Valvirasta kysymys
Eikö sieltä JulkiTerhikistä pitäisi löytyä kaikkien terveydenhuollon ammattihenkilöiden tiedot? No miten voi olla, että yhden hammaslääkärin nimeä ei löydy? Olenko löytänyt valehammaslääkärin?
Kommentit (9)
Kyllä pitäisi löytyä. Onko nuori, voiko vielä olla opiskelija joka saa kuitenkin tehdä jo hommia? Silloin pitäisi löytyä sieltä opiskelijarekisteristä.
On ainakin päälle kolmekymppinen ja työskentelee hammaslääkärinä yksityisellä vastaanotolla. Kaikki muut lääkärit olen aina löytänyt jos olen käynyt katsomassa.
Millä hakutavalla hait? Nimellä? Entäs jos on vaikkapa "Jaakko Teppo Meikäläinen" ja käyttää nimeä Teppo, jolloin ohjelma ei tunnista Teppo Meikäläistä?
En ole kyllä kokeillut miten haku tuossa kohden toimii, valitseeko myös toisena nimenä olevat, vaikka ensimmäistä nimeä ei ole syötetty hakuun, jos ymmärsit mitä yritän sanoa :)
t.Julki-terhikistä löytyvä
Olisiko mahdollista että tämä henkilö käyttää kutsumanimenään muuta kuin etunimeään? Silloin haulla kutsumanimi + sukunimi ei löydy häntä? Itselläni tämä tilanne juuri, jos hakee sillä nimellä joka minusta on esim. työnantajani ilmoituksissa, ei löydy, koska kyseessä on kutsumanimeni eikä ensimmäinen etunimeni. Jos tietää henkilön SV-numeron niin sitten pitäisi löytyä.
Olen hakenut sillä nimellä millä nimellä toimii lääkärinä. Minusta sillä nimellä pitäisi löytyä. Tai se ainakin sen julkiterhikin tarkoitus kai on, että potilaat voivat sieltä tarkistaa jos epäilyttää.
No jos saat selville SV numeron (esim. reseptissä, jonka tämä lääkäri on kirjoittanut), niin sillä ainakin pitäisi löytyä.
Pitäis löytyä. Voit kyllä soittaa sinne ja varmistaa tilanteen, jos jää epäilyttämään.
Yksi selitys voisi ehkä olla, että on juuri mennyt naimisiin ja sen takia sukunimi vaihtunut, eikä vielä näy rekisterissä?
Eikö kukaan tiedä?