Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Nolointa/tyhmintä/alhaisinta, mitä olet tehnyt miehen eteen?

Vierailija
19.05.2013 |

Minulle tuli yht' äkkiä jostain flash from the past ja kauhea morkkis, kun muistin tämän ajanjakson elämästäni:

Olin toivottoman ihastunut erääseen mieheen/poikaan ja hän pompotteli minua älyttömän kauan kuin jotain koiraa. Soitti tasan silloin, kun ei keksinyt muuta seuraa tai tekemistä, teki mieli seksiä, tai tarvitsi maksajaa hurvituksilleen, esim. pyysi minua baariin, mutta hänellä itsellä ei ollut rahaa, joten minä päädyin aina maksumieheksi. Olin ahkerasti kesätöissä täyspäiväisesti ja muuna aikana viikonloppu- ja iltatöissä, hän taas lojui äitinsä nurkissa, biletti kavereidensa kanssa ja oli täysi luuseri muutenkin.

Erään kerran hän ei vastannut puhelimeen, eikä hänestä kuulunut mitään pariin viikkoon. Olin murheen murtama ja lähdimme kaverini kanssa hakemaan piristystä viihteelle, missä bongasin tämän miehen kaulailemasta eksänsä kanssa, he olivat kaikessa hiljaisuudessa palanneet yhteen! :D Sitten kun mies kyllästyi häneen, niin kävi pettämässä tyttöystäväänsä minun kanssani, miä siis päästin. Yök. Onneksi nykyinen mieheni pelasti minut tältä luuserita, kun tapasin hänet, niin ei paljoa enää ko. sika kiinnostanut! Sika kyllä kiinnostui minusta, kun en ollut enää saatavilla.

Nolottaa ihan älyttömästi koko tapahtumaketju, voi luoja! Kerroin tuolle tyttöystävälle kaiken ja hänkin on sittemmin löytänyt onnen muualta. Mieskin seurustelee facebookin mukaan jonkun kanssa (kävin äsken katsomassa), toivottavasti on vähän ryhdistäytynyt ja aikuistunut noista ajoista!

Annettakoon minulle anteeksi, kun olin tuolloin 17-19-vuotias ja tämä "mies" oli 19-21-vuotias... Onko kukaan muu vajonnut alas ihastuksensa takia?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä tein jotain ihan vastaavaa vielä kolmekymppisenäki. Tekisin varmaan vieläki jos vaan mies osottais kiinnostustaan :(

Vierailija
2/19 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään kuvaamasi tapaista en tehnyt, mutta olin nii huono itsetunnoltani että oli oikeasti kiitollinen, kun exäni oli kanssani. Kn itsetuntoni korjaantui (opisskelujen ja työn kautta) niin bänäthän siitä tuli.

Kaikki te äidit: opettakaa tyttärillenne tervettä itsetuntoa, ettei heidän kohtalokseen tule jonkun sikamiehen lattiamattona oleminen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotiaana matkustin yhteensä 700km junalla yhden viikonlopun aikana vain päästäkseni tapamaan silloin tyttöystävääni oliko nyt 4h ajaksi. Ja tuostakin ajasta se 3h meni hänen mökötyksiensä setvimiseen.

Vierailija
4/19 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ihan kolmikymppisenä kököttänyt kotona puhelimen ääressä,jos Se prinssi vaikka vaivautuisi soittamaan. Ja mikä pahinta, häpeän edes kirjoittaa tätä: valehtelin lapselleni, että hänen pitäisi mennä isälleen yöksi, kun äidillä on menoa. Ja siis menoa ei oltu sovittu, kunhan odotin,että jos Se miesystävä haluaisi tavata. Usein ei ehtinyt, ja itkin yksin kotona. :(

Vierailija
5/19 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääntynyt muslimiksi.

Sit ku mun perhe ja ystävät hylkäs mut, tai oikeestaan koska karvaranne ali baba eristi mut niistä niin ku sanoin etten halua enää niin se heitti happoa mun naamalle.

kivat sulle, ahmed

Vierailija
6/19 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 11:35"]

19-vuotiaana matkustin yhteensä 700km junalla yhden viikonlopun aikana vain päästäkseni tapamaan silloin tyttöystävääni oliko nyt 4h ajaksi. Ja tuostakin ajasta se 3h meni hänen mökötyksiensä setvimiseen.

