Ollaan menossa ympärileikkauttamaan molemmat lapset
Herättiin aikaisin tänään. Parhaillaan istutaan junassa matkalla lautalle ja Tukholmaan järjestämään molempien poikien (2 ja 3v) ympärileikkaukset siellä. Suomesta kun ei löytynyt lääkäriä joka sen tekisi. Syynä koko rumbaan miehen kulttuuritausta.
Minusta kamalan epäkäytännöllistä kun Suomessa ei voi ympärileikkauttaa lapsia kulttuurisista syistä. Me tarvitsemme lain joka velvoittaa lääkärit tähän, samalla tavalla kun ne on velvollisia kirjoittamaan lähetteen aborttiin jos nainen sitä pyytää.
Kommentit (29)
Eiköhän niitä bakteereja ole muuallakin kuin siinä esinahassa... Jopa yli tuon epäilemättä tarkan lukeman "75% nelivuotiailla" (? mitä se edes tarkoittaa?)...
pelottaa jos joudun ymärileikkauttamaan 5vuotiaan poikani. Hänellä on pahoja tulehduksia tiukan esinahan takia ja lääkärit jo pelottelivat esinahan poistolla :(
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 22:50"]
Esinahkassa on 4vuotiaalla 75% bakteereja. lapsi ei edes muista toimenpidettä ja muoto on paremman näköisempi ja puhtaampi. Vaikemmin saa sukupuolitaudin ihan sen takia ja se on turha nahka. Olen nainen ja pannu suomalaisia ja ulkomaalaisia siis hyi helvetti nahka haisee pahalle kun taas leikatun ei haisee miltään. Ällöttää nahka taidan pysyä vaan leikattujen puolella. Kaverini meni Suomalaisen kanssa naimisiisn mies on 35v ja hän leikautti nahkan naisen pyynnöstä:) ja ap on provo, silti kerron teille että se kannattaa! Ihanaa saada pihdasta sileää kyrpää joka tuoksuu hyvälle AINA!
[/quote] Mistä se lapsi saisi sen sukupuolitaudin? Meinaatko että lapsesi panee naista ällöttää jos 3v:lläsi on kikkelissä esinahka? Etkö voisi odottaa, että poika kasvaisi aikuseksi ja itse seksielämän aloitettuaan leikkautaisi esinahan? Onko totta, että motiivisi nahan leikkauttamiseen on se, että mahdollisimman moni nainen tykkää poikasi kyrvästä aikanaan?
Mulla on ollut yksi miesystävä, jolla oli tiukan esinahan takia tehty ympärileikkaus, suomalainen. Sitä oikeesti asia hävetti, kun oli "erilainen". Kertoi siitä minulle ennen ekaa kertaa, etten muka olisi säikähtänyt...
No, olen SH ja nähnyt noita muutaman jo aiemmin, eli ei se nyt olisi shokki ollut, mutta miestä erilaisuus selkeesti kiusasi. Seksi oli hieman erilaista, mies teki "lujemmin hommia", ei muuten kuulemma saanut orgasmia, niin itse kertoi minulle.
Onpahan sitten käteenveto hankalampaa, kun ei ole esinahkaa.
Ja minkä maalainen tätä tällä kertaa vaati?
Ghanalainen.
-ap
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 00:42"]
Ja minkä maalainen tätä tällä kertaa vaati?
[/quote]
En kyllä ympärileikkauttaisi lapsiani, en tyttöjä enkä poikia. Tuntoaistihan siinä karsii. Ihminen on hienosti "suunniteltu" kokonaisuus, jossa kaikilla harpäkkeillä on joku tarkoitus. Joo-o kertokaa vain kitarisojen ja umpisuolien poistoista.
Esinahkassa on 4vuotiaalla 75% bakteereja. lapsi ei edes muista toimenpidettä ja muoto on paremman näköisempi ja puhtaampi. Vaikemmin saa sukupuolitaudin ihan sen takia ja se on turha nahka. Olen nainen ja pannu suomalaisia ja ulkomaalaisia siis hyi helvetti nahka haisee pahalle kun taas leikatun ei haisee miltään. Ällöttää nahka taidan pysyä vaan leikattujen puolella. Kaverini meni Suomalaisen kanssa naimisiisn mies on 35v ja hän leikautti nahkan naisen pyynnöstä:) ja ap on provo, silti kerron teille että se kannattaa! Ihanaa saada pihdasta sileää kyrpää joka tuoksuu hyvälle AINA!