Sinä joka pidät työstäsi, mitä työtä teet?
Kommentit (908)
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitekuski 🎢🎡🎠
Olisi mielenkiintoista tietää palkkasi :)
8,11€/h+ilta-, ylityö- ja pyhälisät. Mutta oon jo toisessa palkkaluokassa, ku oon tehny töitä yhteensä yli puoli vuotta. Ekat kesät oli jotain n. 7,30.
Kiitos, että kerroit! Minkä suuruiseksi palkka voi parhaimmillaan nousta kokemuksen myötä?
Kymppiin 😄
Okei! Kiitos tiedosta. Kunpa saisitte työntekijät parempaa palkkaa, kun huvipuistoissa käy ihan hirveästi ihmisiä ja kaikki on siellä kallista =rahaa palaa, mutta se menee kyllä vääriin taskuihin mielestäni.
Noo, on meillä hyvä työsuhde-etu 😃 ilmaiset rannekkeet kerran viikossa itselle ja kaverille 👍
Perhepäivähoitaja. Rakastan työtäni ja olen tehnyt sitä jo kauan siitäkin huolimatta, että palkalla lähinnä kituuttaa ja paljon ei pakollisten laskujen jälkeen yli jää. Työn arvostuskaan ei ole valtava, mutta koen itse tekeväni hyvin tärkeää työtä.
Arkkitehti. Tänään istuttelin digitaalisia puita ja puskia tietokonemalliin ja mallinsin sinne tiet, polut, parkkipaikat, puistonpenkit ja kukkaistutukset. Ja sinne sekaan digitaalisia ihmisiä pönöttämään valisemiini kuvakohtiin. Onkohan digitaalinen puutarhuroiti aivokemiallisesti ottaen yhtä rentouttavaa kuin oikeat puutarhatyöt? Päivä ainakin meni kuin siivillä.
Ehkä kerran kuukaudessa on tämmöinen aivot narikkaan -unelmointipäivä. Tuntuu kuin palkka juoksisi the Simsin pelaamisesta ❤
Tekoälyn ja robotiikan teknologioiden kehittämisen ohjaamista ja johtamista. Haastavaa, mielenkiintoista ja saa käyttää älynystyröitään sopivasti.
Karjanhoitaja. Työ on yksinkertaisimmillaan hyvin rutiininomaista, mutta koska työtä tehdään eläinten kanssa, niin kaikenlaisia tilanteita tulee päivittäin rutiineja rikkomaan. Saa olla luova.
Ulosottomies, kiva kun saa sitä enemmän liksaa, mitä enemmän saa raha-asiansa ryssineiltä ulosmitattua.
Vierailija kirjoitti:
Ulosottomies, kiva kun saa sitä enemmän liksaa, mitä enemmän saa raha-asiansa ryssineiltä ulosmitattua.
Onneksi olette sentään inhimillisiä. Se lohduttaa kun käyn siskoni haudalla.
Olen hapansilakkatehtaalla koehaistelijana ja rakastan työtäni.
Lukion ope. Teinit on parhaita, samaan aikaan vielä avoimia ja innostuvia, mutta jo fiksuja ja keskustelukykyisiä. Rakastan opettamaani ainetta ja mikään päivä ei ole samanlainen. Työ on luovaa ja vaihtelevaa ja tarjoaa myös älyllistä haastetta.
Hortonomi AMK, kasvihuoneviljelyssä työskentelen, tykkään.
Lähihoitaja, vanhus- ja vammaistyö. Työssä on monipuolisia rutiineja, mutta myös paljon vaihtelua ja uutta opittavaa. Omassa työssäni ei ole myöskään kiire ja palkka on hyvä (tiedän että yleensä näin ei ole).
Agrologi, työskentelen metsään liittyvissä projekteissa assarina.
Olen erikoiskirjastonhoitaja. Rakastan tiedonhakua.
Kätilö. Ei vielä kauaa työelämässä, pelottaa vähän että jaksaako tuota kiirettä, stressiä ja vastuuta tuolla palkalla kuinka kauan. Jatkuvasti kollegoita siirtyy muihin hommiin ja vaikka itsellä innostus työhön on vielä suuri, niin kyllähän sitä tiedostaa nuo ongelmat. Ja jo opiskeluaikana päätin, että jos ikinä kyrpiinnyn työhöni, niin en sitä voi jatkaa. Harmittaa kun ei yleensä ehdi tekemään asioita niin hyvin kuin toivoisi.
Okei! Kiitos tiedosta. Kunpa saisitte työntekijät parempaa palkkaa, kun huvipuistoissa käy ihan hirveästi ihmisiä ja kaikki on siellä kallista =rahaa palaa, mutta se menee kyllä vääriin taskuihin mielestäni.