[/quote]

Hahhahah! Yleensä en tykkää, jos joku kommentoi näin, mutta nyt on pakko kommentoida: "Naiset..."

Vierailija
7/19 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotiaana aloin seurustella samanikäisen pojan kanssa, ja tein hänen puolestaan melkein mitä tahansa. Aika paljon meni maksupuolelle. Seurusteltiin vielä, kun olin päässyt ylioppilaaksi, vaikka meillä meni huonosti, ja pelkäsin, että kirjoitukset menee pieleen sen takia. (Onneksi ei mennyt). Sain yo-lahjaksi rahaa, ja lainasin poikakaverille 3000 markkaa, siis ihan merkittävän osuuden yo-rahoistani, jotka hän lupasi maksaa pian takaisin. Näillä rahoilla lähes ex-poikakaverini osti bensaa, että pystyi ajamaan uuden hoitonsa luo, joi ja korjasi sitä hemmentin autonrämäänsä. 

Tarjosin usein kahveja ja pullia hänelle ja kavereilleen, että sain vain nähdä häntä sen ajan. Kerran minulle soitettiin poliisista, että tunnenko tämän tyypin. Sanoin tuntevani, vaikka olisi pitänyt sanoa, että en tunne koko säälittävää luuseria, olisi vaan jäänyt sinne putkaan. 

Ne lainatut 3000 mk sain takaisin vasta vuosien päästä, euroiksi muutettuna. 

Lainaamani 3000 mk sain takaisin vasta vuosikausien päästä, euroiksi muutettuna. 

Vierailija
8/19 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisellä miehelläni meni aiemmin aika lujaa alkoholin kanssa, ja hän oli edellisessä suhteessa tottunut siihen, että juomisesta seuraa huutoa ja nalkutusta. Oletti siis, ettäm inunkin kanssani käy näin. Oltiin yhdessä muutettu uudelle paikkakunnalle, ja kaikki kaverit siis jäivät parinsadan kilometrin päähän. Mies oli viikonloppuna hoitelemassa jotain asioita tuolla vanhalla kotipaikkakunnalla, minä jäin uuteen kotiin.

Kun miehen piti tulla takaisin eikä häntä kuulunut, aloin soitella perään. Selvisi, että hän on jossain baarissa, eikä ole aikeissa tulla kotiin. Soitin jopa hädissäni miehen siskolle (joka asui tuolla paikkakunnalla), että voisko hän tehdä jotain. Ei voinut, ja lopulta minä lähdin illan viimeisellä junalla reissaamaan kaksi tuntia kännisen miehen luo. Treffasin miehen siskon, ja yhdessä haimme miehen jonkun kaverin kämpän sohvalta puoliksi sammuneena. Raahasin miehen bussiin kahden aikaan yöllä, maksoin molempien matkat ja häpesin helvetisti haisevaa ja humalaista miestä.

Nykyään en todellakaan vaivautuisi. En oikein tajua, mitä päässäni liikkui tuolloin. Tuo ei ollut mikään mustasukkaisuusreaktio, vaan lähinnä ehkä huolta ja hätää miehen puolesta. Älytöntä.

Vierailija
9/19 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antanut anteeksi lukemattomat pettämiset, seksimatkat thaimaahan ja tallinaan perheen rahoilla, juopottelun ja valehtelun. Todella noloa!

Vierailija
10/19 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö lisää tarinoita? :)

Vierailija
11/19 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin yhdeksi yöksi 250 km miehen luo, ja seuraavana aamuna töihin. Tyhmää, jouduin todella aikasin heräämään..

Vierailija
12/19 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut käytettävissä, ja olen vieläkin. Se toteutuu siis näin:

- tapaan miestä aina silloin kun HÄNELLE sopii. Vaikka olisin kolmelta yöllä nukkumassa - kun soitto tulee, käyn pikasuihkussa ja riennän tukka hulmuten vaikka kaupungin toiselle laidalle.

- olen hakenut ja vienyt miestä, luotettava kuski siis.

- olen kustantanut miehen juomiset ja syömiset, itse en ole saanut häneltä oikeastaan mitään koskaan

- olen sietänyt sen, että mies, saatuaan sen mitä haluaa (seksiä), työntää sängystä pois eli käskee lähteä menemään

- harrastan seksiä miehen kanssa, vaikka tiedän, että voin saada kaikki mahdolliset sukupuolitaudit, mies kun makaa monen muunkin/kenen tahansa kanssa samaan aikaan

Enkä edes itsekään usko, että ansaitsen mitään parempaa. Puhelua odotellessa., tuleeko se viikon, kuukauden vai puolen vuoden päästä, sitä en tiedä.

Vierailija
13/19 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 21:26"]

Itse olen ollut käytettävissä, ja olen vieläkin. Se toteutuu siis näin:

- tapaan miestä aina silloin kun HÄNELLE sopii. Vaikka olisin kolmelta yöllä nukkumassa - kun soitto tulee, käyn pikasuihkussa ja riennän tukka hulmuten vaikka kaupungin toiselle laidalle.

- olen kustantanut miehen juomiset ja syömiset, itse en ole saanut häneltä oikeastaan mitään koskaan

- olen sietänyt sen, että mies, saatuaan sen mitä haluaa (seksiä), työntää sängystä pois eli käskee lähteä menemään

- harrastan seksiä miehen kanssa, vaikka tiedän, että voin saada kaikki mahdolliset sukupuolitaudit, mies kun makaa monen muunkin/kenen tahansa kanssa samaan aikaan

Enkä edes itsekään usko, että ansaitsen mitään parempaa. Puhelua odotellessa., tuleeko se viikon, kuukauden vai puolen vuoden päästä, sitä en tiedä.

[/quote]

Voi luoja... siis MITEN sä annat tuon tapahtua? Ala arvostaa itseäsi!

Vierailija
14/19 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää vieläkin tämä. Olin todella ihastunut mieheen, joka oli tehnyt selväksi, ettei halua flirttiä enempää. Noh, eräänä iltana nautitttiin ystävän kanssa viiniä ja sattui puhelin olemaan lähistöllä. Sieltä löytyi miehen numero ja päätin soittaa hänelle(oli keskiyö). Puhelu meni vastaajaan ja minä sopersin sinne viinipäissäni kaikkea, mm.pyysin häntä soittamaan, tulemaan kylään ja kaikkea en onneksi edes muista. Lähettelin myös samansuutaiisa tekstiviestejä. Seuraavana päivänä tuli mieheltä viesti, että voisinko lopettaa yhteyden ottamisen. Kyllä hävetti ja hävettää vieläkin.

Vierailija
15/19 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän pohjat. Tein lapsen perheelliselle miehelle. Mies ei jättänyt vaimoaan eikä vaimo miestään tästä huolimatta, vaikka se oli tarkoitukseni. En häpeä lastani, mutta myönnän, että se on silti alhaisinta ja nolointa, mitä olen tehnyt. Häpeän tätä tekoani ja sen seurauksia niin paljon, että se on vaikuttanut mielenterveyteeni.

Vierailija
16/19 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena yritin lukea Kapteeni Kalsaira saunassa. hikiset sormet ja höyry eivät tehneet kirjalle hyvää

Vierailija
17/19 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä ei alfamiehen eteen tekisi :/ huoh..

Vierailija
18/19 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustin virtuaalituttavuuteni luokse noin parikymppisenä. Olin ihastunut, mutta en tiennyt esim. ulkonäöstä muuta kuin että on pitkä. Tapaaminen oli pettymys, ihastus laimeni heti. En voinut muuta kuin jäädä yöksi, koska vaikea matkata pois julkisilla. Nukuimme eri huoneissa, mutta kesken yötä hän tuli viereeni kalu kovana. Oikeasti ei kiinnostanut tippaakaan, mutta suostuin seksiin. Oli hän sentään hyvin varusteltu. Hävetti kuitenkin, kun mies oli oikeassa elämässään jotain muuta kuin olin haaveillut. Yhteydenpito katkesi pian tapaamisen jälkeen, onneksi hän päästi irti ilman ongelmia.

Vierailija
19/19 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 21:26"]Itse olen ollut käytettävissä, ja olen vieläkin. Se toteutuu siis näin:

[/quote]
itsekin näitä ja vielä paljon muuta... hävettää vitusti, eikä itsetuntoni ole kohonnut tästä kai ainakaan paljoa. Onneksi minulla on nykyään minua kunnioottava ihana mies, joka tietää menneisyyteni, mutta rakastaa minua silti. En siis enää harrasta tällaista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi