Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päätin alkaa tykkäämään seksistä

Vierailija
19.05.2013 |

Ajattelin, että pitää vaan alkaa tekemään sitä, ehkä se siitä iloksi muuttuu taas. Olen kirjoittanut tännekin usein siitä, miten seksistä on tullut minulle niin vaikeaa, koska en pidä itsestäni. Koska en kuitenkaan ehdi treenata itseäni mallin mittoihin ainakaan seuraavaan kolmeen vuoteen, niin päätin nyt vaan aloittaa ihan mekaanisen totuttelun seksiin. Jos siitä karisisi kaikki ylimääräinen vaikeus ja siitä tulisi samantapainen toimitus kuin vaikka joogasessiosta. Ehkä siitä oppisi taas tykkäämään, kun toimintaan tottuisi.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on "alkaa tykätä". Ei siis "tykkäämään". 

Vierailija
2/17 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, perun siis puheeni enkä ala tykkäämään seksistä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi on loistava päätös, se on sitä, että ottaa elämänsä ohjat käsiin, ihailen tuota päätöstäsi, toivotan sinulle onnea, muista että alku aina hankalaa, mutta kyllä tulet saamaan palkinnon monella tavalla, kadehdin sun tarmokkuutta.

Vierailija
4/17 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydytetyksi tuleminen auttaa seksistä tykkäämisessä.  Tuletko tyydytetyksi ihan vain kun päätät niin?

Vierailija
5/17 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut miehen kanssa orgasmia, teen sen joka tapauksessa itse. Eli tyydyttymispuoli on kirjaimellisesti omissa käsissäni. ap

Vierailija
6/17 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoitko?

Vierailija
7/17 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Tärkeintä että mies tykkää.

Vierailija
8/17 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Senhän voisi ajatella vaikka niinkuin kotityönä jotka nekin sujuu näpsäkämmin kun päättää tykätä niistä...

Ennen muinoin nuoria morsiamia kehotettiin ajattelemaan isänmaata. Kestä, kestä, kärsi, kärsi!

Vierailija
9/17 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 00:08"]

En ole koskaan saanut miehen kanssa orgasmia, teen sen joka tapauksessa itse. Eli tyydyttymispuoli on kirjaimellisesti omissa käsissäni. ap

[/quote]

miksi miehesi ei tyydytä sinua? lämmitteleekö sinua? vai haluaako vain heti sisääsi?

Vierailija
10/17 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan huonosta seksistä jaksa innostua vaikka kuinka yrittäisi. Teidän pitäisi puhua siitä seksistä yhdessä jolloin kerrot miehelle mistä pidät ja mitä toivoisit hänen tekevän. Ihan oikeasti, sun mitat ei liity mitenkään siihen seksin laatuun vaan se, että molemmat panostaa ja nauttii yhdessä. 

Vierailija
11/17 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa ei tullut annettua eilen. Mies nukahti lasten nukutukseen :)

Kuulostaahan se ehkä karulta, että lähtee seksiin mekaanisena suorituksena, vaikkei huvita yhtään. Olen kuitenkin yrittänyt niin pitkään keksiä tapoja huvittua, eikä mikään toimi, että aivan sama kokeilla näin. Jos siltä ei sitten edes odottaisi niin paljon, niin saattaisi vaikka rentoutua ja alkaa vaikka tykkäämäänkin. Ymmärrättekö logiikan?

Miehelläni ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa.

ap

Vierailija
12/17 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 12:53"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 00:08"]

[/quote]

miksi miehesi ei tyydytä sinua? lämmitteleekö sinua? vai haluaako vain heti sisääsi?

[/quote]

En saa orgasmia miehen kanssa, en omani enkä kenenkään muun. Miehellä ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa. Ei onnistu, ei tule. Mun haluttomuus johtuu siitä, että olen läskistynyt ja inhoan katsella itseäni.En varsinaisesti kiihotu miehen katselemisesta, koskettelemisesta, peniksestä tai sen sellaisesta. Olen kiihottunut aiemmin siitä, että näytän itse hyvältä ja olen himon kohde, mutta nyt kun en enää näytä, niin ei oikeastaan ole mitään mistä innostua. Täytyisi siis löytää kokonaan uusi vaihde koko seksihommaan. ap

Vierailija
13/17 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on seksiä harrastettu. Yritin muistella jotain juttuja, mitä ennen tein ja näyttihän nuo toimivan. On meillä siis seksiä ollut, mutta minun osaltani aika passiivista. Yritän ottaa aktiivisemman roolin, kuten ennen. Mutta eipä tuo oikein miltään tuntunut, onneksi kuitenkin pillu toimi kuten pitää. Odottelen nyt, että mies kuorsaa jotta saan tehtyä itselleni kunnollisen.

