Kuvitteleeko miehet että ne tulee saamaan kauniin naisen?
Kauheita vaatimuksia naiselle nettideiteissä. loppupeleissä kuitenkin jokainen teistä miehistä päätyy yhteen ihan peruspulliaisen kanssa XD
Kommentit (26)
Kauneutta on minusta kahdenlaista. Yleistä tunnustettua kauneutta ja rakastuneen ihmisen kokemaa kauneutta.
Vierailija kirjoitti:
Kauneutta on minusta kahdenlaista. Yleistä tunnustettua kauneutta ja rakastuneen ihmisen kokemaa kauneutta.
Miehiä kiinnostaa vain ulkoinen kauneus XD
Tää on niin totta! Ensin kauhea uho ja vaatimukset ja sitten kun on aikansa ollut yksin niin kelpaakin jo kuka vaan melkein.
Mun eksä esim. haukkui mua aina mm. makkarankuorekis ja muuta kivaa. Kuitenkin olin silloin mallimitoissa ja tehnyt mallin töitäkin! Sillä oli jotain ihme fantasioita "täydellisestä naisesta". Lopulta se meni naimisiin niin vaatimattoman näköisen naisen kanssa ettei tosikaan, tämä nainen ei käytä edes meikkiä koskaan (eikä ole luonnon kaunis).
Sellaista.
Kyllähän se on niin, että naiset ovat ylimitoittaneet vaatimuksensa. Mutta ei se mitään. Voitte jäädä kokonaan ilman kumppania. Ei se minua haittaa. Itsepähän petasitte.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se on niin, että naiset ovat ylimitoittaneet vaatimuksensa. Mutta ei se mitään. Voitte jäädä kokonaan ilman kumppania. Ei se minua haittaa. Itsepähän petasitte.
Niinpä. Jännien miesten kiertopalkinnoilla ei ole paljoakaan houkuttelevuutta muiden miesten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille sen sijaan kelpaa ihan vaan mukava ja fiksu mies. NOT!
Ainakin toivon. Totuus jääköön nähtäväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Jännien miesten kiertopalkinnoilla ei ole paljoakaan houkuttelevuutta muiden miesten keskuudessa.
Miksi kuvittelet olevasi jonkinlainen normi, tai edes kiltti.
Oikeasti kiltti ei tuomitse tai mitenkään jaottele muita parempiin tai huonompiin. Valitsisin ja valitsin yhtä avarakatseisen miehen kun itsekin olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille sen sijaan kelpaa ihan vaan mukava ja fiksu mies. NOT!
Todellakin kelpaa vain mukava ja fiksu mies!
Öö.. perus-nainen on aika kaunis miesten mielestä?
En kanssa tajua. Joka ikisellä mun eksällä on nyksänä joku aivan taina tavallinen vaikka aikoinaan kovasti arvostelivat ja kritisoivat naisia.
Ja naisilla vastaavasti:
Kauheita vaatimuksia miehelle nettideiteissä. loppupeleissä kuitenkin jäätte vanhoisipiioiksi. Monikaan mies ei halua tinderien yhteishyviä vakavaan suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten isääsi?
En kuvittele vaan tuntuu siltä, että kuolen yksin.
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin totta! Ensin kauhea uho ja vaatimukset ja sitten kun on aikansa ollut yksin niin kelpaakin jo kuka vaan melkein.
Mun eksä esim. haukkui mua aina mm. makkarankuorekis ja muuta kivaa. Kuitenkin olin silloin mallimitoissa ja tehnyt mallin töitäkin! Sillä oli jotain ihme fantasioita "täydellisestä naisesta". Lopulta se meni naimisiin niin vaatimattoman näköisen naisen kanssa ettei tosikaan, tämä nainen ei käytä edes meikkiä koskaan (eikä ole luonnon kaunis).
Sellaista.
Luonne siis merkitsi miehelle eniten, aivan kuten suurimmalle osalle merkitsee.
Vierailija kirjoitti:
En kanssa tajua. Joka ikisellä mun eksällä on nyksänä joku aivan taina tavallinen vaikka aikoinaan kovasti arvostelivat ja kritisoivat naisia.
He ovat kasvaneet ihmisinä, sinä et ilmeisesti ole (vaan olet pinnallinen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet olevasi jonkinlainen normi, tai edes kiltti.
Oikeasti kiltti ei tuomitse tai mitenkään jaottele muita parempiin tai huonompiin. Valitsisin ja valitsin yhtä avarakatseisen miehen kun itsekin olen.
En väittänyt olevani normi enkä kiltti. Tosin koen olevani kyllä kiltti, mutta en sellainen, joksi kuvittelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He ovat kasvaneet ihmisinä, sinä et ilmeisesti ole (vaan olet pinnallinen)
Hassua että miehet kasvaa vasta 40+v ikäisinä
kyllä