Ajattelin hankkia ystävälle "herkkukorin" synnytyksen jälkeiselle ajalle, ehdotuksia?
Äh, huono otsikko, mutta siis hankkisin erilaisia kivoja tuotteita mistä tuore äiti voisi pitää kunhan kotiutuu vauvan kanssa ja ehkä vauvakupla hieman puhkeaa.
Jännää tässä on se että olen synnyttänyt itse 3 kertaa (viimeisimmästä 5 vuotta) ja vaikka tavallaan tiedän mitä silloin arvostaa ja haluaa, pää lyö hieman tyhjää.
Heitelkää ideoita kiitos, mitä vain! 😊
Kommentit (28)
Patonkia, juustoja, teetä, leivoksia.
Vierailija kirjoitti:
Lakritsaa!!!!!!
Hei joo kiitos!
Mä olisin eniten ilahtunut tavallisesta kotiruuasta.
Terveellistä juotavaa, juotavaa ja juotavaa. Jos imettää, niin pitäisi muistaa juoda. Smootheja, makeuttamatonta mansikkamehua, tuoremehuja.
Pieniä herkullisia välipaloja, joita voi syödä vaikka imettäessään: viikunoita, taateleita, tummalla suklaalla päällystettyjä kirsikoita, mustikoita, mansikoita. Kuivattuja omenaviipaleita, hapankorppuja, levitteitä
Ei siis tarvitse olla pelkkää syötävää, muutkin jutut mietinnässä 😊
Jotain herkkua, mistä äiti tykkää. Itse olin ihan onnessani kun joku toi Leonidaksen suklaarasian. Itse en ikinä raaskisi sellaista ostaa. Eli joku luxus versio, siitä mistä tuore äiti tykkää.
Lahjakortti hierojalle joka käy kotona hieromassa.
Kotisiivoukseen lahjakortti. Kerran kuussa käy ja pesee myös pyykit sekä ikkunat.
Kantoreppu ja lupaus tulla hoitamaan vauvaa joka toinen viikko muutama tunti.
Suklaata, itse leivottua pullaa ja täytekakku.
Tässä tämä mun ideoima lahjakortti kokonaisuudessaan. Hyvä, eikö ?
Erilaisia hedelmiä, keksejä, leivonnaisia, SALMIAKKIA ja kukkakimppu. :)
Itse olisin todella arvostanut hyviä iho- ja käsivoiteita. Jotain ihania seerumeja, kun tuntui että on vain se kaikinpuolin räjähtänyt äiti.
Calvadosta, maalaissiideriä, ilmakuivattua kinkkua ja kastanjoita.
Pistä sinne kiriin lippu lappusia, ns. lahjakortteja, joilla lupaat viedä vauvan vaunukävelylle, sitten kun se suurin uupumushetki koittaa ja mikään suklaa ei pystyisi voittamaan keskeytymättömiä päivänokosia ja rauhassa suihkussakäyntiä. Ja lisäksi sitä suklaata ja jotain valmiita smoothieita tms nopeaa ja helppoa syötävää.
Murukahvia
Teetä
Karkkeja
Keksejä
Lämpöhaude
Jotain rasvaa
Vierailija kirjoitti:
Pistä sinne kiriin lippu lappusia, ns. lahjakortteja, joilla lupaat viedä vauvan vaunukävelylle, sitten kun se suurin uupumushetki koittaa ja mikään suklaa ei pystyisi voittamaan keskeytymättömiä päivänokosia ja rauhassa suihkussakäyntiä. Ja lisäksi sitä suklaata ja jotain valmiita smoothieita tms nopeaa ja helppoa syötävää.
Jestas tätä autocorrectia, koriin siis :D
Vierailija kirjoitti:
Murukahvia
Teetä
Karkkeja
Keksejä
Lämpöhaude
Jotain rasvaa
Törkeä. Tuollaisen heittäisi seinään.
Jaloviinaputeli nyt ainakin.