Entinen koulukiusaaja vastaa rehellisesti kysymyksiinne hetken ajan.
Kommentit (73)
Onko Li Andersson mielestäsi ruma?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon kaduttaa? 10 todella paljon ... 1 ei yhtään.
Kyllä se kympillä kaduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Hän on kaunis.
ap (unohdan aina tuon lopusta)
Vierailija kirjoitti:
Lempivärisi?
Ehkä vaaleansininen tai punainen. En oikein tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko yllättänyt siitä, että moni kiusattu onkin pärjännyt elämässän tosi hyvin eikä jäänyt toisten alistamaksi?
En oikeastaan, koska moni oli jo koulussa hyviä oppilaita.
Tajuatko, että olet pilannut monen ihmisen elämän? Henkiset arvet eivät koskaan kokonaan umpeudu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on kaunis.
ap (unohdan aina tuon lopusta)
Väärä vastus! Kostoksi tästä palat hel vetin liekeissä
Kestäisitkö syyllisyyden, jos joku kiusattu olisi päätynyt itsemurhaan tai jopa kouluampumiseen?
Vierailija kirjoitti:
Oletko sikaniska? Onko tatuointeja, otitko ennen vai jälkeen kiusaamisen?
Olen normaalipainoinen, käyn juoksemassa. Tatuointeja ei ole.
Sinut olisi pitänyt laittaa vankilaan tekemäsi pahoinpitelyn vuoksi.
Kiusaatko nyt työpaikalla muita kuten puukotat selkään, vedät mattoa alta, äkseeräät esimiehenä alaisiasi nöyryyttävästi, puhut esimiehestäsi paskaa, vähättelet muiden työpanosta, pistät vahingon kiertämään?
Arvasin että sieltä tulee vastaukseksi jotain sen kaltaista p..askaa että olin alkoholiperheestä ja katkeruus ajoi minut kiusaamaan jne. Eli päätit siirtää pahan olon muihin. Olet ruma ihminen. Tajuatko että ne vaikeat alkoholistiperheen aiheuttamat tuntemukset käsitellään niin että niistä voi puhua ammattilaiselle, normaalisti ystävälle tai kirjoittaa vaikka päiväkirjaa. Sen sijaan sun oli pakko laittaa paha olo kiertämään, koska olethan sinä niin hieno otus ylitse muiden, että sulla on oikeus öykkäröidä ja pistää pahaolo kiertämään koska MINÄ MINÄ MINÄ.
Vierailija kirjoitti:
Kestäisitkö syyllisyyden, jos joku kiusattu olisi päätynyt itsemurhaan tai jopa kouluampumiseen?
Jos tietäisin, että se on johtunut nimenomaan siitä, mitä olen hänelle sanonut tai ilkkunut koulussa, niin olisihan se ihan hirveää. Kouluampumisesta nyt puhumattakaan. Mutta minun on tätä vaikea uskoa, koska en ollut varsinaisesti sadisti, vaan sellainen epämiellyttävä huutelija, nolaaja jne, mutta en esim hakannut koskaan ketään tm. Mutta kaikki on yksilöitä.
Mua kiusasi Marko. Sinne se jäi, Pohjanmaalle pieniin ympyröihin.
Onneksi pääsin muuttamaan pois.
Myös yhtä poikaa kiusattiin, kerran googletin sen ja fb kuvassa ja se oli ihan iloisen näköinen. Helsinkiin muuttanut. Että joskus käy onneksi näinkinpäin.
Millä perusteella valitsit kiusattavat? Vain sen, että olivat varakkaita? Aika outoa, omana aikana heitä ei kiusattu.
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko, että olet pilannut monen ihmisen elämän? Henkiset arvet eivät koskaan kokonaan umpeudu.
En ole varma olenko pilannut heidän elämäänsä. Pari on korkeissa asemissa omila tahoillaan. Jos kiusaamiseni on heihin vaikuttanut, niin siitä olen pahoillani, mutta ainesta heissä on kuitenkin ollut.
Pitäisköhän sut vetää uudestaan viemäristä alas niin tajuat missä p..askan paikka on, viemärissä ja pysy kanssa siellä! Älä nosta enää päätäs kusiaivo. T. työkyvyttömyys eläkkeelle kiusaamisen ja mielenterveysongelmien takia pistetty
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella valitsit kiusattavat? Vain sen, että olivat varakkaita? Aika outoa, omana aikana heitä ei kiusattu.
Tulen siis kovan luokan paskaperheestä. Olin lastenkodissakin jonkin aikaa, kun vanhemmat kiertelivät kapakoita. Ja joo, yleensä valitsin jonkun kantelijan tai opettajan lellikin, joka nyt jostakin syystä sattui olemaan rikkaasta perheestä. Tai niin minä kuvittelin. En minä muista motiivejani tarkkaan, mutta jotakin sellaista siinä oli. Varmasti heittelin tyhmiä juttujani muillekin, mutta esim. samasta kaupungin vuokratalosta oleva lihava poika oli hyvä kaverini, ei olisi tullut mieleenkään häntä alkaa kiusaamaan läskiksi tai sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tietäisin, että se on johtunut nimenomaan siitä, mitä olen hänelle sanonut tai ilkkunut koulussa, niin olisihan se ihan hirveää. Kouluampumisesta nyt puhumattakaan. Mutta minun on tätä vaikea uskoa, koska en ollut varsinaisesti sadisti, vaan sellainen epämiellyttävä huutelija, nolaaja jne, mutta en esim hakannut koskaan ketään tm. Mutta kaikki on yksilöitä.
Minua ei väkivaltaisesti kiusattu koulussa, mutta huutelemista ja nolaamista oli senkin edestä. On ollut aika työ saada rohkeutta aikuisiällä esim. uusiin ihmisiin tutustumiseen. Pelkäsin tosi pitkään, että nolataanko mua taas. Ne morkkaamiset säilyi tosi pitkään mielessä. Edelleenkin muistan ne pahimmat... Huh..
Olen pahoillani. Itse kuvittelin aina, että kiusatut on "rikkaista" ja paremmista perheistä ja en niin välittänyt. He tuntuivat ansaitsevan kohtelunsa, mikä on tietysti ihan hullua.
ap