Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä siskolle 40v lahjaksi?

Vierailija
17.05.2013 |

Kyseeseen voisi tulla myös kimppalahja, johon osallistuisi enemmänkin porukkaa.

Sisko elää kiireisiä ruuhkavuosia neljän lapsen ja miehen kanssa, omakotitalossa ja pihassa riittää puuhaa + lasten harrastukset ja muut hässäkät. Sisko on aika rempseä ja räväkkä tapaus.

Oisko ideoita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET-lehden vuosikerta tai dildo.

Vierailija
2/11 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain, mikä on tarkoitettu vain siskollesi! Hemmottelulahjakortti, esimerkiksi.

T. Pian 40v. neljän lapsen äiti omakotitalosta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu hemmottelulahjakortti!

Vierailija
4/11 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedätte, minkälaisesta / kenen taiteesta sisaresi pitää, yhdessä hankittu jokin ihana taideteos. Itse olisin sellaisesta erittäin onnellinen.

Vierailija
5/11 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tein siskolle itse (mitä sit täyttikään sillo) pahviin koristeita ja jätin tietty tyhjii kohtii, leikkasin valokuvia, aiemmilta vuosilta hänestä ja sitte poikakaveri (josta sitte tuli lapsien isä), lapsista ja lemmikkikoirasta ja kehys siihen, siskoni tykkäs siitä paljon, oli ihan otettu et olin keksiny tälläsen

Vierailija
6/11 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn edellisiin, kimppalahjana hemmottelu, vaikka aikuisten reissu Pärnuun kylpylään ilman lapsia plus järjestetty lastenhoito. 

Tai jos sikosi ei ymmärrä sitä väärin, vaikkapa viikkosiivooja tietyksi ajaksi niin että jää perheelle aikaa ja energiaa kun rutiinit tehdään ammattilaisen puolesta. 

Tai jos jotain ihan henkilökohtaista ja persoonallista etsit vain siskollesi ihmisenä, kalliimmat korut ovat sellaisia pahan päivän turvia. Istuvat tietty laatikossa suurimman osan aikaa, mutta jos sattuu tulemaan tiukka tilanne, ovat helposti realisoitavissa rahaksi. 

Tai sitten osta vain ihan sitä mistä luulet hänen tykkäävän muttei koskaan viitsisi laittaa rahaa moiseen. Itse ostin itselleni nelikymppislahjaksi setin huippuluokan keittiöveitsiä- kiitos sukulaiset proosallisesta rahalahjasta!  :) 

Vierailija
7/11 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkää koruista niin joku arvokas koru on ikuinen. Sen täytyy kyllä olla siskosi mieleen sitten kans.

Vierailija
8/11 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa parhaimpien kavereiden kanssa matkalahjakortti ja viette siskon porukalla reissuun vähän rentoutuun ja tuulettuun! :D

Vierailija
9/11 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmottelu ja hemmottelu...

Vitut. viimeinen hetki pistää läskiporsas dietille ja kuukauden kuntorääkkiin

Vierailija
10/11 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jossakin terveysaseman mainoksessa "kanslaisen terveystarkastuksen", olikohan 259e, sis. erilaisia testejä ja lääkärin. Tuli mieleen, et hyvä kimppalahja kaikkiin tasavuosiin... jos juhlittavaa henkilöä vain terveydestään huolehtiminen kiinnostaa.

Vierailija
11/11 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no huhhuh, terveystarkastus 259e, 40v lahjaksi :D 

olitko ihan tosissaan tämä kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi