Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies skippaa naisen pelkästään ylipainon takia?

12.07.2020 |

En voi ymmärtää.

Kommentit (121)

Vierailija
81/121 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino ei ole tervettä, miksi se ettei viehäty ihmisestä joka ei välitä omasta terveydestään, olisi jotenkin kummallista?

Vierailija
82/121 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

taas oletetaan, että se ylipainoinen ihminen ei liiku ja vaan laiskottelee kotona ja syö sipsipussin päivässä.

itse olen ylipainonen ja voin vaikka lähteä 20km vaellukselle, että turha inistä että sen takia ette ota ylipainosta koska hän ei ole liikunnallinen ja täten eri elämäntavat. kun yhtälailla se hoikkakin voi laiskotella sohvalla.

sanokaa vaan oikea syy, eli ette näe viehättävänä, eli pinallisuus.

20km ei ole mikään suoritus. Sä syöt liian paljon kaloreita. Siks oot lihava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/121 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on myös se pointti, että kaikki eivät suinkaan ole ylipainoisia lopun elämää. Itse esim jouduin leikkaukseen jonka seurauksena lihoin hetkeksi aikaa kunnes jaksoin alkaa laihduttamisprosessiin joka sekin tietenkin hetken kesti. Olisi ollut kamalaa jos sen takia en olisi tavannut ihmisiä tai joku mies ei olisi halunnut tutustua. Nyt taas normimitoissa ja aika hottia kamaa vaikka itse sanonkin. Tosi sääli jos skippaatte pulleampia naisia, ette voi tietää mitä on meneillään. Pahimmillaan, ette koskaan löydä ihanaa naista vain niiden muutamien kilojen tähden. Mutta näin kai tämä luonto sitten tiputtaa jatkosta ne jotka eivät ole sitoutumiskykyisiä.

Vierailija
84/121 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

taas oletetaan, että se ylipainoinen ihminen ei liiku ja vaan laiskottelee kotona ja syö sipsipussin päivässä.

itse olen ylipainonen ja voin vaikka lähteä 20km vaellukselle, että turha inistä että sen takia ette ota ylipainosta koska hän ei ole liikunnallinen ja täten eri elämäntavat. kun yhtälailla se hoikkakin voi laiskotella sohvalla.

Onhan tässä ketjussa moni sanonut syyksi, ettei ylipaino viehätä. Pinnallista tai ei, jokaisella on oikeus ottaa kumppanikseen ihminen, josta viehättyy myös ulkoisesti. Niin miehillä kuin naisilla.

Vierailija
85/121 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen itseoååinut jokapiakan asiantuntia joka toisella aidalla istuu toisella kankullaan. Prööt.

Kiitä Luojaasi jos pääsit eroon stalkkerista.

Vierailija
86/121 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sanoinko jossain vaiheessa etten syö? en? tosin en syö, koska syön kulutuksen mukaan. en ole laihtunut / lihonut vuosiin. taas oletus, että ylipainoinen ihminen lihoo koko ajan vaan ja mussuttaa epäterveellistä ruokaa. kun siihen riittää se, että syö terveellisesti oman kulutuksen mukaan. katoskun se paino on voinut tulla kauan sitten jo.

ja kyllä se 20km on saavutus 700m korkeudessa kivikkoisessa maastossa, jossa mennään ylä ja almäkee sekasin.

eri asia jossain asvaltilla.

mutta turha silti olettaa, että lihava = laiska ja hoikks = aktiivinen.

Vierailija
87/121 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on myös se pointti, että kaikki eivät suinkaan ole ylipainoisia lopun elämää. Itse esim jouduin leikkaukseen jonka seurauksena lihoin hetkeksi aikaa kunnes jaksoin alkaa laihduttamisprosessiin joka sekin tietenkin hetken kesti. Olisi ollut kamalaa jos sen takia en olisi tavannut ihmisiä tai joku mies ei olisi halunnut tutustua. Nyt taas normimitoissa ja aika hottia kamaa vaikka itse sanonkin. Tosi sääli jos skippaatte pulleampia naisia, ette voi tietää mitä on meneillään. Pahimmillaan, ette koskaan löydä ihanaa naista vain niiden muutamien kilojen tähden. Mutta näin kai tämä luonto sitten tiputtaa jatkosta ne jotka eivät ole sitoutumiskykyisiä.

