Henrik ja Daniel Sedin ovat komeita miehiä
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 23:43"]
Mä en ole koskaan tykännyt punatukkaisista ja punapartaisista miehistä. Punahiuksisuus on todellinen turn off.
[/quote]
Punahiuksiset miehet ovat niin seksikkäitä, esimerkiksi juuri nuo Sedinit <3
t. ap
on ne upeat veljetset, niin taitavat ja fiksut, kunnioitan heitä todella korkealle, t:m
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 23:46"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 23:43"]
Mä en ole koskaan tykännyt punatukkaisista ja punapartaisista miehistä. Punahiuksisuus on todellinen turn off.
[/quote]
Mä en tykkää. Punahiuksisilla ihon värikin on ruma. Sedinit ovat toki lätkän ihmekaksoset, mutta ulkonäön puolesta en tykkää yhtään.
Punahiuksiset miehet ovat niin seksikkäitä, esimerkiksi juuri nuo Sedinit <3
t. ap
[/quote]
Ovat varattuja toisilleen.
Puspus, homopojat.
No hyi helkkari! Piti googlata naamat, ja kyllä on komeus noista kaukana. Muutenkin punapäät on oksettavan näköisiä lähes aina, mutta veljekset Sedinillä hiustenväri on pienimpiä virheitä ulkonäössä.
Punakarvaiset miehet on vielä miehiä. Isoja
Ällöttäviä. Niillä on punaiset munakarvatkin. Hyh. Olen aina inhonnut punaista pigmenttiä niin miehillä kuin naisillakin.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 00:03"]
Ällöttäviä. Niillä on punaiset munakarvatkin. Hyh. Olen aina inhonnut punaista pigmenttiä niin miehillä kuin naisillakin.
[/quote]
punatukkaiset naiset ovat ylivoimaisesti seksikkäimpiä
[/quote]
Useimmilla punatukkaisilla on kyllä ihan ruskeat munakarvat.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 00:06"]
[/quote]
punatukkaiset naiset ovat ylivoimaisesti seksikkäimpiä
[/quote]
Kirjoittaa punatukkainen nainen? Se ihon pinkki punoitus ei ainakaan ole seksikästä.
No hyi hitto, kaukana komeista :D Eriksson, olikohan sen etunimi Loui tai joku, se se vasta komea on!
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 00:07"]
[/quote]
Useimmilla punatukkaisilla on kyllä ihan ruskeat munakarvat.
[/quote]
No korjataan. Punaruskeat terrakotan väriset munakarvat.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 00:09"]
No hyi hitto, kaukana komeista :D Eriksson, olikohan sen etunimi Loui tai joku, se se vasta komea on!
[/quote]
Mäkin katoin että ompas herkku se Loui Eriksson. Ruotsalaiseksi tosi jees. Punapäät ei taas ole oikein koskaan sytyttänyt.
ne on ihan outojja gargoileja. Sedinejä ei punaisuus komista.
Hah!
Peppi Pitkätossun luisevat veljet ne siellä jäällä liitää :)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 00:50"]
Hah!
Peppi Pitkätossun luisevat veljet ne siellä jäällä liitää :)
[/quote]
Oranssipartaisia näätiä.