Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut ja Krista

Vierailija
19.05.2013 |

Itse asiassa tuo on aika selvää ettei Suomi saa tuolla juuri keltään pisteitä. Toi lesboilu ei varmana tuo pisteitä pisteitä suurimmassa osassa Eurooppaa. Katolinen Eurooppa voidaan unohtaa heti ja sipulikirkonpuoli on todennäkösesti vielä enemmän tuota vastaan. Ja koska äänestäjät tuolla ovat varmaan keskimäärin hieman vanhempaa porukkaa, niin ei edes ruotsalaiset äänestä tuota.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten tuo kappale ei vaan ollut niin hyvä kun täällä hehkutettiin. 

Vierailija
2/26 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono musiikki, huono kappale, ruma esitys, typerät vaatteet

ottakaamme opiksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 01:21"]

Itse asiassa tuo on aika selvää ettei Suomi saa tuolla juuri keltään pisteitä. Toi lesboilu ei varmana tuo pisteitä pisteitä suurimmassa osassa Eurooppaa. Katolinen Eurooppa voidaan unohtaa heti ja sipulikirkonpuoli on todennäkösesti vielä enemmän tuota vastaan. Ja koska äänestäjät tuolla ovat varmaan keskimäärin hieman vanhempaa porukkaa, niin ei edes ruotsalaiset äänestä tuota.

[/quote]

Joo Timo Soini olis keränny täyden potin (vaikka ei ehkä osaa edes laulaa...) samalla tavalla kun Lordi!

PS. Krista ja Suomi oli paras!

Vierailija
4/26 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano, että se olisi voittanut tuolla, mutta olisi varmaan pärjännyt paljon paremmin ilman sitä imuttelua. Eurooppa ei elä siinä RKPläisessä vihertodellisuudessa vaan päin vastoin. 

Vierailija
5/26 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikael Saari olisi ollut parempi edustaja,vaikkei kärkeen hänkään olisi sijoittunut, sillä Euroviisuissa pätevät ulkomusiikilliset asiat!

Vierailija
6/26 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisena olen nyt tyytyväinen!

Vierailija
7/26 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 01:32"]

Perussuomalaisena olen nyt tyytyväinen!

[/quote]

Viherhippi saanut taas uutta ruohoa piippuunsa?

Vierailija
8/26 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biisi vain ei ollut riittävän hyvä. Sitten se Ding Dong hehkutus ja lesbopusu oli niin päälleliimattua ja täysin ulkomusikaalista. Varmasti ärsytti monia, että huono biisi ja tuollainen hype sen ympärillä. Jos on oikeasti hyvä kappale ja loistava laulaja, niin mitään mediahuomiota ei tarvita.

Vierailija
9/26 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Katsoitko ohjelmaa. Suomi sai ainoat äänensä katollisesta Euroopasta ja Israelista

Vierailija
10/26 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän TATU lauloi jo tyttöjen välisestä rakkaudesta jo sata vuotta sitten. Miten Suomi luulee olevansa muka edelläkävijä lesbopusullaan? Pelkkää huomionhakua ja se ärsytti muita maita.

Vierailija
11/26 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 01:42"]

[/quote]Katsoitko ohjelmaa. Suomi sai ainoat äänensä katollisesta Euroopasta ja Israelista

[/quote]

En katsonut. Katoin aivan lopun eikä tuo voittajakappalekaan ollut mikään ihmeellinen. Ei olisi ikinä päässyt edes radiosoittoon ilman tätä kilpailua. Ja huomenaamulla tuskin kukaan edes muistaa enää sitä. Aikasemmin mä vähän kuuntelin noita, mutta ei niissäkään ollut yhtä ainoata kappaletta, joka olisi edes erottunut muista. Todella tasapaksua paskaa. Joten jo tossa mielessä Kristan olisi pitänyt pärjätä paremmin. Se kappale ei ollut ihan niin huono ja Krista on ihan hyvä esiintymään. No, jos se sai pistetiä katolisesta Euroopasta, niin sitten mä vähän erehdyin. Tosin eipä niitä paljoa tullut, joten ei niissä ole mitään juhlimista. Saattoi johtua vaikka ihan siitä ettei kovin moni ole jaksanut äänestää missään. Joten jo pieni aktiivien äänimäärä tietyssä maassa on tuonut sille muutaman pojon. 

Vierailija
12/26 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroviisut ja missikisat on menneet samalla kaavalla niin kauan kuin muistan. Suomalaistoimittajat kysyvät, mitä mieltä olette meistä ja meidän edustajasta. Suomea kehutaan kuten kohteliasta on. Sitten Suomi on olevinaan suuri ennakkosuosikki. Ja sitten tulee turpaan, Lordit ja Lolat on tilastotappioita.

Vierailija
13/26 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krista lauloin hyvin ja hänellä on kuuluva ääni ja kappale tuntui tutulta. Asuvalinnat ja koreografiat menevät usein viisujoukoilta yliyrittämiseksi.

Vierailija
14/26 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nimenomaan on niin päin, että lesbojutut ovat Euroviisuissa jo tosi vanha juttu, transukin on jo siellä voittanut. Ei joku heteron esittämä pikkupusu ole kuin holhoava, eikä varmaan shokeeraa enää ketään. Yritys saada ääniä, ei muuta.

Vierailija
15/26 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin lesbopusu oli typerä veto. Kanssa tai ilman olin kuvitellut kipaleen sijoittuvan puoliväliin. Tuota Tanskan kipaletta en ymmärrä, ihan mitään sanomaton. Norja olisi ollut oikea voittaja, sitä viitsisi kuunnnella radiostakin.

Vierailija
16/26 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kappale ja vastenmielinen imago koko jengillä,

dingdongailu kyllästytti kaikkia. Tyhjäpää-barbileikki ei nyt onnistunut.

Vierailija
17/26 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että "revitty morsian" ei ollut hyvä juttu suurimman osan mielestä.

Kristahan tavallaan pilkkasi morsianta; leikelty mekko,pinkit pöksyt vilkkumassa, "kosikosikosi"-toitotus(mies perinteisesti kosii) ja lopuksi vielä pusu tytön kanssa. Morsiamen häpäisynä voi monenkin maan kansalainen tällaisen ottaa.

Iskee ehkä Suomessa, muttei näköjään edes muissa pohjoismaissa.

Ding dong.

Vierailija
18/26 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biisi vain ei ollut riittävän hyvä. Sitten se Ding Dong hehkutus ja lesbopusu oli niin päälleliimattua ja täysin ulkomusikaalista. Varmasti ärsytti monia, että huono biisi ja tuollainen hype sen ympärillä. Jos on oikeasti hyvä kappale ja loistava laulaja, niin mitään mediahuomiota ei tarvita.

Toivottavasti tänä vuonna ei lähdetä samaan touhuun. Pahoin palkään, että näin käy.

Vierailija
19/26 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti käydä kattomassa taas. En muistanut, että biisi oli noin huono. Nolo esitys.

Vierailija
20/26 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjän TATU lauloi jo tyttöjen välisestä rakkaudesta jo sata vuotta sitten. Miten Suomi luulee olevansa muka edelläkävijä lesbopusullaan? Pelkkää huomionhakua ja se ärsytti muita maita.

Hahhah.