Hankaluus on, että seksi sattuu. Ihan kuin tökkisi jonnekin sisälläni ja pelkään sitä epämiellyttävää tunnetta.

ap

Vierailija
14/17 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 23:59"]

Hankaluus on, että seksi sattuu. Ihan kuin tökkisi jonnekin sisälläni ja pelkään sitä epämiellyttävää tunnetta.

ap

[/quote]

Oletko selvitellyt, millä tavalla sattuu, oletko kokeillut eri asentoja, onko edes joku kulma parempi?

Vai onko liukkarin puutetta?

Itse kyllä keskittyisin ennemmin siihen, mikä kiihottaa, eli mielikuviin. Aivot on kuitenkin ihmisen tärkein sukupuolielin. Mekaaninen kiihotuskaan ei auta jos aivot ei mukana.

Vierailija
15/17 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 23:59"]

Nyt on seksiä harrastettu. Yritin muistella jotain juttuja, mitä ennen tein ja näyttihän nuo toimivan. On meillä siis seksiä ollut, mutta minun osaltani aika passiivista. Yritän ottaa aktiivisemman roolin, kuten ennen. Mutta eipä tuo oikein miltään tuntunut, onneksi kuitenkin pillu toimi kuten pitää. Odottelen nyt, että mies kuorsaa jotta saan tehtyä itselleni kunnollisen.

ap

[/quote]

tottakai se sattuu jos et ole itse kiihottunut. lämmitteleekö miehesi sinua mitenkään? tiedätkö miltä tuntuu, kun mahla valuu reisien välistä?

Vierailija
16/17 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis voitko vastata että onko teillä kunnon esileikkiä? onko pillusi kunnolla märkä vai jyystääkö mies kuivaa? ei minuakaan kiinnostaisi kuivaan pimppaan ottaa yhtään mitään.

Vierailija
17/17 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kuiva ole, mutta enhän minä tietenkään kunnolla märkä ole, koska en ole kiihottunut. Seksihalut minun puoleltani loppuivat siihen, kun en enää keksinyt mitään mielikuvia, ´tai yhtään mitään, mikä kiihottaisi. Kaikki ropeltaminen ja hiplailu pikemminkin turhauttaa, kun niistä pitäisi kiihottua ja ei tunnu ainakaan siltä.  Esittämistä pahimmasta päästä. Tässä on nyt kyseessä isompi solmu seksin kanssa, koska olen tavallaan rakentanut seksi-identiteettini täysin väärille perusteille (halu olla ihailtu ja hyväksytty) eikä sen varaan, mitä seksi oikeasti on tai voisi olla.

Mitään esileikkiä ei ennen tarvittu, koska kiihotuin hetkessä. Nyt taas tilanne on se, että en tykkää mistään. En tykkää siitä että minua nuollaan (oksettavaa), sormetetaan (tuntuu liian kovasti, ei tunnu hyvältä), kosketellaan (oksettaa, kun tuntee omat läskit toisen käden alla). Mies on kyllä useinkin kysynyt, mistä tykkäisin ja mitä haluaisin, mutta tosiasia nyt vain on se, että en mistään ja en mitään.

Kokonaan epäseksuaalinen en kuitenkaan ole, koska itselleni pystyn tekemään kunnon orkkuja. Mutta nekin vaativat nykyään tosi väkivaltaisia alistusfantasioita, jotta onnistuvat. Kaikki normaali ja suloinen on menettänyt tehonsa sitä mukaa kun olen rupsahtanut. Ja ihan rehellisesti en edes ole rupsahtanut niin paljon kuin tästä voisi olettaa, mutta lapsena ja nuorena olin tosi epävarma ja itsetuntoni oli aivan olematon. Parikymppisenä rakensin itseni uudelleen ja määrittelin seksuaalisuuteni eniten muiden kautta, miltä näytän muiden silmissä. Nyt kun parikymppisenä treenaamastani unelmavartalosta on jäljellä enää muisto vain ja tilalla vatsapömppö ja raskausarpia, olen seksin suhteen ihan samassa tilanteessa kuin ennen treenaamista. Tästä on vaan päästävä jotenkin eteenpäin.

ap