Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka pidät työstäsi, mitä työtä teet?

Vierailija
13.07.2020 |

Ei tarvitse kertoa liian tarkkaan :)

Kommentit (908)

Vierailija
281/908 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidinkielenopettaja lukiossa. Työ on mielekästä, koska lukemisen ja kirjoittamisen taitoja ehdottomasti tarvitaan nykymaailmassa. Opiskelijat ovat hauskoja, fiksuja ja monipuolisesti lahjakkaita. Työtä on välillä liikaa, mutta yksi osa työn viehätystä on tuo työmäärän vaihtelu ja kuinka oppii sitä hallitsemaan.

Vierailija
282/908 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojelun työntekijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/908 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikinopettaja ala- ja yläkoulussa. En opeta juurikaan teoriaa vaan lähinnä soitetaan ja lauletaan oppilaiden kanssa :)

Vierailija
284/908 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä näkee että tärkeää ei ole mitä tekee vaan miten tekee. Keskittyy siihen  askeleeseen mitä on ottamassa ja nauttii siitä että tekee sen parhaimmalla mahdollisella tavalla. Ja maailma kiittää.

Vierailija
285/908 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntiedustaja. Vapaata ja liikkuvaa työtä, pääse itse vaikuttamaan paljon työhönsä.

Vierailija
286/908 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiki Master Teacher & Master Healer - rakastan kutsumustani: healingiä eli henkiparannusta, selvänäköä ja tulkintoja.

Vierailija
287/908 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Projektipäällikkö

Vierailija
288/908 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologi aikuispsykiatrian puolella. Työ on rankkaa mutta palkitsevaa. Parasta työssä on se, kun saa autettua ihmisen takaisin jaloilleen ja elämään kiinni. Vaikeinta on ns. "toivottomat tapaukset", jotka kaikesta tuesta ja yrityksestä huolimatta voivat vuodesta toiseen yhtä huonosti. Kaksi potilasta olen urani aikana menettänyt itsemurhalle ja molemmat tulevat vuosienkin jälkeen mieleen silloin tällöin. Onneksi kuitenkin hoidosta hyötyjiä on suuri enemmistö ja enemmän on mielessä niitä onnistuneita kuntoutumistarinoita.

Vierailija
289/908 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinpitäjä/Ratsastuksenopettaja. Rakastan hevosiani ja tykkään lapsista ynnä muista oppilaista

Vierailija
290/908 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalityöntekijä, lastensuojelun avohuolto

Vierailija
291/908 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalityö, perheneuvola. Työ poikkeaa paljon siitä millainen mielikuva sosiaalityöntekijän työstä yleensä on.

Vierailija
292/908 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstinkäsittelijä sairaalassa. Työ sopii kirjoittamista rakastavalle introvertille kuin nenä päähän, ja vielä kun saa olla pienenä osana omalla panoksellaan koneistossa, joka auttaa ihmisiä usein heidän elämänsä kriittisimmillä hetkillä.

Vierailija
293/908 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun iltasiivooja. 

Ei tarvitse nähdä ketään koko työpäivän aikana. Saa tehdä työnsä ihan rauhassa, täydellisessä hiljaisuudessa. Ihanaa. Rakastan, rakastan ja rakastan. !

Vierailija
294/908 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjanpitäjä.

Maailmassa ei tarvita paljoa, mutta numeroita tarvitaan! Ihanaa hommaa, tykkään tykkään numerot ovat parasta. Ja miten kauniita 0-9....

Vierailija
295/908 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juristi ministeriössä

Vierailija
296/908 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirrän aikuisviihdettä.

Vierailija
297/908 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähihoitajana muistisairaiden vanhusten parissa. Valitettavasti ei tahdo kroppa enää jaksaa raskasta vuorotyötä. Myös lähiesimiehen ja muiden vastuuhenkilöiden ei-kannustava ote työhön väsyttää ☹️

Kevapuolen lähärinä olen viihtynyt, mutta kyllä ikääntyessä kevyempi työ olisi mukavaa.

Vierailija
298/908 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokki, keittäjä, kylmäkkö, leipuri, kondiittori, tiskari, siivooja... eli keittiötyöntekijä nyt 32 vuotta, eikä tiukkaa vielä tee. Kiire vaan on se kerpele, joka toisinaan mättää.

Vierailija
299/908 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulun iltasiivooja. 

Ei tarvitse nähdä ketään koko työpäivän aikana. Saa tehdä työnsä ihan rauhassa, täydellisessä hiljaisuudessa. Ihanaa. Rakastan, rakastan ja rakastan. !

Oijoi, tämmöisiä on? Muistan, että joskus kymmenen vuotta sitten haaveilin moisesta duunista. Ihmiset niin alkoi vituttamaan mua silloin. Mikä vaan homma, jossa saisi tehdä juttujaan täysin yksin. Mietin, että iltasiivooja olisi aivan mahtava jobi.

Soittelin eri siivousfirmoja läpi, mutta kellään ei ollut tarjota mitään tuonne päinkään. Vaikka palkka olisi laskenut, niin olin valmis hyppäämään siivoojaksi uudestaan. Nuorena tein siivoushommia, että pohjaa on ja koneista kokemusta, sen puolesta pääsin kyllä kaikkien firmojen listoille, mutta sorry... eivät voineet räätälöidä mulle kohdetta.

ot ja ohis

Vierailija
300/908 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykologi aikuispsykiatrian puolella. Työ on rankkaa mutta palkitsevaa. Parasta työssä on se, kun saa autettua ihmisen takaisin jaloilleen ja elämään kiinni. Vaikeinta on ns. "toivottomat tapaukset", jotka kaikesta tuesta ja yrityksestä huolimatta voivat vuodesta toiseen yhtä huonosti. Kaksi potilasta olen urani aikana menettänyt itsemurhalle ja molemmat tulevat vuosienkin jälkeen mieleen silloin tällöin. Onneksi kuitenkin hoidosta hyötyjiä on suuri enemmistö ja enemmän on mielessä niitä onnistuneita kuntoutumistarinoita.

Oih, tämä olisi minun unelmatyöni ❤️ Voitko kertoa jotain palkkauksesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä