Lh/Lto, mitä ET haluaisi lahjaksi hoitolapselta?
Mietin itse jotain tuikkukippo+servettiyhdistelmää, tiedän, turhanpäiväistä, mut en keksi parempaakaan. Ja olen vielä itsekin lh.
Kommentit (25)
Jos lahjan haluaa ostaa, hanki jotain jota jokainen voi käyttää, tyyliin kaunnit servetit, pyyhe, kahvipaketti, muki, kukkia tms. Pienet koriste-esineet, joilla ei ole mitään käyttötarkoitusta ovat huonoja lahjoja, koska jos vastaanottaja ei sen tyylisistä koristeista pidä, ovat ne käytännössä vain romua.
Kaikesta muistamisesta tulee kiva mieli, mutta en haluaisi posliinikoriste-esineitä. Sellaisia, joilla ei ole mitään käyttötarkoitusta.
ap
Pienikin muistaminen tosiaan lämmittää. Lapsen tekemä kortti on ihana. Servetit ovat aina käytännöllisiä. Kynttiläkippoja on jo kaapit täynnä. Leikkokukkia tai muita kukkasia. Kerran sain keväällä amppelin ja se oli tosi mieluinen.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 20:35"]
Pelkät servetit on ihan ok. Ei tarvii olla mitään isoja juttuja :)
[/quote]
Servetit tulee ainakin käytettyä. En itse ole opettaja, mutta jos olisin, niin lahjaksi tulevan pikkutavaran määrä saattaisi joskus vähän ahdistaa.
Kerran sain 10v sitten amppelimansikan ja se oli todella mieluisa! Toivoisin saavani sellaisen uudestaan. Kerran sain tuoreen ananaksen. Se oli hauska lahja! :) Myös käsipyyhe on tullut kovaan käyttöön.
Omakotitalossa asuvana toivoisin ruukkukukkia. Viime vuonna sain niitä useita ja laitoin ne pihaan kukkalaatikkoon. Siinä ne ilahduttivat koko kesän!
Hmmmm.... mä olen kerran antanut tuoreen ananaksen :) Munkin mielestä se oli hauska lahja :)
Voisko sinne tarhaan lahjoittaa jotain?
Pelejä? Leluja? Nukenvaatteita? Pihaleluja?
Tuo ananas kullosti todella hauskalta idealta:)! Eli tuikkukipot jääkööt kaupan hyllylle. ap
Mä olen ostanut usein orvokkiamppelin tai jonkun muun (ulko)kukan amppelissa ja moni on vielä syksyllä erikseen sanonut, että kukka ilahdutti koko kesän :-)
Osta mielummin koko tiimille/päiväkodille yhteinen 10-20€ juttu, varsinkin jos lapsia useammassa ryhmässä. Pääset itsekkin helpommalla ja työntekijät tyytyväisiä kun ei tule mitään turhaa eikä tarvitse kotiin raahata. Joku kakku tai erikoisempaa suklaata niin kaikki on tyytyväisiä.
T: Lto