Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee järki miehen touhuihin!!

Vierailija
19.05.2013 |

Meillä on 2 1/2 kk lapsi. Mies lähti viikonlopuksi töihin kotiinsa isänsä kaveriksi. Kysyin monesti suoraan meinaako olla vain töissä vai ryypätä kavereiden kanssa, kertoi että menee koko viikonloppu töitä tehdessä. Lauantaina ei aamulla vastannu puhelimeen ja sitte iltapäivällä vastasi viestillä ettei ollut kuullut kun teki töitä. Kysyin onko krapulaa niin sanoi ettei tietenkään kun koko ajan tehny töitä. No illalla sitte soitin ennen nukkumaan menoa, ei vastannut. Heti perään miehen äiti soitti että X meni sanunaan ja sanoi että annoit oikein pitkän viikonlopun vapaaksi miehelle. No sanoin vain että pitäähän se välillä ja jo silloin arvasin mitä on tekeillä. Miehen äiti sanoikin sitte että niin X tuli niin myöhään tänään kotia ettei kerenny mitään hommia enää tehä! Ja jumalauta kun mies sitte soitti niin olin aluksi etten  muka tietäisi mitään niin pokkana vaan valehteli päin naamaa että oli rankka päivä hommissa ja huomenna jatkuu. Sitten näin nätisti avauduin siitä että tiedän sen valehelleen mulle päin naamaa! Kovasti anteeksi koitti pyydellä ja sanoi ettei halunnut kertoa ryyppyreissusta kun pelkäsi että suutun. Jumalauta meillä on saatana lapsi! Ei se voi enää mennä ja tulla kuin ennen lasta. Ja kyllä hieman avauduin asiasta. En tiedä tuleeko tästä suhteesta enää mitään kun ei todellakaan ole ensimmäinen kerta kun valehtelee päin naamaa asioista.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun mielestä sä voit ainakin lohduttaa itseäsi sillä et miehen äiti ei suojellut poikaansa vaan kertoi sulle totuuden.

Mun miehen äiti sanois ja tekis mitä vaan ettei pikkupoikansa joudu huonoon valoon, myös silloin kun ei tarvis.

Vierailija
22/34 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä ja sun äititytes ja perhe-elämäsi, miehesi kaipaa välillä omaa elämää. sä oot kunnon tyranni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. Miehesi on paitsi valehtelija, myös selkärangaton vätys joka ei uskalla sanoa vaimolleen, että tarvitsee rentouttavan viikonlopun.

Vierailija
24/34 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaverilla on kanssa tollanen pirttihirmu vaimona. 

Tulee usein aamulla työpaikalle, vaikka on ottanut lomaa. Lähtee sitten kalastelemaan, koska se on sille todella tärkeää. Vaimo ei kuitenkaan päästäisi kun töihin. Koska lapsi.....

Vierailija
25/34 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taas. Pakko edelleen sanoa, en ole miestä ikinä kieltänyt lähtemästä, siksi tässä onkin niin suuri ihmetys ja vitutus kun ei voinu tuota reissua ilmoittaa suoraan vaan piti valehdella! Tottakai molemmat meistä tarvii välillä omaa aikaa mutta lapsen ehdoillahan tässä mennään. Joka siis rakas ja toivottu lapsi, ainakin omalta osaltani. Vielä kun mies tajuaisi kuinka paljon lapsi muuttaa elämää. Kovasti kyllä puhuttiin asioista ennen raskautta ja lapsen syntymää muutta tuntuu että on unohtunut kaikki mistä ollaan juteltu.

Vierailija
26/34 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulle oli niin tärkeää tietää etukäteen, mitä mies siellä reissullaan tekee? Eihän se sun elämään olisi sillä hetkellä vaikuttanut. Mies ei halunnut kertoa sulle etukäteen, koska ei olisi jaksanut kuulla nalkutusta/mökötystä, kumpaa nyt harrastatkaan.

Vierailija
27/34 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies saa mennä kun nainen ei pysty kun on pieni lapsi?kyllä naisellakin on samat oikeudet kuin miehellä.

