Kokemuksia mago-pidennyksistä?
Tai itseäni kiinnostaa oikeastaan tuuhennos. Minulla on jo luonnostaan suht paksut hiukset, mutta silti haluaisin koittaa vielä tuuhennosta joukkoon. Osaako kukaan sanoa, että millainen värivalikoima on? Itselläni on oma väri päässä enkä haluaisi alkaa värjäämään. Löytyyköhän tällaisille perus "maantienharmaille" värivaihtoehtoja ilman, että joutuu alkaa värjäämään omaa tukkaa?
Ja sitten tuo huoltoväli, puhutaan, että 3-4 kk olisi sopiva väli. Pitikö teillä paikkaansa? Entä millä shampoolla pesitte? Entä kun pidennykset poistettiin, niin vaurioituiko oma hius?
Kiinnostaisi kokeilla yhtä punttia, kun värjäämään en halua alkaa, mutta jotain muutosta haluaisin hiuksiin.
Kommentit (6)
Pystyykö niitä kihartamaan/lämpökäsittelemään ihan normaalisti? Ja ilmeisesti shampoo/hoitoaine saa olla tyyliin mitä vaan?
Katsoin, että tuuhennoksen (1 puntti 30 cm) sais täällä päin 140 €:lla ja jos tarvitsee vaikka kolmen kk välein käydä huoltamassa, niin ei ole kovin paha, kun tosiaan en värjäile tmv...
Mago hiustupsut kiinnitettäessä ovat aina melko paksu nivaska eli paksu tupsu joka kuultaa solmun kanssa tukasta läpi ikävästi. Joutuu aina asettelemaan tarkasti ettei valkoinen(huom) solmu tule esiin. Sikäli olen pettynyt Magoihin. Eivät sinetitkään täydellisiä ole mutta ainakin saa valintansa mukaan katsoa minkälainen ja paksuinen tupsu sinne laitetaan kiinni.
Kaipaan kokemuksia magoista, erityisesti jos vaaleat hiukset. Nyt sinetit päässä, mutta pohdin olisiko magot paremmat omia hiuksia, ajatellen.
Mulla hyvät kokemukset/Hyvä laittaja.
Tuuhennukseen meni 1,5 punttia. Eikä juuri värjäilty. Oli niin luonnollinen että oma mieskään ei tajunnut tuuhennosta koko puolen vuoden aikana!!
Sain kehuja kuinka hiukseni ovat kasvaneet ja voivat hyvin, mutta ystävätkään eivät tajunneet asiaa. Yhtään tupsua ei irronnut. Olivat päässä sen 6kk ilman huoltoja, koska mulla ei tullut yhtään takkuja ja oma hius kasvaa hitaasti. Pois ottaminen vähän nipisteli ja ehkä vähän katkeili omaa hiusta mutta en kyllä huomaa mitään tuhoja. Paljon paremmat kuin sinetit.