Kuvitteleeko miehet että ne tulee saamaan kauniin naisen?
Kauheita vaatimuksia naiselle nettideiteissä. loppupeleissä kuitenkin jokainen teistä miehistä päätyy yhteen ihan peruspulliaisen kanssa XD
Kommentit (26)
En kuvitellut, mutta silti sain. Omasta mielestä ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin totta! Ensin kauhea uho ja vaatimukset ja sitten kun on aikansa ollut yksin niin kelpaakin jo kuka vaan melkein.
Mun eksä esim. haukkui mua aina mm. makkarankuorekis ja muuta kivaa. Kuitenkin olin silloin mallimitoissa ja tehnyt mallin töitäkin! Sillä oli jotain ihme fantasioita "täydellisestä naisesta". Lopulta se meni naimisiin niin vaatimattoman näköisen naisen kanssa ettei tosikaan, tämä nainen ei käytä edes meikkiä koskaan (eikä ole luonnon kaunis).
Sellaista.
Luonne siis merkitsi miehelle eniten, aivan kuten suurimmalle osalle merkitsee.
Päivän tekopyhin lause palstalla, jossa on joka päivä kymmeniä aloituksia naisten rumuudesta ja ylipainosta ja nettinaisten huonosta tasosta. Buahaahaa.
Vierailija kirjoitti:
Öö.. perus-nainen on aika kaunis miesten mielestä?
Naiset haluavat uhriutua ja kuvitella miesten olevan kiinnostuneita vain instabeibeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneutta on minusta kahdenlaista. Yleistä tunnustettua kauneutta ja rakastuneen ihmisen kokemaa kauneutta.
Miehiä kiinnostaa vain ulkoinen kauneus XD
Kuten isääsi?
Todennäköisesti. Äitini oli todella kaunis nainen ja isäkin komea mies. Itsekään en hassummalta näytä, mistä olen ollut etenkin äidille tosi kiitollinen – onneksi ei huolinut rumaa (saati tyhmää) miestä. Olisi ollut vähän eri kortit kädessä itsellä.
Rouva sivusta
En todellakaan nuorena kuvitellut. Sellainen kuitenki teki minulle aloitteen kolmekymppisenä. Ehkä tasoni oli noussut teinivuosista.
Jos on komea ja tumma.