Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko totta, että ihminen suuttuu saamistaan epäilyistä, jos epäilykset ovat todenmukaisia?

Vierailija
12.07.2020 |

Vai voiko ihminen suuttua vaikka saamansa epäily ei olisi aiheellista?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin suutahdan jos minua epäillään perättömästi.

Vierailija
2/28 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai ihminen voi suuttua myös aiheettomista epäilyistä, varsinkin jos häntä epäillään moraalittomasta toiminnasta. Jo epäily tarkoittaa, että kyseenalaistat ko. henkilön moraalin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte kokeilla. Valitkaa duunipaikasta ahkera ja osaava tyyppi ja levittäkää siitä juorua, että jamppa vain sluibaa eikä tee töitä kunnolla. Katsotaan suuttuuko

Vierailija
4/28 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen sanontahan on, että "se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa". Eikö koira muka saisi reagoida, jos sitä heitellään esineillä?

Vierailija
5/28 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti suutun, jos se vaikka vaikeuttaa mun työn saantia tms. 

Eiköhän jokainen suuttuisi, jos maine pilattaisiin valheilla ?  

Jos olisit 2 minuuttia pohtinut asiaa, ja seurannut esim. julkkiksia niin olisi selvinnyt sinullekin.

Zinc

Vierailija
6/28 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin onko totta? Kuka väittää että syyllinen suuttuu?

Vierailija
7/28 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syytös on epäreilu ja älytön niin kyllähän siinä hermo menee, jos on viaton ja joutuu jotain vielä selittelemään. Jos on syyllinen, niin saattaa selittää liian yksityiskohtaisesti tarinaa miksi ei ole, tai viedä huomiota muualle joihinkin epäoleellisiin seikkoihin tai ihan muihin asioihin.

Vierailija
8/28 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustuu johonki ikivanhaan sanontaan jossa ei mitään perää mutta jolla tuomittu ja mustamaalattu syyttömiä.

Vierailija
9/28 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
10/28 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tässä vaikka kirjoittaa jotain Hillarystä ja siten te voisitte puolustella sitä suureen ääneen, että ei ole totta ;)

Zinc

Mutta en nyt viitsi, kun Hillary ei ole koskaan kussut mun muroihin .. niin miksi minä kusisin hänen ..

Vierailija
11/28 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleinen sanontahan on, että "se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa". Eikö koira muka saisi reagoida, jos sitä heitellään esineillä?

Syytös on se kalikka ja koira on kohde. Pelkästään syyllinen "koira" älähtää koska syytös on osunut. Syytön väistää osuman, koska oli siis viaton eikä loukkaantunut sanoista.

Vierailija
12/28 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syytös on se kalikka ja koira on kohde. Pelkästään syyllinen "koira" älähtää koska syytös on osunut. Syytön väistää osuman, koska oli siis viaton eikä loukkaantunut sanoista.

Sitten sinua ei varmaan haittaa, jos esimerkiksi poliisi, syyttäjä ja tuomari sanovat sinun syyllistyneen murhaan, ja saat viettää loppuelämäsi vankilassa. Kun eihän haukku haavaa tee.

Vierailija
13/28 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin moni nainen on syyttänyt minua pettäjäksi  ja kyllä ärähdin kun en ollut pettäjä....  Samoin äiti joskus luuli , että käytän huumeita jolloin myös ärähdin kun en käyttänyt edes olutta.

Vierailija
14/28 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä suutuin kun levisi juoru et minun ja mieheni suhde voisi huonosti. Otti päähän että jollain on energiaa levittää paskaa suhteesta josta ei tiedä mitään.

Vierailija
15/28 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kalikka lentäisi ohi, niin joku ulkopuolinen saattaa ajatella että jo pelkkä heittoyritys oli osoitus koiran syyllisyydestä johonkin.

Vierailija
16/28 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat haukkuu ja karavaani kulkee, näin minä sen näkisin.

Vierailija
17/28 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On usein, erityisesti pettämisasioissa suuttuminen yleistä.

Toista raivostuttaa viimeisen päälle pahasti, kun toinen saanut aiheen epäillä vahvasti pettämistä ja kun vielä pystyy lopuksi todistamaan sen, ao. suuttuu pahasti.

Voi lähteä kotoaan ovet paikkuen, haukkua puolison jne.

Ihmisiä on niin monenlaisia.

Vierailija
18/28 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsi puolustaa vanhempiaan, niin hän valehtelee. Sillä perusteella, että lapsella on tapana puolustaa vanhempiaan.

Jos lapsi tuomitsee vanhempansa, niin hän puhuu totta, koska lapsella on tapana puhua totta.

:D

Vierailija
19/28 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Epäily voi olla merkki myös projisoinnista. Epäilijällä itsellään ei ole puhtaat jauhot pussissa.

Vierailija
20/28 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun niillä syytöksillä on ihan konkreettisia seurauksia. Sen takia esimerkiksi väärä ilmianto on kriminalisoitu.