Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee järki miehen touhuihin!!

Vierailija
19.05.2013 |

Meillä on 2 1/2 kk lapsi. Mies lähti viikonlopuksi töihin kotiinsa isänsä kaveriksi. Kysyin monesti suoraan meinaako olla vain töissä vai ryypätä kavereiden kanssa, kertoi että menee koko viikonloppu töitä tehdessä. Lauantaina ei aamulla vastannu puhelimeen ja sitte iltapäivällä vastasi viestillä ettei ollut kuullut kun teki töitä. Kysyin onko krapulaa niin sanoi ettei tietenkään kun koko ajan tehny töitä. No illalla sitte soitin ennen nukkumaan menoa, ei vastannut. Heti perään miehen äiti soitti että X meni sanunaan ja sanoi että annoit oikein pitkän viikonlopun vapaaksi miehelle. No sanoin vain että pitäähän se välillä ja jo silloin arvasin mitä on tekeillä. Miehen äiti sanoikin sitte että niin X tuli niin myöhään tänään kotia ettei kerenny mitään hommia enää tehä! Ja jumalauta kun mies sitte soitti niin olin aluksi etten  muka tietäisi mitään niin pokkana vaan valehteli päin naamaa että oli rankka päivä hommissa ja huomenna jatkuu. Sitten näin nätisti avauduin siitä että tiedän sen valehelleen mulle päin naamaa! Kovasti anteeksi koitti pyydellä ja sanoi ettei halunnut kertoa ryyppyreissusta kun pelkäsi että suutun. Jumalauta meillä on saatana lapsi! Ei se voi enää mennä ja tulla kuin ennen lasta. Ja kyllä hieman avauduin asiasta. En tiedä tuleeko tästä suhteesta enää mitään kun ei todellakaan ole ensimmäinen kerta kun valehtelee päin naamaa asioista.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Sadannen kerran. Olisit miettiny kenelle persees levität, ENNEN kuin alatte tehdä niitä tenavia.

Vierailija
2/34 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 09:29"]

Voi voi. Sadannen kerran. Olisit miettiny kenelle persees levität, ENNEN kuin alatte tehdä niitä tenavia.

[/quote]Mietipä sanojasi -urpo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se niin kauheeta jos mies lähtee sillon tällön ryyppäämään?? kaikkihan me kaipaamme "omaa aikaa" välillä..

Noi on noita juttuja miten mies saadaan pidettyä tyytyväisenä..

Vierailija
4/34 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 09:53"]

Onko se niin kauheeta jos mies lähtee sillon tällön ryyppäämään??

[/quote]

Eihän ap:n mies lähtenyt ryyppäämään. Se lähti töihin.

Vierailija
5/34 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kovasti anteeksi koitti pyydellä ja sanoi ettei halunnut kertoa ryyppyreissusta kun pelkäsi että suutun."

ei tarvii valehdella lähtevänsä töihin, ku antais vaan sillon tällön toisen mennä mihin haluaa..

Vierailija
6/34 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

kylläpä olet viisas nainen..

Vierailija
7/34 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, elämä muuttuu väistämättä, kun lapsi/lapsia tulee ja siihen on vastattava. Molempien vanhempien.

Vierailija
8/34 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tässä ei ole ongelmana se, että mies lähti ryyppäämään. Vaan se, että mies valehteli menemisiään! Valehtelu on anteeksiantamatonta! Minun mieheni ei tarvitse valehdella tuollaisessa tilanteessa. 

Kyllähän sitä pitää antaa toisen välillä käydä tuulettumassa ja viettämässä aikaa kavereiden kanssa. Mutta ymmärrän ap:n ärsytyksen ihan hyvin. Kiinnostaisi kyllä tietää, että mitä ap olisi sanonut, jos mies olisi toiminut sillä oikealla tavalla ja olisi ilmoittanut suoraan jo hyvissä ajoin lähtevänsä viettämään kavereidensa kanssa viikonloppua viihteellä. Olisiko ap todella suuttunut? Siis oliko miehellä sittenkin syytä valehdella?

Vierailija
9/34 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä muuta voi sanoa kuin se perinteinen JSSAP... Mutta tottahan se on, jos mies käyttäytyy kuin perheetön kakara ja valehtelee kerta toisensa jälkeen, niin en antaisi kovin montaa vaihtoehtoa tulevalle enää. Jos luotto menee niin se menee, miehesi tuskin sitä haluaakaan takaisin kun kerran tietoisesti pettää sen.

Vierailija
10/34 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on pahempi vieras parisuhteessa joskus kuin muu kolmas pyörä. Sen viehtymys voi käydä todella suureksi ja juuri silloin ihmisestä tulee pataloginen valehtelija.

Ja miten kiva sitä on kännissä jutella reilusti kavereiden kanssa siitä millainen muija on sekä kaikesta muusta elämään liittyvästä. Se paljon suurempi riippuvuus kuin mitä netti. Siellä se on pelkkää pölinää, mutta kännissä kuitenkin aivan oikeasti jutellaan miesten kesken.

