Mitä olet ostanut itsellesi kesäksi?
Kommentit (25)
Kolmet bikinit (lähti vähän käsistä niiden kanssa) ja ostin sitten ne kaikki mitkä oli kivoja. Parit topit, paitapuseron, caprit, kaksi mekkoa. Oho. Mitäs vielä...
Lapsia ei ole.
Itselle en varsinaisesti mitään ellei lasketa tänään ostamaani hupparia.
Yhdelle lapselle kevätjuhlamekon, toiselle kauluspaidan ja t-paitoja ja shortseja, kaikille kangaskengät. Varmaan jotain muutakin lapsille. Yhdeltä puuttuu vielä mekko ja kahdelta juhlakengät.
Pari valkoista paitaa. Olen luvannut olla ostamatta kaiken maailman turhuuksia, kun kaapit pursuaa tavaraa, myös vaatteita ja kenkiä.
2 sähköistä hyttysansaa ja jäätelökoneen (19€) saapa nähdä tekeekö sillä mitään, vaimolle ostin Galaxy S3 kännyn, eiköhän noilla pärjää
Itselleni kolme kirjaa, kaksi siistimpää t-paitaa ja uudet aurinkolasit. Matkaoppaan kesän kohteeseen. Ison muistikortin, johon olen tallentanut musiikkia ja äänikirjoja, sopii auton soittimeen.
Lapsille t-paitoja, lippikset, sortsiuikkarit, neppisautot ja saippuakuplia.
Siistit housut ja paidat ostettiin keväällä eräisiin juhliin, menevät kevätjuhlassa ja sukulaistytön ylppäreissä.
Itselleni olisi pakko etsiä vielä kesävaatteita, miehestä puhumattakaan. Vaateostoksilla käynti ei vaan ole suosikkipuuhaani.
Mistä ja millaiset mekot? Entäs bikinit?
Ostin Shampoodlen haaremihousut, eli tuttavallisesti housun. Kahdet uudet pillihousut ostin myös (semmoiset, joiden alle EI sovi villakalsarit). Lapselle pitäisi vielä ostaa jotain kesävaatetta.
Kolme uikkaria, varsilenkkarit, kangaskengät, kiilakorkosandaalit, neljät ballerinat, valkoisen verkkoneulepaidan, valkoiset farkut, paitamekon, farkkupaidan, caprit, neuletakin, kaksi pitsitoppia (musta ja valkoinen), maksimekon,Varmaan on muutakin mutta nää tuli nyt mieleen.
Pojille kengät, pitänee vielä ostaa toisetkin. Sortsit tarvitsee toinen ainakin vielä, samoin aurinkolasit.
Itselle housut ja topin, tuli kyllä vähän huono omatunto.
Rakastan shoppailua ja vaatteita, tykkäisin pitää lapset sievissä vaatteissa mutta nyt just rahatilanne huono. Tai sellaisena se jatkuukin.
Kirjoja pokkareina. Nyt kun se paketti vielä saapuisi.
Uuden syntikkatelineen, jonka kanssa on kätevämpi keikkailla. Lapselle joutui taas uusimaan koko vaatekerran.
Leggarit ja alushousuja tilasin tänään, maha ei mahdu edellisiin. Kesäkuussa syntyvälle vauvalle olen ostanut... no kaiken mitä se tarttee.
Valkoisen mekon, mustan tunikan, parit kengät, korvikset, kaulakorun ja laukun. Tai oikeestaan mies osti noi. Muuta en tarvii, on niin hyvä kuntoisia ja tässä ajassa olevia kesä vaatteita yms. Mä ostin lapsille kesävaatteita.
En mitään. Lapselle lenkkarit. Lapselle pitäisi varmaan ostaa vielä jotain shortseja ja kesäkenkiä, mutta ei vaan jaksais miettiä eikä käydä kaupoissa kun rahat tiukilla. Kaikki tuntuu kalliilta. Äh, voisinpa kadota maan alle...
Juuri tässä kuussa en ole tainnut ostaa yhtään mitään. Viime kesän alesta ostin jo lapsille ja itsellenkin jotain täksi kevääksi ja kesäksi. Niitä lapset käyttävät jo.
En ole mikään shoppailija mutta kyllähän lapsille kesäksi tulee väkisin hankittua uutta. En ymmärrä, miten joku voi sanoa, ettei mitään tai selviää joillain uimahousuilla...
meillä lapsille:
- toiselle sandaalit
- molemmille kesäkengät
- toiselle 3 t-paitaa ja kahdet shortsit
- toiselle 1 t-paita
- kummallekin uv-paidat
Minulle:
- 3 lyhythihaista paitaa
- 1 toppi
- juhlamekko
- kesämekko
- 3 erilaiset kesähousut
- uima-asu
- sandaalit
Ups, lapselle en ole ostanut mitään... =D Mutta käytiin juuri kesävaatteet läpi ja valtaosa viime kesän releistä käy edelleen, ja kun on vähän välinpitämätön poitsu sen suhteen, niin ei halunnut lähteä äitin kanssa shoppaileen... ;) Sandaalit kyllä tarvii, ne ostamme huomenna.
En ole kyllä itsellenikään kaupasta käynyt mitään varta vasten kesää varten hakemassa, uudet aurinkolasit ostin keväällä. Alkuviikosta kylläkin tilasin nettikaupasta 500 eurolla sitten kesävaatetta (bikineitä, toppeja, mekkoja.....), tarkoituksena sovitella ja pitää mieluisammat, eli siinähän sitä.
16 katsele huuto.netistä. Itse ostan sieltä paljon hyväkuntoista vaatetta ja hinnat paljon halvempia kuin kaupassa.
Itselleni en ole ostanut mitään kesää silmällä pitäen, pihalle muutaman kesäkukan.
Tytölle olen ostanut juhlamekon ja bikinit, pojalle t-paitoja, housuja, sortsit ja tennarit sekä fillarin.
Lapion ja lapselle myös. Aletaan puutarha hommiin