Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko "HYVÄ IHMINEN"? Pyritkö korostamaan hyviä puoliasi ja vähättelemään

Vierailija
19.05.2013 |

synkkiä puoliasi? Entä kuinka pitkälle haluat olla rehellinen siinä, että oletko todella hyvä ihminen? Tässä rohkaisua poikkeukselliseen rehellisyyteen: http://cometell.me/taivastesti/

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko vähän naurettava testi? Tietenkin olen syyllinen niihin kaikkiin. Taivaaseen en usko pääseväni, koska en usko sellaista olevankaan.

Oikeasti hyvä ihminen on sellainen, joka näkee toiset ihmiset ihmisinä ulkoisten asioiden (esim. ulkonäkö, sukupuoli, rotu, varallisuus jne.) läpi, ei pyri korottamaan itseään muita halveksimalla, auttaa pyyteettömästi jne. jne. Varastaminen ja valehteleminen ovat mitättömiä yksityiskohtia tässä elämässä, tärkeämpää niidenkin kohdalla on se, miksi on esimerkiksi valehdellut.

Ainut merkittävä lause, minkä olen kaikesta uskonnollisesta opetuksesta oppinut, on "rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi." Se pitää sisällään kaiken tarvittavan, sen, että jokainen ihminen on lähimmäinen, jota pitäisi rakastaa, ja että pitää rakastaa itseään, että voi rakastaa lähimmäistä niin kuin itseään.

Vastaus otsikkoon: Ei, en ole erityisen hyvä ihminen, mutta pyrin tänään olemaan parempi ihminen, kuin olin eilen.

Vierailija
2/2 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen kuin valmentaja Jukka Jalonen- eli oma itseni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla