Paljonko tuli lomarahoineen palkkaa? Pistätkö haisemaan vai mitä teet?
Itse ostelen jotain ja muut säästöön. Ei tullut kuin 3 tonnia käteen, joten eipä kauheesti ole extraa ostella.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Meidän alalla ei saa lomarahoja.
Terv. Amk-opettaja
Mitäs työehtosopimusta amk-opettajan työsuhteessa sovelletaan, kun ei lomarahoja makseta?
Minä en saanut lomarahaa, koska minulla ei ole vuosilomaa - vaihdoin työpaikaa 1.4.2020.
2300€. Ja kaksi vuotta ollut kokoaikaisessa vakityössä.
Lennot varasin samantien ja nyt otan aurinkoa altaalla,tää on elämää!
Vaihdoin vapaaksi eli ihan normaali tili tuli, pari euroa vajaa 3000 netto. Kolmasosa säästöön, kolmasosa säännöllisiin menoihin ja kolmasosa epäsäännöllisempiin.
6100 nettona, elämiseen ja iso osa tyttären häitä varten täytyy säästää. Onneksi häät on vasta ensi kesänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv. Amk-opettajaMitäs työehtosopimusta amk-opettajan työsuhteessa sovelletaan, kun ei lomarahoja makseta?
Minä en saanut lomarahaa, koska minulla ei ole vuosilomaa - vaihdoin työpaikaa 1.4.2020.
En osaa sanoa.
Palkkaa reilu 4.000€, lomarahaa reilu 2.500€ ja bonuksia noin 4.000€, eli yhteensä reilu 10.000€. Käteen tuosta jää noin 6.500€.
Onpas hyvin palkattua porukkaa täällä...
Noin 5000 nettona. Vaihtaisin lomarahat mielelläni vapaaseen, mutta se ei ole meillä mahdollista. Säästöön menee suurin osa. Pari huonekalua pitäisi kyllä ostaa, joten ehkä investoin nyt niihin.
Mä vaihdoin kaikki lomarahat vapaiksi (Niin sai tehdä, jos halusi) eli normaali palkka tulee eli vähän reilu 3000 jää käteen.
Vierailija kirjoitti:
Terv. Amk-opettaja
Varmasti saa
Vierailija kirjoitti:
Terv. Amk-opettaja
Niin. Ei teillä taida olla lomaakaan? On VAIN 3kk kun ei tarvi mennä töihin.
No, en tiiä onko kovin hyväpalkkaista. Itse olen sh ja sain melkein 5 tonnia käteen. Lomarahat, normipalkka ja juhannuksen ajan pyhätyöt maksetaan samassa palkassa. Olen keski-ikäinen eli kaikki muut lisät on. Jos joku kadehtii meitä "isopalkkaisia" niin kyllä ihan keskituloinenkin saa helposti tuon 4-5 tonnia lomarahoineen käteen, jos on työhistoriaa ja vuorotyö. Edes ylityötä ei tuohon vaadittu.
Vierailija kirjoitti:
Terv. Amk-opettaja
Eikös Sipilä määrännyt lomarahat pakollisiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv. Amk-opettajaVarmasti saa
Ei todellakaan saa. En ole saanut 20 vuoteen. Koulu on yksityisomistuksessa, liekö vaikuttaa asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv. Amk-opettajaNiin. Ei teillä taida olla lomaakaan? On VAIN 3kk kun ei tarvi mennä töihin.
Ei ole ”kuin” 8 viikkoa. Ja muu aika on todellakin täyttä työtä. Opetusta on vähiten.
Joo, mullekin tuli normaalin tilin yhteydessä (joskin jo kesäkuussa) niin yhteensä käteen vajaa viisi tonnia. Vähän reilut kaksi tuhatta lomarahan osuus. Meni kokonaisuudessaan säästöön. Lomautus edessä syksyllä.
65 euroa tulossa. Ja aapee itkee ettei ole extraa ostella. Juu ei ole, siis mulla, sulla kylläkin on. Herää pahvi.