Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies skippaa naisen pelkästään ylipainon takia?

12.07.2020 |

En voi ymmärtää.

Kommentit (121)

Vierailija
21/121 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jota laardi ei innosta. En minäkään halua läskiä miestä.

Vierailija
22/121 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kelpuuta kuin hoikat naiset. 170/55 mitat on ihanne eli bmi 19.

Pùllukat ei vain saa mussa aikaan kipinää

Miehet, joiden äo on alle 150 eivät kiihota minua. Tai lyhyet, kaljut tai hintelät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/121 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pinnallinen mies, joka tuomitsee "kirjan kannen perusteella". Ja järjellä kun ajattelee, niin ylipaino on about se ainoa "vika" ihmisessä, joka on helppo korjata - laihtumalla eli mitä mieltä jättää tutustumatta kehenkään muutaman kilon vuoksi? Ei mene mun järkeen...

Miksi edes päästää itsensä lihomaan, jos se on helppo korjata?

Vierailija
24/121 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-palstamies on tosi vastenmielinen. Ei yhtään miehekäs. Menisi halut sanan tien

Vierailija
25/121 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pinnallinen mies, joka tuomitsee "kirjan kannen perusteella". Ja järjellä kun ajattelee, niin ylipaino on about se ainoa "vika" ihmisessä, joka on helppo korjata - laihtumalla eli mitä mieltä jättää tutustumatta kehenkään muutaman kilon vuoksi? Ei mene mun järkeen...

Ja sit myöhemmin on oikeus vaatia laihduttamaan?

Vierailija
26/121 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ylipaino yhtään huonompi syy kuin liian suuri ikäero? Useimmat toivovat kumppaninsa viehettävän ja ihmiset pitävät eri juttuja viehettävinä.

Vierailija
27/121 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on ennen suhdetta ylipainoinen niin harvemmin suhteessa laihtuu, päinvastoin suhteessa tulee yleensä kiloja lisää.

Vierailija
28/121 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen tyypillinen soomijurpo on vastenmielisiä mies tyyppi olemassa. Per-su, juntti, naisvihaajia, r@sisti...

Vierailija
29/121 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en tunne ihmistä ja haen parisuhdetta, en minäkään valitse lihavaa miestä, en lähtökohtaisesti tunne mitään vetoa.

Sen sijaan jos tunnen lihavan miehen jo valmiiksi ja rakastun hänen älyynsä ja luonteeseensa, en välitä ulkonäöstä. Näin on käynyt.

T. Hoikka nainen

Vierailija
30/121 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä luonne ei tietääkseni ole kaikki parisuhteessa. Minusta se kyllä on se tärkein, jos pitkäaikaista suhdetta ajattelen. Sairaalloinen ylipaino toisaalta on _yleensä_ nimenomaan mielenterveydellisistä syistä johtuvaa. Eli syyt voivat olla välillisiä, miksi ylipainoinen ei ole kuuminta hottia pariutumisessa.

Vierailija
31/121 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä33641 kirjoitti:

Nainen on paljon muutakin kuin se ylipaino!!

On on, mutta jos suunnittelee parisuhdetta, niin myös ulkokuoren pitää miellyttää. Muuten naiset valittaa kun ei saa seksiä.

Vierailija
32/121 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja paskat. Mä menin yhteen itsestään huoltapitävän ja jaksavan miehen kanssa, kuten itsekin olen. Itse olen samoissa mitoissa kuin alussa, syön edelleen terveellisesti ja urheilen. Mies on jumittunut sohvaan ja lihonut koosta M kokoon XXL. Mua ei haittais paino itsessään, mua haittaa se ainainen väsymys, kuorsaus jonka takia minäkään en nuku, totaalinen jaksamattomuus enkä hirveemmin kiihotu siitäkään kun pannessa tippuu toisen hiki päälle. Ja jatkuva kiistely ruuasta kun ei enää kelpuuta mitään mistä sais jotain oikeaa ravintoa ja rakennusaineita keholle. Vtuttaa.

Sori vaan.

En lähtis uudestaan jos olisin tän tiennyt.

Vierailija
33/121 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainoinen, BMi 32.

Oletan, että en viehätä sellaisia ihmisiä joiden kanssa en sopisi yhteen. 

Toivon miestä joka arvostaa suht terveellisiä elämäntapoja, mutta läskifasistit ovat kettumaisia kumppaneita. Useimmat ihmiset kun keräävät kiloja tai ainakin löystyvät kun ikää tulee, ei olisi kivaa jos siinä vaiheessa kumppani häipyisi tai seksi loppuisi. Puhumattakaan siitä että läskifasistit ajattelevat usein lihavista ja ylipäätään muista ihmisistä hirvittävän rumasti. Mahtavatko tykätä edes itsestään?

Minulle kiitos sellainen kumppani joka suhtautuu toisiin ihmisiin ystävällisesti ja kunnioittavasti, jopa ajatuksissaan ja anonyyminä. Random miesten huomiosta en välitä, kyllä se riittää kun peili kertoo että näytän laittautuneena aika kivalta.

Vierailija
34/121 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä33641 kirjoitti:

Nainen on paljon muutakin kuin se ylipaino!!

On on, mutta jos suunnittelee parisuhdetta, niin myös ulkokuoren pitää miellyttää. Muuten naiset valittaa kun ei saa seksiä.

Niin. Oikeastaan vielä tärkeämpi on elämäntapojen vaikutus ylipainoon ja ylipainon vaikutus terveyteen. Ja terveyshän vaikuttaakin sitten kaikkeen.

Vierailija
35/121 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen mies.

Kyllä kaikilla on oikeus valita ihminen joka viehättää sekä fyysisesti että sisäisesti. Joskus se sisäinen kauneus kompensoi ulkokuorta, jolloin ulkokuorestakin tulee kaunis. Jos ei, niin ei ne kemiat olis muutenkaan riittänyt ja turha itkeä perään.

Vierailija
36/121 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen tyypillinen soomijurpo on vastenmielisiä mies tyyppi olemassa. Per-su, juntti, naisvihaajia, r@sisti...

Olet eestlanna?

Vierailija
37/121 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mun kokemuksen mukaan ylipainon mukana tulee yleensä muutakin ongelmaa. Esimerkiksi ikävä luonne. 

Vierailija
38/121 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kerran antanut pakit muuten mukavalle miehelle, mutta oli sairaalloisen ylipainoinen. Itse olen hoikka ja liikunnallinen. Vietin kyllä aikaa yhdessä ja yritin kovasti etten anna painon vaikuttaa. Ei se sit ollutkaan se paino. Se oli kun ei jaksanut kulkea edes sataa metriä puuskuttamatta, veti vaan lihapiirakkaa ja makkaraa eikä tarkoituskaan tehdä asioille mitään. Itselle terveys ja liikunta on kaikki kaikessa. Totesin että mahtava tyyppi, mutta ollaan liian erilaisia, ei siitä olisi tullut mitään koska elämäntavat niin erilaiset.

Ollaan nyt 10-vuotta oltu ystäviä, hän löysi itsensä kaltaisen naisen ja mullakin on omanlainen mies ja oli kummallekin paras ratkaisu.

Vierailija
39/121 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään, että kumppanin pitää kiihottaa? Eihän sitä ikinä panisi jos sellaista alkaisi odottaa!

Vierailija
40/121 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aion valmistaa englantilaisen aamiaisen, (The English breakfast) valkkaan pekoneiksi ne, joissa on vähiten valkoista laardia.

Tomaatin, munien ja papujen kanssa en ole niin tarkka. Jopa Rainbow-pavut käy.

Siksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä