Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko myöntää: koen ylemmyyttä nähdessäni naisen, jonka perä

Vierailija
18.05.2013 |

on treenaamaton, eli lättänä tai löllö tai molempia.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 21:59"]

Treenattu perä kääntää miesten katseet... mitä sitten? Mä luulin, että MULLA on huono itsetunto, mutta ei näköjään.

[/quote]

Minä myös ihmettelin, perustuuko ap:n itsetunto siihen kääntääkö miesten katseita...

Vierailija
2/23 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpäs tunnen ylemmyyttä, kun näen naisen jolla on kiharretut hiukset ja ruskeet piilarit. Minulla kun ne on luonnostaan! No en oikeesti, mitä väliä?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koen ylemmyyttä kun luen tällaisia aloituksia, kun omaa itsetuntoani ei toisten naisten perien koko hetkauta suuntaan eikä toiseen. Omaperä ja sen muoto on ainoo jolla on merkitystä.

Vierailija
4/23 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap koen ylemmyyttä nähdesäni kaltaisesi naisen. Minulla on hyvä itsetunto, vaikka takapuoleni ei olekaan lihaksikas.

Vierailija
5/23 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 20:56"]

on treenaamaton, eli lättänä tai löllö tai molempia.

[/quote]

Itselläni on vähän samaa vikaa. Silti kuitenkin ymmärrän, miten kuvottavaa sellainen oikeasti on.

Vierailija
6/23 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koen ylemmyydentunnetta kohdatessani ap:n kaltaisen tyypin. Minullapa on hyvä perä ja hyvä itsetunto.

Vierailija
7/23 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hauska. Itselläni on varmaan löllö lattaperse, mutta kun en voisi vähempää välittää! Olen oman elämäni sankari, enkä ole päässyt siihen asemaan perseen jämäkkyydellä. Enkä voisi oikeastaan kuvitella että alkaisin treenata takapuoltani ylemmyydentuntoa saavuttaakseni :)

Vierailija
8/23 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollu ongelmia

Vierailija
9/23 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustilla/braseilla tai no latino black heillä on lantioluut korkeamalla mikä tekee muhkeuden peffaan siis sellaisen tiukan pyöreän. Esim aasialaisella on lantioluu matalassa kohdassa mikä tekee perästä lättäääääää :/ totuus kaikki ei treenamalla saa mitä haluaaa.anyway persehän on paskaamista varten :) en välitä silti.

Vierailija
10/23 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi perse. Onko ap miettinyt mitä treenattu takapää hänelle merkitsee? Kuvitteleeko hän sen lisäävän omaa viehättävyyttään miesten silmissä vai ehkä merkitsevän, että hänen takapuolensa vie vähemmän tilaa bussinpenkillä? Miksi kukaan tuntisi ylemmyydentuntoa perselihastensa perusteella? Ai niin, ehkä sellainen ihminen, jolla ei ole mitään sen suurempia saavutuksia takanaan.

Vierailija
11/23 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinuu :)

Minä koen nöyryyttä kun kävelen hautausmaalla.

Vierailija
12/23 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kukin itsetuntonsa hakee... Sun persus repsahtaa vuosikymmenien kuluessa vääjäämättä, mutta äly, se kestää.

Vierailija
13/23 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten surullista et on aikuisia naisia joiden itsetunto ja omanarvontunto on kiinni ulkonäöstä.=(

Mä en pysty ajattelemaan AP,sta tai hänen kaltaisistaan pahaa, sehän olis kuin koiraa potkasis.

Vierailija
14/23 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 21:16"]

Voi miten surullista et on aikuisia naisia joiden itsetunto ja omanarvontunto on kiinni ulkonäöstä.=(

Mä en pysty ajattelemaan AP,sta tai hänen kaltaisistaan pahaa, sehän olis kuin koiraa potkasis.

[/quote]

Hyvin sanottu. Vaikka sääli on sairautta, en voi olla tuntematta sitä hyväperäisiä naisia kohtaan. Kukaan ei oikeasti nauti jostain bodypumpista, mutta siellä käyvät naiset, joiden itsetunto rakentuu ulkonäön eli lopulta miesten kuvitteellisten mieltymysten perusteella. Säälittävää.

Vierailija
15/23 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin hyvin kuvitella että ap ja kaltaisensa ajattelevat minusta niin. Onneksi heidän mielipiteensä ei ole kenellekään tärkeä.

Ei voi edes toivoa ettei ikä koskaan iskisi teihin, koska sehän tarkoittaisi että kuolisitte nuorina. Toivon että elätte pitkään rupsahtaneena ja silti elämästänne kiitollisina.

Vierailija
16/23 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vaan niin, että sitä persettä ei välttämättä saa millään treenaamisella tai ruokavaliolla ns. unelmaperseeksi. Itse olen sattunut saamaan varmaan geeneissä "hyvän" perseen, ei sitä liikunnan harrastaminen tai harrastamattomuus tai ikäkään ole miksikään muuttanut.

Ehkä kun ap:kin tulee kypsempään ikään niin tajuaa, ettei kaikki voi olla samanmuotoisia ja loppujen lopuksi sillä perseen muodolla on aika pieni merkitys elämässä.

Vierailija
17/23 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan haluaisin sit nussia sua dildolla perseeseen t. Bi-curious

Vierailija
18/23 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap kilpaurheilija, jonka lajissa tarvitaan pakaroiden lihasvoimaa vai miksi se perä on sulle niin tärkeä?

Vierailija
19/23 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 21:09"]

Voi perse. Onko ap miettinyt mitä treenattu takapää hänelle merkitsee? Kuvitteleeko hän sen lisäävän omaa viehättävyyttään miesten silmissä vai ehkä merkitsevän, että hänen takapuolensa vie vähemmän tilaa bussinpenkillä? Miksi kukaan tuntisi ylemmyydentuntoa perselihastensa perusteella? Ai niin, ehkä sellainen ihminen, jolla ei ole mitään sen suurempia saavutuksia takanaan.

[/quote]

Kyllä se treenattu perä vaan miesten katseet kääntää, vaikka olsiivat oman lättäperäsen naisensa kanssa liikkeellä.

Mielestäni treenaamaton perä kertoo laiskuudesta/mukavuudenhalusta. Ei ole epämukavuusalueella tehtävä treeni maistunut.... 

Enkä ole kilpaurheilija, ihan tavis kuntoilija.

t.ap

Vierailija
20/23 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä käy kateeksi ap:ta. Mitäpä jos joutuu onnettomuuteen tai sairastuu ja menettää liikuntakykynsä?

Oletko ap miettinyt, mitä identiteetillesi silloin tapahtuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän