Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos näet ulkona ambulanssin tai poliisiauton,tunnetko vastustamatonta uteliaisuutta viedä roskat tai lähteä kävelylle?

Vierailija
05.01.2024 |

Jotta näet mitä tapahtuu

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/29 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Vierailija
4/29 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä silmä kovana oon. No ei vaan. Sivusilmällä jos sattuu kohdille.

Vierailija
5/29 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kerran kun seurasin uteliaisuudesta ambulanssikuskeja kauppakeskukseen, näin kaiteen yli toisesta kerroksesta lattiaan tippuneen ihmisen hyvin heikossa hapessa. Olin tuolloin itse nuori ja tuo näky oli melko ahdistava. Nykyään jo muutenkin tajuan, ettei ole mitään järkeä tirkistellä toisten hätätilanteita. Sen sijaan auttamaan kyllä menen, jos ensimmäisenä paikalla.

Vierailija
6/29 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole niin utelias.

Vierailija
7/29 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Mutta ikkunasta olen joskus tiiraillut

Vierailija
8/29 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos totta puhun niin menen parvekkeelle tupakalle, kun meidän talossa saa niin tehdä. Mutta en jää sen pidemmäksi aikaa ihmettelemään.

Vierailija
9/29 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä menen viereen kyttäämään mitä siellä tapahtuu. Joskus kyselen poliiseilta missä tehtävissä ovat. Joskus saatan ottaa muutaman kuvan kännykällä tapahtumista.

Vierailija
10/29 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En myöskään jää kyyläämään jos esim. jotakuta ensihoitajat auttavat vaikkapa kauppakeskuksessa tai poliisit jututtavat jotakuta toista. Ei kiinnosta eikä edes kuulu mulle.

Vierailija
11/29 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei silloin ole aikaa tuhlattavaksi mihinkään roskien viemisille tai kävelylenkeille. Otan auton alleni ja ajan tapahtumapaikalle ottamaan selfieitä.

Vierailija
12/29 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en lähde. Paitsi sit tohon lähinaapuriin kyllä soitinkin, kun lanssi oli siellä kauan ja paloautokin tuli, että mitähän ihmettä.

Ajattelin jos asukas joutuu hoitoon niin mun pitäisi varmaan hoitaa eläimet.

Kaverin luona on kyllä ikkunasta monesti tullut katsottua että mitä siellä tapahtuu, kun on ollut lanssia ja poliisiautoja, sellaisia erikoisautoja myös. Ei kyllä tulis mieleenkään lähteä silloin ulos...

Vierailija
13/29 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos satun paikalle menen vain ohi.

Ja jos autolla olen liikenteessä ja satun onnettomuus paikalle ja huomaan ,  että siellä on jo Hälytys ajoneuvot  samalla kuin suinkin pyrin ajamaan ohi kuten muutkin niin kun vaan se on mahdollista ajaa ohi ellei sitten pysäytä ja ohjaa liikennettä ajamaan toista kautta.

Ja jos taloyhtiössä missä vaan on Vaarassa sivuillusisa Vaarassa tarpeen mukaan kyllä evakoivat jos on joku Vaarallisesti käyttäytyvä henkilöä kuten jos vaikka ,

On kuultu ammuskeskelua tai on uhkaava tulipalo .

Joo en kyllä mene sinne haitaksi Annan heidän tehdä työtään.

Vierailija
14/29 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ! Olen utelias.......

Vierailija
15/29 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ! Olen utelias.......

Jos et näe ambulanssia, poliisia tms. menetkö varmuuden vuoksi ulos ja katsot olisko talon toisella puolella jotain nähtävää?

Vierailija
16/29 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Duunissa tulee päivittäin nähtyä saapuvia ja lähteviä pillit päällä ajavia lansseja. Poliisien kanssa tulee välillä viran puolesta tehtyä yhteistyötä, poikkeuksetta mukavaa ja ammattitaitoista porukkaa.

Hätätilanteet on hätätilanteissa. Sinne ei todellakaan kaivata ulkopuolista porukkaa ihmettelemään. Tarvitsee vain miettiä miltä itsestä tuntuisi, jos joku tulisi ihmettelemään ja pahimmassa tapauksessa kuvaamaan sinun tai läheisesi onnettomuutta/tilannetta, jossa pelastajat ja virkavalta on paikalla auttamassa. 

Vierailija
17/29 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakenen, ettei minulle tehdä ruumintarkastusta. Ikkunasta voin katsoa.

Vierailija
18/29 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta muuten voin kyllä mennä vahtaamaan.

Vierailija
19/29 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakenen, ettei minulle tehdä ruumintarkastusta. Ikkunasta voin katsoa.

Oletko ruumis?

Vierailija
20/29 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vein roskat vahingossa poliisiauton takakonttiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi