Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ihanne nainen

Vierailija
13.07.2020 |

On todellisuudessa aika erilainen kuin miltä itse näytän. Tämä tulii viikonloppuna esille kun hieman juhlajuomaa ottaneena kävimme keskustelua fantasioista ja millainen vartalo sytyttää oikeasti. Nyt asia vaivaa. Koen, että en riitä tyydyttämään miestäni ja jos oikeasti sellainen nainen josta mies haaveilee haluaisi seksiä, mies varmaan pettäisi koska kukapa ei haluaisi sellaista mistä haaveilee ja minulla ei ole sellaista tarjota. Koen itseni yhtäkkiä rumaksi ja huonoksi.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia noista jutuista jutteleminen on lose-lose-tilanne.

Eiköhän suurin osa miehistä halua hoikan fitness-naisen, mutta realismin myötä on pakko tyytyä siihen normaalipainoisen tasapaksuun romuluiseen naiseen.

Vierailija
2/30 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin käy kun ottaa itseään suositumman miehen.

M/40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi teistä aloitti keskustelun ihannenaisesta? Et kai vaan sinä?

Miehet ovat sen verran yksioikoisia tyyppejä, että jos kysyt mitä he ajattelevat he kertovat mitä ajattelevat. Se ei tarkoita, että he olisivat kuitenkaan niin tyhmiä jäädäkseen haaveilemaan ihannenaisesta. 

Tuskin sinäkään olet yhdessä ihannemiehesi kanssa, joka vastaa täydellisesti toiveitasi?

Viisas mies jättäisi vastaamatta kysymykseen ja sanoisi, miten sinä olet hänen ihannenaisensa, mutta kaikki eivät vaan osaa. Ole armollinen miestäsi kohtaan. 

Vierailija
4/30 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen että ei kaikkia asioita tarvitse jakaa. Nyt sulle jäi riittämätön olo loppu iäksi? Minä en puhu näistä mun miehen kanssa. Olen kyllä huomannut että hän katsoo vähän pitempään naista, jolla iso muhkea pylly. Itse olen enemmän hoikka, ja pitkä, missivartaloinen. Mutta kyllä minäkin katson vaaleaa,komeaa miestä eikä se mies välttämättä muistuta omaa miestä ulkonäöltä. Jotenkin kauniita ihmisiä on kiva katsella- eikä se tarkoita mitään.

Vierailija
5/30 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ei muuta kun grillaamaan makkaraa.

Zinc

Vierailija
6/30 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei tuollaisista kannata keskustella.

N51

Vierailija
7/30 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti myös ne naisten ihannemiehet ovat jotain ihan muuta, kuin se oma kumppani. Kuinka monen mies näyttää oikeasti joltain Jason Momoalta? Se kun esimerkkinä näyttäisi olevan monen naisen suosiossa. Samoin joku Tom Hardy.

Vierailija
8/30 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sillä nyt on merkitystä jos toinen on aivan vastakohta. Voiko siitä toisesta edes aidosti viehättyä, ja olla aina haaveilematta paremmasta? Miten seksielämä voi toimia jos toinen on täysin ihannenaisen vastakohta? Miehille nämä on oleellisempia kuin naisille, joille se oma kumppani on usein rakkain ja tärkein.

Kyllä se sattuu jos tietää että seksinkin aikana toinen haaveilee vain parempikroppaisesta ja vaihtaisi tilaisuuden tullen kun "on joutunut realismin takia tyytymään" siihen mitä ei oikeasti halua.

Toisen ihanteita ei voi täysin kukaan mies tai nainen täyttää, mutta paljon auttaa jos ollaan vähän edes sillä suunnalla. Sillä tavalla se rakkauskin syttyy ja parhaimmillaan kestää vaikka ulkonäön merkitys vähenee.

Pahimmillaan tuo menee siihen että toinen väkisten yrittää nyt innostua, vaikka oikeasti ei innosta paljonkaan. Seksi menee mekaaniseksi suoritukseksi ja pórnoa kuluu.

Vierailija
9/30 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevennykseksi, myös pikkuhiprakssa keskusteltiin miehen kanssa siitä, kenen julkkiksen kanssa menisi sänkyyn, jos kaikki olisi mahdollista. Itse valitsin espanjalaisen jalkapalloilijan, mieheni Johanna Tukiaisen. Ja ihan tosissaan. Juu, emme miehen kanssa kumpikaan muistuta toistemme ultimate fantasioita.

Vierailija
10/30 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma lienee tuo että puhuitte "mikä sytyttää oikeasti". Eli lähtökohtana oli että sinä et sytytä "oikeasti". Mielestäni tuosta saa loukkaantua.

Vierailija
11/30 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kumpikaan ei varsinaisesti aloittanut keskustelua, vaan se ajautui siihen. Mieheni mieltymyksissä on nainen jolla iso muodokas peppu ja minulla on aika pieni ja vaikka sitä jumppaankin niin geenien vuoksi se tulee aina olemaan pienempi kuin ne muodokkaat joista mies haaveilee. Myös rinnoissa hänen suosikkinsa ovat suht isot mutta ns. Kiinteät. Omani ovat isot kyllä mutta aika ja vetovoima tehneet niistä roikkuvat. Kasvoissa hän nauttii selkeistä linjoista minulla on hieman pyöreät piirteet vaikka en olekkaan lihava. Hieman ihmeissäni näistä sitten kysyinkin miksi valitsi minut kun olen aika erilainen kuin mistä hän pitää niin mies meni aika hiljaiseksi ja ihmetteli kysymystäni vain. Tykkää kuulemma tisseistäni näin ja ei haittaa ollenkaan se että peppuni on pieni. Uskoo ken tahtoo. Olen aina ajatellut että olen ihan ok näköinen, mutta nyt kun koen etten ole omalle rakkaalle kuin vain ok, tunnenkin itseni yhtäkkiä rumaksi. Itse kun en välitä muiden mielipiteistä vaan haluaisin olla omalle rakkaalle se ihana kaunis vaimo joka luulin olevani.

Ap

Vierailija
12/30 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihan oikeasti olemassa naisia, joille on olennaista olla oman miehen silmissä se kaikkein kaunein? Miksi juuri sitä? Miksei älykkäin? Hauskin? Ystävällisin? Miksi kauneus ja seksikkyys on se asia, joka nostetaan kaikkein tärkeimmäksi? Olisiko aika tarkistaa omia asenteita? Minä ainakin olen paljon muutakin kuin ulkonäköni.

Vierailija
13/30 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kumpikaan ei varsinaisesti aloittanut keskustelua, vaan se ajautui siihen. Mieheni mieltymyksissä on nainen jolla iso muodokas peppu ja minulla on aika pieni ja vaikka sitä jumppaankin niin geenien vuoksi se tulee aina olemaan pienempi kuin ne muodokkaat joista mies haaveilee. Myös rinnoissa hänen suosikkinsa ovat suht isot mutta ns. Kiinteät. Omani ovat isot kyllä mutta aika ja vetovoima tehneet niistä roikkuvat. Kasvoissa hän nauttii selkeistä linjoista minulla on hieman pyöreät piirteet vaikka en olekkaan lihava. Hieman ihmeissäni näistä sitten kysyinkin miksi valitsi minut kun olen aika erilainen kuin mistä hän pitää niin mies meni aika hiljaiseksi ja ihmetteli kysymystäni vain. Tykkää kuulemma tisseistäni näin ja ei haittaa ollenkaan se että peppuni on pieni. Uskoo ken tahtoo. Olen aina ajatellut että olen ihan ok näköinen, mutta nyt kun koen etten ole omalle rakkaalle kuin vain ok, tunnenkin itseni yhtäkkiä rumaksi. Itse kun en välitä muiden mielipiteistä vaan haluaisin olla omalle rakkaalle se ihana kaunis vaimo joka luulin olevani.

Ap

Ei voinut sanoa että on tyytynyt. Tämä on miesten ja naisten ero. Naiset rakastuu ja pitää omaa kultaa rakkaimpana ja ihanimpana, miehet tyytyy kun eivät sitä ihannettaan saa.

Vierailija
14/30 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ihan oikeasti olemassa naisia, joille on olennaista olla oman miehen silmissä se kaikkein kaunein? Miksi juuri sitä? Miksei älykkäin? Hauskin? Ystävällisin? Miksi kauneus ja seksikkyys on se asia, joka nostetaan kaikkein tärkeimmäksi? Olisiko aika tarkistaa omia asenteita? Minä ainakin olen paljon muutakin kuin ulkonäköni.

Johtuisikohan siitä että se on miehille se tärkein asia?

Lisäksi kaikkialta tuleva aivopesu että naisen arvo on ulkonäössä ja nuoruudessa?

Moni ei pysty olemaan teflonia noiden edessä.

Vierailija
15/30 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muokkaat vaan omaa vartaloasi kohti miehesi fantasiaa, kirurgisesti, kuntoillen, mässäillen, kuihduttaen jne.

Problem solved, triidin voi poistaa.

No, ehdotan viestisi poistamista, jos kerran sitä haluat ..

Zinc

Vierailija
16/30 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ymmärtääköhän naiset edes että mies joutuu ottamaan sen minkä saa. Ei tavismiehet voi nirsoilla yhtä paljon kun naiset, ei miehillä yksinkertaisesti ole valinnanvaraa. Tämän takia tilanne on miehen näkökulmasta aika epäreilu kun ensin pakotetaan tyytymään ja sen jälkeen vielä kysellään ja ihmetellään eli väännetään puukkoa haavassa.

Vierailija
17/30 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ymmärtääköhän naiset edes että mies joutuu ottamaan sen minkä saa. Ei tavismiehet voi nirsoilla yhtä paljon kun naiset, ei miehillä yksinkertaisesti ole valinnanvaraa. Tämän takia tilanne on miehen näkökulmasta aika epäreilu kun ensin pakotetaan tyytymään ja sen jälkeen vielä kysellään ja ihmetellään eli väännetään puukkoa haavassa.

Niin, siksi kannattaa vaan kertoa mistä pitää ;)

Zinc

Jos kysyt. Voit saada vastauksen, muttet välttämättä pidä siitä vastauksesta ;)

Vierailija
18/30 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pariskunnat puhuvat kuin pelkät kaverit.

Itsellä kåvi kyllå tuuri, kun ihan alussa mies yritti udella mun mielestä hyvännäköistä miestä kertomalla omansa, julkkisnaisen. Pidin tätäkin vain tökerönä ja lapsellisena enkä itse maininnut ketään hyvännäköistä. Ja juuri siksi, koska mieheni kokee muutenkin riittämättömyyttä, etenkin kun niin sanotusti painitaan eri sarjoissa. Joka tapauksessa hänen mainitsemansa nainen jäi vaivaamaan ja pitkään olin googlettamatta suojellakseni itseäni, kunnes uskaltauduin. Olin todella helpottunut!! Ko.nainen on myös pienirintainen ja vartalo mulla saattaa olla jopa kauniimpi. Ihan nätti nainen, mun mielestä ei mitenkään erikoinen kuitenkaan. Ainoa selkeä ero meissä on vain hiusten väri, kun naisella on ihan tummiksi värjätyt hiukset ja mulla tummanvaaleat. Joskus näinkin sitten. En silti ole sitä mieltä, että parien kannattaa jutella kaveritasolla.

Vierailija
19/30 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on osannut pelata korttinsa oikein koska on saanut mut uskomaan että olen kaunein ja seksikkäin ja lisäksi luonteeltani "paras", älykäs ja hauska. Ehkä kun kauneus on mielipide niin toivoo että sen voi täyttää, älykkäin ei voi olla kuin yksi maailmassa niin todennäköisyydet että olisin se on vähän pienemmät :D

Vierailija
20/30 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a.

Minun mielestä kyllä kokonaisuus ratkaisee.

Mies eu tajunnut tilannetta. Hän puhui valokuvista ja sinä ihmissuhteesta.

Ne on kyllä kaksi IHAN eri asiaa.

Kerro miehelle, että pahastuit.

Kerro.

Sinuunhan hän on KOKONAISUUTENA rakastunut.

Ei ihmissuhteita rakenneta kuvien varaan. (Vaikka nykyään tuntuu siltä noitten deittipslvelujen myötä).

Kai sinäkin sitä koko pakettia miehessäsi rakastat,

Puhu. Sano suoraan, että et kestä semmoista mitä juttelitte ja sinun pitää saada olla se miehesi ykkönen.

Mä itsekään en halua jutella jostain, jossa vahingossa alhaisin verrata itseäni mielikuviin.

Ehkä nyt kun ollaan kohta 20 vuotta oltu yhdessä kestäisin. Tai ymmärrän että tämä on kahden kauppa. Tässä on kaksi ihmistä ja tämä ln meidän arvokas suhde.

Kuvat on kuvia ja mielikuvat on mielikuvia.

Kerro tunteesi. Olet arvokas. Tule esiin. Kuvat ei puhu eikä tunne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän