Muita eläkkeellä mt-syistä
Miten saatte aikanne kulumaan? Mitä teette päivisin?
Kommentit (20)
Eipä pääse eläkkeelle joten sossurottailen. Joka päivä sama kaava: aamuneljältä koiralenkille, aamukahvit, päivälenkki, ateria, iltalenkki, iltapala ja klo 17 sänkyyn lueskelemaan. Kaikki muu aika menee youtubea yms selaillen.
Aion päättää päiväni kunhan koirasta aika jättää.
Vierailija kirjoitti:
Eipä pääse eläkkeelle joten sossurottailen. Joka päivä sama kaava: aamuneljältä koiralenkille, aamukahvit, päivälenkki, ateria, iltalenkki, iltapala ja klo 17 sänkyyn lueskelemaan. Kaikki muu aika menee youtubea yms selaillen.
Veikkaan että olosi paranisi huimasti jos saisit itsesi pois YouTuben ääreltä. Ne videot tyhmentää. Tuijotat ruutua ilmeettömin kasvoin ja masennut lisää
Puutarhanhoitoa näin kesäisin, joskus pientä remonttia, kauppareissut, harrastukset eli lähinnä uinti ja patikointi. Netissä vietän suuren osan muusta ajasta. Nukkuminen tietty. :D
Onhan tää elämä jo niin nähty, mut pakko lusia loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että olosi paranisi huimasti jos saisit itsesi pois YouTuben ääreltä. Ne videot tyhmentää. Tuijotat ruutua ilmeettömin kasvoin ja masennut lisää
Olen tässä kyllä miettinyt että tämä omien ajatusten vaimentaminen jatkuvilla ärsykkeillä ei ehkä tilannetta auta. Nytkin on päällä televisio, toisella näytöllä pyörii youtube-video ja tällä näytöllä selaan nonstop uutisia ja keskustelupalstoja.
Masennustaustaa kuitenkin 13 vuotta joten aika monet kikat on jo kokeiltu.
Elelen oikein mukavasti. En lähde sen kummemmin asiaa avaamaan.
Arvelen, että aika suuri osa kirjoittajista lukemistani teksteistä päätellen.
Toivottavasti elämäsi on helpottunut, kun pääsit eläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Puutarhanhoitoa näin kesäisin, joskus pientä remonttia, kauppareissut, harrastukset eli lähinnä uinti ja patikointi. Netissä vietän suuren osan muusta ajasta. Nukkuminen tietty. :D
Onhan tää elämä jo niin nähty, mut pakko lusia loppuun asti.
Miksi alapeukku? Haluatko vaihtaa osia kanssani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tää elämä jo niin nähty, mut pakko lusia loppuun asti.Miksi alapeukku? Haluatko vaihtaa osia kanssani?
Aina löytyy joku katkera alapeukuttaja vihaamaan sitä kun elämäsi ei ole täyttä tuskaa.
Voishan sitä tehdä ajankuluksi monenlaista. Mutta miksi? Mistään ei saa iloa.
Olen joko täysin turta -"kiitos" "lääkkeiden", tai hermoromahduksen partaalla.
Aina ja koko ajan.
Repikää siitä.
Eläkeläinen ei ole oikeutettu kuntoutukseen eikä terapiaan. Näppärä keino siivota kroonikot pois kuluttamadta yhteiskunnan resursseja, eikö?
Huolehdin lapsistani. Siivoilen, jos jaksan ja pyrin laittamaan ruoan perheelleni illaksi, jos vointi sallii. Hyvinä aikoina saatan matkustaa perheen kanssa, ulkoilla jne. Huonoina aikoina olen täysin petipotilas. Mt dg mm. pakko-oireinen häiriö, kaksisuuntainen mielialahäiriö psykoottisin oirein
Minä, eläkkeelle päästyäni aloin siivoamaan. Ekaksi siivosin pois paskamyrkyt, lässyttävän sairaanhoitajan ja huonot tottumukset. Nyt, kuuden vuoden jälkeen toimin ok, mielipiteilen, ja sen sellaista.
Katson säälien köyhää valkoroskaa, joka ongelmani monessa mielessä aiheutti.
Olen löytänyt itseni ja tapani hengittää.
Mikäs sen mukavampaa.
Jk. Eläke on katsottu tulojen pitämiseksi edes suht järkevänä. Se, kuntoudunko vai en, riippuu.
Monesti todella pahasti ongelmaiset tulee mulle kaikenlaista roskaa huuteleen.
Niitä kai vituttaa.
Miten olette onnistuneet huijaamaan itsenne eläkkeelle?
Ei mun mt-ongelmat mihinkään kadonneet eläkkeen myötä. En edelleenkään käy missään sosiaalisen fobian takia, en harrasta mitään, ei ole rahaa tehdä mitään, hyvä kun ruokaan riittää. Ainoa mikä muuttui oli ettei tarvitse miettiä mitä kela keksii seuraavaksi.
Huijaamaan? Kuule, vuosien epähoidon ja kuormitusten jälkeen en ole tainnut huijailla ketään.
No 13.
Itse se työ ja keinot pitää löytää. Ei se että menee kosmeettiseen hoitoon saamaan pöppelispillereitä viksaa ihmisen konkreetteja ongelmia.
Ilman jokusta pientä haittatekijää olisi elämäni varsin ok.
Nekin varmaan saa kivasti deletoitua.
Vierailija kirjoitti:
Minä, eläkkeelle päästyäni aloin siivoamaan. Ekaksi siivosin pois paskamyrkyt, lässyttävän sairaanhoitajan ja huonot tottumukset. Nyt, kuuden vuoden jälkeen toimin ok, mielipiteilen, ja sen sellaista.
Mikäs sen mukavampaa.
Jk. Eläke on katsottu tulojen pitämiseksi edes suht järkevänä. Se, kuntoudunko vai en, riippuu.
Niitä kai vituttaa.
Alapeukuttajia vituttaa... 👅
Käyn puolipäivätöissä henkilökohtaisen tulorajan puitteissa.
Voin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sen mukavampaa.
Niitä kai vituttaa.
Ne taisi laittaa sut eläkkeelle ihan puhtaan tyhmyyden ja ilkeämielisyyden takia. Parempi kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sen mukavampaa.
Niitä kai vituttaa.
Ne taisi laittaa sut eläkkeelle ihan puhtaan tyhmyyden ja ilkeämielisyyden takia. Parempi kaikille.
Sovitaan näin. 😁
Vierailija kirjoitti:
Miten olette onnistuneet huijaamaan itsenne eläkkeelle?
Se oli ihan helppo juttu. Ensin MT-puolen asiakkaana 25 vuotta ja kaikki lääkkeet testiin, toistakymmentä vuotta terapiaa, päiväsairaalaa, magneettihoitoa ja sähköshokkeja. Siitä aloittelet niin jossain vaiheessa.... lykästää.
Pelaan, luen, kuuntelen radiota , lenkkeilen koiran kanssa. Käyn Kuopiossa museoissa ym