Kaksi croissantia ja viisi leipää ilman mitään lisukkeita = n. 1000 kaloria. Ihminen voi syödä oikeasti ihan tosi vähän jos haluaa pysyä hoikkana
Söin aamulla kaksi croissantia yht. 400 kaloria ja 250 grammaa leipää ilman voita tai muita lisukkeita yht. 500 kaloria.
Ei ole ihme että ihmiset on lihavia. Mä repsahdin leipään tänään, muuten en sitä paljon syökään kun pidän kalorit 1500/päivä.
Kommentit (59)
Onko tuo mielestäsi järkevä ruokavalio?
Croissant on ehkä huonoin vaihtoehto. Kuin viinereitä vetelisit. Syö kalaa, vähärasvaista lihaa ja paljon kasviksia, ei tarvitse kituutella.
Kaksi kalaahan sinun olisi kuulunut syödä niiden leipien kanssa.
jos haluat syödä paljon, teet tietenkin vähäkalorisia valintoja.
Mitä sitten voi syödä jossa ei olisi niitä pahoja hiilareita? En syö lihaa, kalaa tai kasviksia.
Mun mielestä viisi leipää on kyl aika paljon.
Jos vedät 1000 kalorin edestä vihanneksia niin voin taata että kyllä tulee maha täyteen. Toki muutakin on hyvä syödä mutta ei se määrä ratkaise vaan mitä syö (ja toki paljonko kuluttaa)
Milsi kukaan edes söisi tuollaista moskaa, ellei tarkoitus juuri olekin kasvattaa massaa esimerkiksi johonkin elokuvarooliin?
Kuoppa päälle pari kaljaa ja hups, taas tuli 1000 kaloria lisää. Helppoa on.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten voi syödä jossa ei olisi niitä pahoja hiilareita? En syö lihaa, kalaa tai kasviksia.
0/5
Tai sit olisit voinut syödä 20 omenaa. Itse valitsit croisantit
Vierailija kirjoitti:
Jos vedät 1000 kalorin edestä vihanneksia niin voin taata että kyllä tulee maha täyteen. Toki muutakin on hyvä syödä mutta ei se määrä ratkaise vaan mitä syö (ja toki paljonko kuluttaa)
Tulee muuten myös vatsa kipeeksi ainakin jos ei ole tottunut. :D
Croissant on oikein hyvä vaihtoehto. Mutta ehkä vain kerran kuussa ja 1kpl. Mielellään niin että se on lämmin ja pehmeä sisältä ja rapea ulkoa.
Kyllä on typerää ja lukutaidotonta porukkaa. Ap kirjoitti että repsahti tänään, ei yleensä syö noin. Suuri osa ihmisistä kuitenkin syö.
Olen syönyt tänään puuroa, jogurttia, marjoja, pähkinöitä, ison kulhon salaattia sekalaisilla kasviksilla, pastaa, kalaa, papukasviskeittoa ja leipää. Kaloreita alle 1600!!! :O
Se on taktiikkalaji. Pitää myös kakkia paljon.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo mielestäsi järkevä ruokavalio?
Valitsetko ana sen järkevimmän vaihtoehdon? Et herkuttele tai saa mielihaluja?
Pariisissa katselin kerran pizzeriassa kun hyvin hoikka, viiisikymppinen ranskatar istui viereisessä pöydässä. Söi kaksi pizzaa, punaviiniä ja suklaakakkua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on typerää ja lukutaidotonta porukkaa. Ap kirjoitti että repsahti tänään, ei yleensä syö noin. Suuri osa ihmisistä kuitenkin syö.
Ai suuri osa ihmisistä vetelee päivittäin pari croissanttia ja leipäpaloja kuivana? Onko sulla jotain tutkimusta taustalla vai mutuiletko vain kun aivot ei ihan toimi ilman tarvittavia ravintoaineita?
Pelkkää hiilaria söit? Ei mitään järkeä.