Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ihanne nainen

Vierailija
13.07.2020 |

On todellisuudessa aika erilainen kuin miltä itse näytän. Tämä tulii viikonloppuna esille kun hieman juhlajuomaa ottaneena kävimme keskustelua fantasioista ja millainen vartalo sytyttää oikeasti. Nyt asia vaivaa. Koen, että en riitä tyydyttämään miestäni ja jos oikeasti sellainen nainen josta mies haaveilee haluaisi seksiä, mies varmaan pettäisi koska kukapa ei haluaisi sellaista mistä haaveilee ja minulla ei ole sellaista tarjota. Koen itseni yhtäkkiä rumaksi ja huonoksi.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jokanaisen haave on saada isoa. Vaan mies ei voi nysälleen mitään.

Vierailija
22/30 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottavaa, kun jotkut luulevat ihan tosissaan, että mies kuin mies haluaa "hoikan fitness-naisen", kuten joku kirjoitti. Ei, ei ja ei! Mitä kivaa on sellaisessa laihassa kuikelossa, jolla on jotain tiukkoja lihaksia jaloissa tai käsissä? Miksi mies sellaisen haluaisi? En vaan ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ihan oikeasti olemassa naisia, joille on olennaista olla oman miehen silmissä se kaikkein kaunein? Miksi juuri sitä? Miksei älykkäin? Hauskin? Ystävällisin? Miksi kauneus ja seksikkyys on se asia, joka nostetaan kaikkein tärkeimmäksi? Olisiko aika tarkistaa omia asenteita? Minä ainakin olen paljon muutakin kuin ulkonäköni.

Mun mies on osannut pelata korttinsa oikein koska on saanut mut uskomaan että olen kaunein ja seksikkäin ja lisäksi luonteeltani "paras", älykäs ja hauska. Ehkä kun kauneus on mielipide niin toivoo että sen voi täyttää, älykkäin ei voi olla kuin yksi maailmassa niin todennäköisyydet että olisin se on vähän pienemmät :D

99% miehistä menisi hautaan asti poikuus tallella jos kelpuuttaisivat vain kauneimman ja seksikkäimmän ja luonteeltaan parhaan naisen. Miehen oma taso estää saamasta tasokkaimman mahdollisen kumppanin.

Vierailija
24/30 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ihan oikeasti olemassa naisia, joille on olennaista olla oman miehen silmissä se kaikkein kaunein? Miksi juuri sitä? Miksei älykkäin? Hauskin? Ystävällisin? Miksi kauneus ja seksikkyys on se asia, joka nostetaan kaikkein tärkeimmäksi? Olisiko aika tarkistaa omia asenteita? Minä ainakin olen paljon muutakin kuin ulkonäköni.

Mun mies on osannut pelata korttinsa oikein koska on saanut mut uskomaan että olen kaunein ja seksikkäin ja lisäksi luonteeltani "paras", älykäs ja hauska. Ehkä kun kauneus on mielipide niin toivoo että sen voi täyttää, älykkäin ei voi olla kuin yksi maailmassa niin todennäköisyydet että olisin se on vähän pienemmät :D

99% miehistä menisi hautaan asti poikuus tallella jos kelpuuttaisivat vain kauneimman ja seksikkäimmän ja luonteeltaan parhaan naisen. Miehen oma taso estää saamasta tasokkaimman mahdollisen kumppanin.

Tämä. Mies ottaa mitä saa, ei siinä millään rakkaudella ole mitään merkitystä. Oikeastaan voisi sanoa että mitä halutumpi mies sitä varmempi voi olla että mies tykkää juuri sinusta.

Vierailija
25/30 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuommoinen on äärimmäisen hölmö keskustelu. En päässyt tapailumiehen tokaisusta yli kun sanoi nauraen että kyllähän niissä blondeissa on sitä jotain. No mikä minä sitten olen - eksoottinen tummaverikkö. Juttu lähti osaltani alamäkeen tämän jälkeen ja lopahti miehen harmiksi sitten kokonaan. Adios muchachos.

Kyllä suhteessa on ihan erilainen pohjavire kun tiedät alusta alkaen olevasi miehen tyyppiä. Ex teki selväksi että olen kaikin tavoin hänen makuunsa, tätä tukivat hänen edellisen exän ulkonäkö sekä julkkismieltymykset. Tuolla on joku joka haaveilee juuri minunlaisestani, miksi tyytyisin muuhun?

Vierailija
26/30 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin käy kun ottaa itseään suositumman miehen.

M/40

Itseä epäsuositummalla miehellä ei voi olla erilainen naismaku mitä puolisonsa on? Sillä miehellä, jolla epäsuositumpana on luultavasti vähemmän vaihtoehtoja joista kumppaninsa valita kuin suositummalla miehellä?

Vierailija
27/30 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen enkä haaveile miehestä, jolla on iso. Ottaen huomioon naisen g-pisteen sijainnin, isoa ei tartte. Enemmän merkitsee taito käyttää omaansa.

- ohis

Vierailija
28/30 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisen mahdotonta olis löytää täydellistä puolisoa.

Joku osa alue on varmasti väärin ainakin joskus. Ihanne kanssa kun muuttuu.

Minun ihanne 

Leikkisä, hoikka, älykäs, rikas ja kaunis nainen.

Vaimo on Nyrpeä, hoikka, normaali aivoinen, PA, muttei tuhlaileva ja kaunis. Ai niin ikävä kyllä pitkä vihainen.

Jos joku mun tiedostamaton asia olis huonosti se nousisi mun listalleni korkeammalle.

Varmasti on olemassa mulle parempiakin puolisoita kun vaimoni, mutta hän on paras jonka olen tavannut. Etsisin varmasti vielläkin jos täydellisyyttä tavoittelisin.

M46

Vierailija
29/30 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoi, että jos saisi Pirjo Heikkilän, vaihtaisi mut siihen lennossa. En siitäkään pahastunut :D

Vierailija
30/30 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ollaan niin ulkonäkö keskeisiä, että ihan hirvittää. En olisi onnellinen, jos olisin naimisissa jonkun itseään = ulkonäköään täynnä olevan narsistin kanssa. Olen tosi onnellinen mieheni, normaalin näköinen, hauska, toiset huomioiva ja mukava tyyppi. Suhde jatkunut 38 vuotta ja jatkuu edelleen. En ihmettele ollenkaan nykymaailman avioerojen määrää. Kauneus on katsojan silmissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi