Nukkuminen klipsipidennykset päässä!
Tiedän, ettei niin saisi tehdä.Itselläni on kauniit, luonnolliset laadukkaat klipsipidennykset, joita olen käyttänyt vain kerran juhlissa. Ovat siis vain erityistilanteita, ei arkea varten. Itse en osaa niitä asentaa ja käsitellä. Nyt olisi menoa tiedossa ja tykkäisin pitää pidennyksiä. Perjantai-iltana mulla on kampaaja-aika ja kampaaja voisi ne siinä laittaa. Onko kamalaa jos kerran nukkuu ne päässä? Olis valmiina lauantaita varten.
Kommentit (4)
Mitä perkelettä tekee jollain klipsipidennyksillä paikassa, jossa ei ole hotellissakaan peiliä? Miestäkö metsästit? Onnistiko? :D
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 14:57"]
Mitä perkelettä tekee jollain klipsipidennyksillä paikassa, jossa ei ole hotellissakaan peiliä? Miestäkö metsästit? Onnistiko? :D
[/quote]
Ihan oltiin suurkaupungissa shoppailemassa ja bilettämässä :D ei oltu missään savimajakylässä sarvikuonojen keskellä. Oon käynyt vähä reilu 10 Afrikan maassa, ja eritasoisissa hotelleissa + ihmisten kotona, ja kovin moneen peiliin en ole sielä törmännyt :) Ja miehen kanssa olin liikkeellä joten en ollut metsästämässä mitään.
Luultavasti lähtee irti yön aikana tai ainakin löystyy eikä näytä hyvältä.. Eikä ne päässä ole mukava nukkua
mä nukun aina klipsejen kanssa, siis melkein joka yö.
Vain silloin kun olen illalla pessyt hiukseni ilman klipsejä, nukun ilman että tukka kuivaa ja laitan aamulla.
Aamulla vaan tsekkaan että ovat paikoillaan, jos joku on vähn löystynyt niin nostan paikoilleen.
Tämä tapa tullut ihan siitä, että joskus "pakosta" Afrikassa reissatessa jouduin näin tekemään kun hotellissa ei ollut peilejä, ja käsipeileillä oli niin hankala laittaa, etten jaksanut joka päivä laittaa. Huomasin että toimii ihan hyvin. Eikä mulla ainakaan mene kovin huonoksi, jos ottaa pesun ajaksi pois, yhdet pilasin niin että en ottanut edes pesun ajaksi pois vaan pesin tukkani ne päässä, meni muutamassa viikossa huonoksi. nykyään kun otan melkein aina pesun ajaksi pois, pysyy hyvänä muutaman kuukauden, ehkä 4-5kk karkeesti, ja sitten ostan uudet (eivät silloinkaan vielä ole käyttökelvottomat, mutta tykkään että on oikeesti hyvkuntoset, siksi vaihdan kun menee edes vähän huonoksi)