Good point muh freend

Vierailija
88/121 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tässä ketjussa moni sanonut syyksi, ettei ylipaino viehätä. Pinnallista tai ei, jokaisella on oikeus ottaa kumppanikseen ihminen, josta viehättyy myös ulkoisesti. Niin miehillä kuin naisilla.

on oikeus, kuhan sanovat rehellisesti miksi. turha kierrellä ”noku lihava syö 24/7 suklaata ja normipainonen lähtee mun kanssa lenkille”

Vierailija
89/121 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoisena naisena olen saanut kuulla olevani pohjasakkaa teinistä asti (tuolloin tosin olin vielä normaalipainon ylärajoilla). Itsetunto on mennyt enkä koe itseäni ollenkaan viehettävänä. Jotenkin onnistuin löytämään miehen, joka väittää tykkäävänsä, mutta en vain pysty uskomaan. En tiedä mitä tehdä, en haluaisi menettää tätä suhdetta omaan epävarmuuteeni, mutta vaikea itseään on kovin viehättävänä pitää kun näitä keskusteluja aina lukee. Pitäisi kai olla lukematta, mutta jokin aina pakottaa klikkaamaan auki.

Vierailija
90/121 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino ei ole tervettä, miksi se ettei viehäty ihmisestä joka ei välitä omasta terveydestään, olisi jotenkin kummallista?

kelpaako sulle sit henkilö joka juo, polttaa tai syö roskaruokaa joka päivä? vaikka olisikin normaalipainonen.

Vierailija
91/121 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien ei tarvitse tykätä kaikista, niin se vaan on. Itse olen hoikka ja liikunnallinen, mutta hieman pulleampi kumppani kiihottaa, laihoista en syty. Jokaiselle löytyy omansa mussukat.

Vierailija
92/121 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eli monikaan näistä vastaajista ei huolisi miestä vasemmalla tässä kuvassa

https://img1.rapidleaks.com/2018/04/Abs-In-12-Weeks.jpg

noista kahesta ottasin vasemman, mutta välimuoto on paras.

Vierailija
93/121 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20km vaellus? Se on ok jos ollaan vuoristossa polkujuoksemassa ja tuo on enimmäkseen nousua ja laskua

Vierailija
94/121 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullu opittua että se ylipaino ei ole ikinä se ainoa ongelma.

Eli viisas,tai viisastunut skippaa heti tuommoiset naiset.

Vierailija
95/121 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan

Vierailija
96/121 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämänkin moni mies skippaa 

https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-35b07efebe4ebb70131bb620d861a9c9

Onhan Ashley kaunis kasvoilta, mutta kroppa ei ole mieleen. Mutta veikkaan, että hänellä olisi monta ottajaa.

Niin eli että vaikka ihan kaunis, mutta koska kroppa ei ole mieleesi niin jätät tutustumatta? Ei mikään ihme että syntyvyys on laskussa joka paikassa kun ulkonäkö on noin tärkeä asia. 

Tottakai voin tutustua, mutta en ryhtyisi parisuhteeseen. Kyllä minä tunnen erittäin mukavia naisia, jotka ovat ylipainoisia. Mutta mitään seksuaalista vetoa en tunne heitä kohtaan.

Vierailija
97/121 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan

eli mies ei saa tykätä lihavista mutta nainen ei saa tykätä lihaksikkaista.

minua ei viehätä noin lihaksikkaat miehet. mielummin pehmeä ja hieman pyöreä.

Vierailija
98/121 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon naisella saa olla ylipainoa, jos hänellä on 3 milj. omaisuus?, entä jos 13 milj.?

Vierailija
99/121 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan Ashley kaunis kasvoilta, mutta kroppa ei ole mieleen. Mutta veikkaan, että hänellä olisi monta ottajaa.

Niin eli että vaikka ihan kaunis, mutta koska kroppa ei ole mieleesi niin jätät tutustumatta? Ei mikään ihme että syntyvyys on laskussa joka paikassa kun ulkonäkö on noin tärkeä asia. 

Tottakai voin tutustua, mutta en ryhtyisi parisuhteeseen. Kyllä minä tunnen erittäin mukavia naisia, jotka ovat ylipainoisia. Mutta mitään seksuaalista vetoa en tunne heitä kohtaan.

Luuletko että naiset tuntee seksuaalista vetoa moneenkaan mieheen? Ei PARISUHTEESEEN ryhdytä minkään seksuaalisen vedon vuoksi, se on niitä varten jotka etsii yhdenillanjuttuja.

Vierailija
100/121 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että naiset tuntee seksuaalista vetoa moneenkaan mieheen? Ei PARISUHTEESEEN ryhdytä minkään seksuaalisen vedon vuoksi, se on niitä varten jotka etsii yhdenillanjuttuja.

No nyt sitten :'D Ei toki sen seksuaalisen vedon VUOKSI, mutta jos sen tyypin kanssa aikoo eksklusiivisesti harrastaa seksiä mahdollisesti loppuelämänsä niin totta hel se saa luvan olla mun silmissä hottia kamaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi