Millainen mies skippaa naisen pelkästään ylipainon takia?
Kommentit (121)
Ainakin rehellinen mies, joka ei välttämättä halua turhaan satuttaa sitä ylipainoista naista. Pätee myös toisin päin.
Nimim. Ihminen, joka on ollut se, johon on rakastuttu "luonteen ja älykkyyden vuoksi" mutta sitten torjuttu täysin seksissä ja intiimielämässä. Tuo se vasta páska temppu on.
En ole ikinä oikein ymmärtänyt, miksi joku loukkaantuu siitä mistä joku toinen luonnollisesti viehättyy.
Oon itse normaalipainoinen ja hoikka, enkä itsekään ottaisi kovasti ylipainoista miestä. Ja jos joku mies viehättyy vain mallinmitoissa olevista jota itse en ole, niin go for it, ei sit ollut oikea mulle. Mä oon silti hyvä näin.
Jokaisella on oikeus toivoa mitä ikinä haluaakaan. Vaikka tietynlaista nenä muotoa jos huvittaa, eri asia on onko se fiksua ja saako sitä ikinä.
Itse en oikein ymmärrä mitä niin kauheaa on toivoa NORMAALIpainoista ihmistä. Se läski tai näkyvät kylkiluut ei ole tervettä, mistä taas normaalipaino yleensä kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kelpuuta kuin hoikat naiset. 170/55 mitat on ihanne eli bmi 19.
Pùllukat ei vain saa mussa aikaan kipinääHyvä juttu. Me naisetkaan emme kelpuuta kuin yli 190 cm + min 20 cm.
Nyt meni rehevälle palstamammalle tunteisiin :D
Miksi menisi, rehevä palsta_mamma_han on oikein todistetusti onnistunut viehättämään jotakuta miestä. Naisille vaatimuksiaan ja tasojaan huutelevat inselit taas...
...todennäköisesti oikeassa elämässä itkisivät ilosta jos edes sairaalloisen lihavat naiset huomioisivat heitä. Nyt he puhkuvat pyhää raivoa koska "edes" läskitkään naiset eivät anna heille seksiä vaikka he ovat niin mukavia että alentuisivat siihenkin...
Jotakuta miestä? Nimenomaan.
Siihen nähden että miesten keskipituus on täällä alle 180 eikä se munakaan ihan kovin monella ole vaatimaasi 20 senttiä, niin olet itsekin joutunut tyytymään. Onko se kiva kun "onnistuu viehättämään" "jotakuta miestä" sen sijaan että mies pitää sua täydellisenä sellaisena kuin oot?
Jos ei tykkää pullukoista niin ei tykkää pullukoista.
Jos ei tykkää laihoista niin ei tykkää.
Joku muu tykkää susta juuri sellaisena kuin olet.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen hanakasti täällä ihmiset pitävät kiinni oikeudestaan läskeihinsä.
Mitä tarkoittaa että ihmisellä on "oikeus läskeihinsä"? :D
Vielä ei virallista läskipoliisia ole, joten läskit saavat olla läskejä. Sen sijaan epäviralliset läskipoliisit toimivat jokaisella elämän osa-alueella, mm. koulu- ja työpaikkakiusaten. Laihdutan, mutta en terveyteni vuoksi. Mielenterveyteni on pilalla jo vuosien vainon ja kiusaamisen vuoksi. Laihdutan että saisin olla rauhassa, sillä siten voisin vielä säilyttää vähäisen elämänhaluni.
Ei ole pelkkää ylipainoa.
Ylipainoinen nainen on laiska, lastenteko vaikeutuu, mihinkääån ei voi mennä kun rappuset tuottaa tuskaa, reissuilla kaikki närästää, ja pullaa kuluu. Hitto sitä kuluu.
Sitten alkaa sairaudet, jotka johtuu ylipainosta. Ei ne kilpparit lihota, ne tulee lihavuuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki ihmisillä on täysi oikeus olla lihavia, mutta ihmetyttää se, että sitten nämä lihavat ulinaiset alkavat ruikuttaa siitä, kun he eivät kelpaa monille miehille.
Tuohon en muuten ole törmännyt. Kyllä niillä lihavilla naisilla on niin itsetunto poljettu maahan, etteivät ulise yhtään mistään.
Sen sijaan täältäkin luen päivittäin lihavien ulisetämiesten kommenteja kun eivät saa hoikkaa, nuorta ja kaunista naista.
eli monikaan näistä vastaajista ei huolisi miestä vasemmalla tässä kuvassa
Hyvä konsti, jos haluaa olla rauhassa, ilman ahdisteluja , hankkii muutaman lisäkilon. Pitääpä koittaa.
Esimerkiksi minä. Koska se on ällöttävää, en pysty rakastelemaan lihavan kanssa . Puistattaa ajatuskin. Hrrh!
Ylipainoinen nainen ei kiihota. Sängyssä tuntuu kuin olisi säkkituolin kimpussa 😕 Itse olen kuitenkin normaalipainoinen ja lihaksikas niin haluan myös naisen olevan normaalipainoinen 👍
Jotkut kiihottuvat pulskista naisista. Rubensin- naisista. Kaikille löytyy sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki ihmisillä on täysi oikeus olla lihavia, mutta ihmetyttää se, että sitten nämä lihavat ulinaiset alkavat ruikuttaa siitä, kun he eivät kelpaa monille miehille.
Tuohon en muuten ole törmännyt. Kyllä niillä lihavilla naisilla on niin itsetunto poljettu maahan, etteivät ulise yhtään mistään.
Sen sijaan täältäkin luen päivittäin lihavien ulisetämiesten kommenteja kun eivät saa hoikkaa, nuorta ja kaunista naista.
Et ole törmännyt, vaikka tämän ketjun aloitus ja monet viestit ovat sitä ruikutusta? Nyt oli kyllä laput silmillä palstailevan mamman ennätys. :D
Vierailija kirjoitti:
Jotkut kiihottuvat pulskista naisista. Rubensin- naisista. Kaikille löytyy sopiva.
Onko mukavaa, kun terveysongelmasi on kumppanisi fetissi?
Jos missä olisi joku fyysinen "vika" jonka takia en vievät miestä, niin olisin vaan ihan tyytyväinen jos olisi heti alussa rehellinen ja ottaisi hatkat, eikä yrittäisi olla mun kanssa jos kokee vastenmieliseksi ja koittaisi muuttaa mua myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Pinnallinen mies, joka tuomitsee "kirjan kannen perusteella". Ja järjellä kun ajattelee, niin ylipaino on about se ainoa "vika" ihmisessä, joka on helppo korjata - laihtumalla eli mitä mieltä jättää tutustumatta kehenkään muutaman kilon vuoksi? Ei mene mun järkeen...
Ja tuleeko se "vika" korjattua?
Ei tule.
Mitä olen naisia katsellut niin poikkeuksetta vähän pyöreä nyt on kunnolla pullukka 5-10 vuoden päästä.
Ylipainosta ei saa huomauttaa, ei saa sanella ehtoja, jne. Hemetti, useassa tapauksessa suhteen aikaa pullahtanutta naista ei saa edes pitää pullahtaneena.
Eli kyllä se oletus on että nyt ylipainoinen = jatkossakin ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
No ottaisitko itse ylipainoisen miehen? Et tietenkään.
Lapsikulta, se on eri asia!
Tämänkin moni mies skippaa
https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-35b07efebe4ebb70131bb620d861a9c9
Samoin ne skippaa tämän... https://www.marieclaire.com.au/media/39933/kate-wasley.jpg?width=720&ce…
Voi voi miehet...
Salee kaikki