Vierailija
11/34 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo.. Mä en ymmärrä, miksi perheellisyyden täytyy muuttaa miehen menohaluja? Miksi mies ei saisi mennä kavereidensa kanssa, jos tahtoo? Mä en ole koskaan kieltänyt miestä lähtemästä mihinkään. En mä sitä miestä täällä öisin mihinkään tarvitse. Eikä mulla ole mielestäni oikeutta kieltää miestä lähtemästä. Nykyään mies tekee niin, että lähtee rientoihinsa vasta, kun vauva on jo yöunilla. Kyllä mä sen seuraavan aamunkin pärjään vauvan kanssa kahdestaan, jos miehellä on krapula. 

SE, että mies joutuu valehtelemaan menemisistään, on mielestäni PALJON huolestuttavampaa kuin se, että mies tapaa kavereitaan ja ryyppää.

Vierailija
12/34 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran: MISTÄ TE NOITA KUSIPÄÄUKKOJA OIKEIN ONNISTUTTE LÖYTÄMÄÄN, VONKAATTE NIIDEN PERÄÄN JA MENETTE VIELÄ VAPAAEHTOISESTI TEKEMÄÄN LAPSIAKIN NIIDEN KANSSA??

Vierailija
13/34 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju vahvisti jälleen kerran näkemystäni suurista kulttuurieroista ihan suomalaisten keskenkin. En tiedä ystäväpiirissäni oikein yhtäkään parisuhdetta jossa puhuttaisiin 'viihteelle menemisestä', 'ryyppäämisestä', 'muijasta', 'perseen levittämisestä' tai 'ryyppyreissusta' -saatikka, että tällainen ap:n kuvailema skenaario edes tulisi eteen...

Vierailija
14/34 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroat tietenkin heti. Tullainen paskakasa tuskin on mikään hyvä saalis muutenkaan

Vierailija
15/34 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo.. Mä en ymmärrä, miksi perheellisyyden täytyy muuttaa naisen menohaluja? Miksi nainen ei saisi mennä kavereidensa kanssa, jos tahtoo? Mies ei ole koskaan kieltänyt mua lähtemästä mihinkään. En se mua täällä öisin mihinkään tarvitse. Eikä sillä ole mielestäni oikeutta kieltää mua lähtemästä. Nykyään teen niin, että lähden rientoihini vasta, kun vauva on jo yöunilla. Kyllä mies sen seuraavan aamunkin pärjää vauvan kanssa kahdestaan, jos mulla on krapula. 

Vierailija
16/34 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 09:38"]

[/quote]Mietipä sanojasi -urpo!

[/quote]

Niin!

Peräreikään työnnetyllä siittimellä EI tehdä lapsia. Siitin kuuluu työntää vaginaan jotta munasolu hedelmöittyisi.

Sitähän sä tarkoitit.

Vierailija
17/34 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Mies puhui jo aikaisemmin että voisi joskus lähteä kyseiselle paikkakunnalle kavereiden kanssa iltaa viettämään. Mikäs siinä, tottakai mies saa mennä kunhan ilmoittaa asiasta! En ole sitä siltä ikinä kieltänyt eikä mies ole kieltänyt minua lähtemästä. Itse en vain halua niin usein ryyppäämään, enneminkin minä menen ihan kavereiden kesken kahvittelee ja ratsastusharrastukseen. Kuten jo sanoin, en ole kieltänyt lähtemästä, kyse olikin siitä että valehteli minulle päin naamaa menevänsä töihin vaikka oli suunnitellut ihan muuta. En tiedä miten tästä eteenpäin

Vierailija
18/34 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suomalaisissa perheissä ryypätään  ja tulee kiinaa sekä isän että äidin juomisesta.

Jos ei sitä tunnusta, niin valehtelee eikä tunnusta arkitodellisuutta.

Kyllä alkoholi aiheuttaa monia tilanteita joissa lapset saattavat ihmetellä vanhempien käytöstä.

Vierailija
19/34 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän kyllä tuntuu siltä, että sä et oikeesti anna miehes mennä mihinkään, kun joutuu valehtelemaan...

Mulla ukko on kotona, vaikka kuinka yritän sanoa, että menis nyt välillä käymään kaverilla kahvilla, menis kaljalle jonkun kanssa, mutta ei. Koko ajan se vaan haluaa olla kotona. No onneks nyt on ens viikolla menossa kavereidensa kanssa grillaamaan, saunomaan sekä ottamaan muutaman oluen :) Ei tarvitse valehdella menemisistään, kun saa mennä :)

Vierailija
20/34 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni nainenkin luulee ettei lapsi muuta mitään - hyvä, että ap sinä olet järjissäsi ja aikuinen- huolehdi lapsesta edes sinä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi