Sinä joka pidät työstäsi, mitä työtä teet?
Kommentit (908)
Yläasteen kieltenopettaja. Reippaat oppilaat pitävät minutkin positiivisena. Välillä kylläkin pinna palaa mutta sitten taas mennään eteenpäin.
Olen viittomakielen tulkki. Paras työ ikinä.
Jakeluesimiehenä Postin alihankkijalla. Aivan mahtava työ ja työyhteisö, vaikka parjattu laitos meidät työllistääkin.
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö töitä? Kaveri samalla alalla ja valitettsvasti työttömänä. Pieniä pätkiä nollasopparilla on hänen työnsä olleet :(
R-kioskissa myyjänä, monipuolista ja jokainen päivä erilainen
Keikkamuusikko, toisinaan myös studio- sellainen.
Mukavaa duunia, mutta järjettömän raskaat ja pitkät työpäivät jos on vaikka pistokeikka 600 km päässä.
Asianajaja. Oma yritys.
Tiedän, että negaa tulee, mutta oikeasti tykkään ammatista. Osaan ja kykenen auttamaan ihmisiä. Aina pakko lukea lisää. Tai ainakin kerrata vanhoja asioita. Se tunne, kun oikeasti voi auttaa. Olen huono laskuttaja. Monia autan vaan puhelimitse.
F
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö töitä? Kaveri samalla alalla ja valitettsvasti työttömänä. Pieniä pätkiä nollasopparilla on hänen työnsä olleet :(
Näin se nykyään on, valitettavasti. Itse olen maakunnassa ja pitkään alalla toiminut yrittäjä, joten vakioasiakkaita on jonkin verran.
Automaatioinsinööri.
Tykkään kun saan koneet tekemään mitä pitää.
Asiantuntija, TE-palvelut. Olen tykännyt ainakin tähän koronakevääseen saakka. Ihmisläheistä työtä.
Yläkoulun ope täälläkin ja samoin perusteluin kuin tuossa aiemmin tuli jo esille. Töitä saa tehdä olan takaa, ajoittain on varsin raskasta ja paljon kiirettä, mutta oppitunneilla ei ole koskaan tylsää, kiitos oppilaiden. :) Nuoret on mahtavaa porukkaa.
Ap ei taaskaan kerro mitään. Urkintaketju. :/
Neuvolassa terveydenhoitaja/kätilö. Viihdyn erinomaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Hortonomi AMK, kasvihuoneviljelyssä työskentelen, tykkään.
Jos saa kysyä niin palkkasi kiinnostaa minua. Saatko enemmän kuin sellainen "amistason" puutarhuri? Minulla kun on ainainen kiinnostus näihin aloihin.
Kaupan kassatäti. Oon luonnontieteiden maisteri, mutta jatkoin valmistuttuanikin tätä nollasopparilla alkanutta uraa. Mukavaa ja ihmisläheistä, päätyy vaikka mimmosiin tilanteisiin.
Yläkoulussa köksänope. Love it! Motivoituneita nuoria, arjenhallinnannälkäisiä kasvavia ihmistaimia. Olen onnellinen saadessani tehdä merkityksellistä työtä! :)
Yläkoulun opettaja norssissa. Perustelut samat kuin lukion opettajalla tuossa yläpuolella. Peruskoulussa on vielä rennompi ote kuin lukiossa, jossa kirjoitukset työllistävät ja ahdistavat niin opettajia kuin opiskelijoitakin. Lisäksi saan ohjata harjoittelijoita, mikä tuo työhön lisää twistiä. Unelmaduuni (varsinkin näin heinäkuussa 😅)