Tänään lääkärineuvola ja pelottaa että ei ole kaikki ok.
Pelottaa niin valtavasti. On ollut niin helppo raskaus, että pelottaa kokoajan että ei ole kaikki hyvin. Nyt on viikkoja 16 ja risat täynnä.
Kommentit (4)
Tiedän ettei ole hyväksi, mutta ei osaa olla stressaamatta. Mutta toivottavasti kuitenkin kaikki hyvin niin saa mielenrauhan itselle. :) Keskenmeno pelko vaan jyskyttää kokoajan taustalla kun on 2 mennyt aiemmin kesken ja yksi on onneksi syntynyt terveenä vaikka olinkin häneltä varmaan sen 2/3 raskaudesta tipassa. Nyt ei ole tarvinnut käydä ku kaksi kertaa. :D
Niin, en itsekään tuntenu kahden viimeisen vauvan liikkeitä, ennen kuin olin nähnyt rakenneultrassa, että kaikki on todellakin hyvin. Ja lääkäri ultrasi ja perusteellisesti.. Oon tullu siihen tulokseen, että alitajunta jotenkin sulki pois tuntemukset, koskapa liikkeet alkoi tuntua heti ultran jälkeen.. ensimmäiseltä tunsin liikkeet tosi aikaisin..
Iloista mieltä odotukseen. :)
2
Mulla on ollu kuusi helppoa raskautta.. ei se oo merkki mistään poikkeamasta tai siitä, ettei kaikki ole hyvin. Nauti siitä, että sulla on helppo raskaus. Ja lääkärissähän se selviää, onko jotain syytä huoleen. Stressi ei ole hyväksi vauvalle.