Vierailija
28/34 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ok. jos se toimii molempiin suuntiin. Siis kumpiki saa käydä ja tietenkin niikun tässä tapauksessa- kumpikin saa myös valehdella....

Vierailija
29/34 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun nainen ei ole miehen äiti. Vaan kumppani. Miehellä ja naisella on samat oikeudet sekä velvollisuudet. Mies ei siis ole mitenkään etuoikeutettu tulemaan ja menemään yhtään sen enempää kuin nainen. Toki jos joku haluaa miehen joka käyttäytyy kuin olisi yksi perheen lapsista ilman velvollisuutta niin sittenhän ei ole ongelmaa. 

Ja kyllähän sitä lapsillekkin opetetaan ettei saa valehdella. Vai?

Vierailija
30/34 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko miehesi on tosiaan vätys, joka ei uskalla ottaa avoimesti omaa tilaa, vaikka sen hänelle haluaisit vielä antaakin, tai sitten hän esittää vätystä, mutta puuhaa reissuillansa sellaista, mitä hän ei halua sinun tietävän.

Vierailija
31/34 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko toi nyt niin kuolemanvakavaa. Mies valehteli, koska pelkäsi ettei muuten pääse, mutta jos se olisi oikeasti tosi liero roisto, se peittelisi tekemisiään paremmin eikä äitinsä tietäisi, että on ryyppyreissulla.

Ja kumminkin pyyteli anteeksi.

Vierailija
32/34 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 12:13"]

No joo.. Mä en ymmärrä, miksi perheellisyyden täytyy muuttaa miehen menohaluja? Miksi mies ei saisi mennä kavereidensa kanssa, jos tahtoo? Mä en ole koskaan kieltänyt miestä lähtemästä mihinkään. En mä sitä miestä täällä öisin mihinkään tarvitse. Eikä mulla ole mielestäni oikeutta kieltää miestä lähtemästä. Nykyään mies tekee niin, että lähtee rientoihinsa vasta, kun vauva on jo yöunilla. Kyllä mä sen seuraavan aamunkin pärjään vauvan kanssa kahdestaan, jos miehellä on krapula. 

SE, että mies joutuu valehtelemaan menemisistään, on mielestäni PALJON huolestuttavampaa kuin se, että mies tapaa kavereitaan ja ryyppää.

[/quote]

Ai jaa, no mäpä lähden kännäämään ja jätän tuon 2 kuukautisen isälleen, jee!

Vierailija
33/34 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 21:40"]

Ap tässä. Mies puhui jo aikaisemmin että voisi joskus lähteä kyseiselle paikkakunnalle kavereiden kanssa iltaa viettämään. Mikäs siinä, tottakai mies saa mennä kunhan ilmoittaa asiasta! En ole sitä siltä ikinä kieltänyt eikä mies ole kieltänyt minua lähtemästä. Itse en vain halua niin usein ryyppäämään, enneminkin minä menen ihan kavereiden kesken kahvittelee ja ratsastusharrastukseen. Kuten jo sanoin, en ole kieltänyt lähtemästä, kyse olikin siitä että valehteli minulle päin naamaa menevänsä töihin vaikka oli suunnitellut ihan muuta. En tiedä miten tästä eteenpäin

[/quote]

Jos näin on, niin hatustako se veti sen jutun että pelkäsi sun suuttuvan jos kertoisi lähtevänsä viihteelle?

Vierailija
34/34 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin olen sanonut miehelle, että menen kaverin lapsia vahtimaan toiselle paikkakunnalle, ja lähdin todellisuudessa kaverin kanssa viihteelle ja tämän mies vahti heidän lapsia, meillä mies meidän lasta. En muuten olisi päässyt viihtelle, kun miehen mielestä ½ vuotiaan lapsen äidin ei kuulu vielä juoda! Paljon helpompaa olisi, jos voisi miehelle sanoa vain suoraan, että käyn nyt tuulettumassa, mutta silloin ei suostuisi vahtimaan lasta. Tekosyitä on pakko keksiä, jos toinen pitää liian tiukassa lieassa... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän