt nukkumaan jos huomenna ajatus kulkisi paremmin.
Olisko tämä mahdollista?
Suojeleeko suku miestäsi?
Karauta paikalle yllätyksenä ja totea tilanne.
Miten pitkä matka teiltä on mökille?
Kait sulla joku ystävä on joka voi auttaa tässä tilanteessa.
Tökerö teko mieheltäsi. Tehän olette perhe ja vaikka hänellä on omiakin lapsia niin te kaikki muodostatte perheen. Ei siitä noin vain jätetä sitten toisia ulkopuolelle, ei varsinkaan vaimoa/avovaimoa. Mä en tuollaista sulattaisi, mut toisaalta, mä en kävis koskaan tuollaiseen uusioperhesuhteeseen. Tuollainen minun-sinun-meidän leikki ei mun päälle sopis alkuunkaan.
Nyt sulla on hyvää aikaa miettiä suhdettanne ja tehdä ratkaisuja. Otatko miehen takaisin sieltä mökiltä, lähdetkö tsekkaamaan tilanteen, vai mitä teet? Minusta ainakin kuulostaa vaan pahasti siltä, ettei hän sinua arvosta. Ei ainakaan niin paljon kuin pitäisi.
Juttu jäi näköjään vaiheeseen. Toivon tosiaan että tämä on provo. Jos ei, niin ei käy kateeksi:(
t. sen toisen ketjun ap
Mies talloo sun yli just niin kauan kuin suostut makaamaan lattialla...