Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on tuttavapiirisi ärsyttävin ihminen?

Vierailija
20.05.2013 |

Minun tuttavapiirissäni on eräs nainen, joka on selvästi vihainen minulle, mutta esittää silti ystävää. Vihan syynä ilmeisesti se, että aloimme samaan aikaan seurustelemaan ja tämän naisen suhde kariutui, kuin myös usea suhde sen jälkeen. Itse olen edelleen saman miehen kanssa. En keksi muuta syytä. Piilokettuilee jatkuvasti. Kuittaili minulle avoimesti painonnousustani, vaikka itse on sairaalloisen lihava. Saadessaan myöhemmin tietää, että pudotan painoa ja olen pudottanut sitä hyvän verran päivitti saman tien facebookkiin kuvia laihoista ihmisistä ja haukkui laihat pystyyn... listaa voisi jatkaa.

Ei varmaan ole ihme, etten jaksa hänelle enää elämääni jakaa. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 00:07"]

Minun tuttavapiirissäni on eräs nainen, joka on selvästi vihainen minulle, mutta esittää silti ystävää. Vihan syynä ilmeisesti se, että aloimme samaan aikaan seurustelemaan ja tämän naisen suhde kariutui, kuin myös usea suhde sen jälkeen. Itse olen edelleen saman miehen kanssa. En keksi muuta syytä. Piilokettuilee jatkuvasti. Kuittaili minulle avoimesti painonnousustani, vaikka itse on sairaalloisen lihava. Saadessaan myöhemmin tietää, että pudotan painoa ja olen pudottanut sitä hyvän verran päivitti saman tien facebookkiin kuvia laihoista ihmisistä ja haukkui laihat pystyyn... listaa voisi jatkaa.

[/quote]

Jahas. No onneksi ystävyyden voi aina päättää, joten sinun ei tarvitse häntä sietää, jollet halua.  Toinen juttu sitten on, mikä on todellinen syy ilkeilyyn.

Vierailija
2/8 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule nyt mieleen. Siivosin aikoinaan sellaiset ihmiset joita en siedä, pois läheltäni. Ei jäänyt suurta joukkoa jäljelle, mutta eipä tuostakaan mitään iloa olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy tunnustaa, ettei edes tuttavapiirissäni ole ketään ärsyttäviä ihmisiä.

Olen hankkiutunut kaikista ärsyttävistä ihmisistä eroon jo aikoja sitten. Sehän tarkoittaa sitä, ettei mulla ole yhtään kaveria.

Ystäviä on  3 kpl, ja nämä jotka ovat,

ovatkin sitten tosi hyviä ystäviä.

Muita en tarvitsekaan.

Vierailija
4/8 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 00:07"]

[/quote]

välillä en ymmärrä naisten ajatuksenjuoksua, tuntuu älyvapaalta

Vierailija
5/8 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, onko sun pakko olla tollaisen k*pään kanssa missään tekemisissä? Tyypillä on selkeästi huono itsetunto ja hän on kateellinen sinulle. Tuskin mikään ystävä, tahi edes säilyttämisen arvoinen tuttava.

Mua ärsyttää tai huvittaa sellaiset ihmiset, jotka vetää hirveetä roolia just siellä Naamakirjassa. Esim. yksi duunituttu, joka on reilusti ylipainoinen, kulkee aina jossain verkkareissa ja crocseissa ja tukka rasvaisena ja sitten aina ajoittain tälläytyy kummallisiin asuihin ja meikkeihin ja valokuvaa itseään yläviistosta sillä lailla, ettei kaksoisleuka ja allit näy, niitä kuvia sitten julkaisee Naamiksessa tyyliin: "Huh, näytän kyllä tässä vähän rähjäiseltä, just tullut oopperasta/teatterista/taidenäyttelystä ja väsyneenä". Todellisuudessa roikkuu chatissa tai lojuu sohvalla ja syö suklaata ja lukee Seiskaa. :D Kenelle tollaset tyypit sitä roolia oikein vetää? :D

Vierailija
6/8 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri, joka työntää nokkansa joka asiaan. Se osaa kaiken se tietää kaiken ja kaikki asiat tapahtuu hänelle/heille kamalampana kuin muille. Kailottaa elämsätään kovaan ääneen, räkättää, kertoo huonoja vitsejä, ei kuuntele muita ja selkäänpuukottaja. Yhteen ihmiseen on kertynyt kaikenlaista negaa. Lisäksi on luurangonlaiha, huonoihoinen suuret ruskean kellervät hampaa, haisee pinttyneeltä hieltä ja usein vielä vanhalta viinalta.

Vierailija
7/8 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä ihminen on jatkuvasti negatiivinen. Mitä tahansa sanon tai kerron, joka ikinen ensikommentti asiaan kuin asiaan on jotain negatiivista. Ihan jokaikinen kerta.

Alan otttaa etäisyyttä. En halua tulla vedetyksi tuohon negaatiosuohon.

Vierailija
8/8 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri, joka on oikea seläntakanajuoruilijan prototyyppi. Mielin kielin utelee meidän asioista ja juoksee heti juoruamaan muille naapureille.

Kaveri, joka ottaa yhteyttä vain silloin, kun tarvitsee jotain. Kyläänkin tulee käymään vasta sen jälkeen kun on ensin tiedustellut, olisiko meidän lapsilta jäänyt vaatteita pieneksi, jotka joutaisivat hänen lapsilleen. Niitä tulee kyllä vilkkaasti hakemaan, muuten ei koskaan ehdi esim. kahville.

Valitettavasti en pääse eroon kummastakaan, kun ei ole aikomusta muuttaa ja jälkimmäisen kanssa on yhteisiä tuttavia sen verran, että joudutaan näkemään kuitenkin jossain. Mitään vaatteita tai muuta tavaraa en ole kyllä enää antanut...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi