Syntisen komea Jari Aarnio
Kyllä on ollut Jari komea mies, pyörii näin parikymppisellä mimmilläkin sukat jaloissa!
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2011/09/26/huumeliigan-kovat-lait
Kommentit (74)
On se komea. Varsinkin ne roikkuvat löysän pulskeat posket ja imeläpussi leuan alla pistää sukat pyörimään jaloissa.
Epäluotettavan näköinen huijariolemus. Jotain limaista.
Samaa mieltä ap:n kanssa. Nuorena varsinkin ihan Miami Vice -tasoa. Ihme, ettei Laila Snellman napannut mallitoimistoonsa.
Ja Jari näyttää erittäin hyvältä yli kuusikymppisenäkin.
Itse en oo viitinyt sanoa tätä julkisesti nuorena naisena mutta onhan Jari hyvännäköinen.
Yäk! Kaikkea muuta kuin komea, aivan viston näköinen ukko.
Minä olen 74-vuotias nainen ja voi sentään, kun oma miehenikin olisi yhtä huoliteltu ja charmantti, kuin Aarnio. Hänessä kansainvälistä, hyvin epäsuomalaista charmia.
Hän voisi olla Maki Kolehmaisen velipoika!
Kun Jari pääsi vapaalle muutama vuosi sitten, pääsin itsekin kuvaan kanssaan Kauppatorilla. Allekirjoitan charmin, enkä ihmettele, että oli toimittajien lisäksi paljon kansaa ja faneja ympärillä.
Naismaiset huulet. Ei anna kovin miehekästä vaikutelmaa. Pikkurikollisen habitus.
Vierailija kirjoitti:
Naismaiset huulet. Ei anna kovin miehekästä vaikutelmaa. Pikkurikollisen habitus.
Makillakin on tuollaiset pulleat huulet.
Omasta mielestänikään ei kovin miehekäs, enemmänkin klassinen kaunis poika tyyliin joku Justin Timberlake.
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestänikään ei kovin miehekäs, enemmänkin klassinen kaunis poika tyyliin joku Justin Timberlake.
No enpä nyt paljon yhteistä näe Aarnion ja Timberlaken välillä?
Ei vitus ole Aarnio Timberlaken näköinen. Joku Don Johnson tai nuori Robert Redford tulee mieleen.
Samaa pullanaamaisuutta kuten toisessa rikollisessa Jyri Häkämiehessä.
Ulkonäköön en ota kantaa, mutta sitä en tiedä, onko hän tosissaan YKSIN syyllinen tähän keissiin, outoja juttuja on liikaa, jotta ne olisi sattumaa. On erikoista, että yksi huumepoliisi pystyy häärimään koko muun talon johdon tietämättä asioista yhtään mitään.