Oliko teistä joku Hartwall Areenalla katsomassa balettia?
Haluaisin jakaa omaa haltioitumistani :)
Oli mielestäni upea näytös!!! Ja ilmainen!
Mistä pidit eniten? Mä tykkäsin hirveesti siitä Lumikuningattaren saunakohtauksesta: sekä musiikista että tanssista! Mutta oli niin paljon erityylisiä esityksiä, että parasta on mahdoton valita.
Kommentit (9)
Näytös oli aivan upea! Paljon oli katsojia, mutta lisääkin olisi mahtunut. 3-v. tykkäsi Prinsessa Ruususesta, itse puolestani Lumikuningattaren taistelukohtauksesta ja me molemmat siitä sohvateoksesta..
Siis aivan mahtavaa taidetta!!!
Cheekiä lainaten "Ne tekee töitä sen eteen!"
Iso arvostus myös niille, jotka nousivat yleisöstä lavalle tanssimaan Minus 7 -esityksessä <3
Minus 7 olen nähnyt Oopperssa ja on kyllä huippu!
Ihan mielettömän ihana. Kaikki oli hyvää.
Tykkäsin eniten siitä sohvatanssista ja Walking manista, eli noista vähän modernimmista jutuista, ja se viimeinen numero oli kanssa hauska. Tyttökin tykkäsi noista enemmän kuin ihan perinteisistä balettinumeroista.
Olimme. Oli kiva esitys, mutta tuskin tulee maksulliseen balettiin mentyä.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 20:02"]
Kävin kysymässä ennakkolippuja, mutta ne olivat jo menneet. Sisään olisi varmaan päässyt ilmankin, mutten jaksanut lähteä kokeilemaan. Ensi vuonna uusi yritys jos tapahtuma järjestetään.
Lumikuningattaren menen katsomaan joulukuussa :)
[/quote]
kysesssä oli niin iso ja kallis esitys 90 vuotis juhlan kunniaksi joten tuski ensi vuonna järjestetään. Sisään olisi päässyt kaikki halukkaat. Sinne jä reilusti tyhjiä paikkoja.
Kävin kysymässä ennakkolippuja, mutta ne olivat jo menneet. Sisään olisi varmaan päässyt ilmankin, mutten jaksanut lähteä kokeilemaan. Ensi vuonna uusi yritys jos tapahtuma järjestetään.
Lumikuningattaren menen katsomaan joulukuussa :)