Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maksalaatikko on vuodesta toiseen suosituin laatikko hyi hitto

Vierailija
12.07.2020 |

Oikeesti syökö sitä joku, en ole ikinä nähnyt kenenkään ostavan maksalaatikko muuten kuin jouluna.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan Lidlistä. On terveellistä!

Vierailija
2/27 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tyhmä täytyy ihmisen olla, että jos tietää maksalaatikon olevan suosittu, niin pitää kysyä: ”syökö sitä joku”?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on koira ainoa joka sitä välillä syö. Näyttääkin ihan koiran pöperölle.

Vierailija
4/27 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletettavasti sitä joku syö, kun se kerran on suosituin. Itse en kyllä maksalaatikon suosiota käsitä, vaikka tykkään maksasta tosi paljon. Kaikkein vähiten rusinallisen version. Kamalaa.

Vierailija
5/27 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen käyttö lisääntyy koirien määrän kasvaessa.

Vierailija
6/27 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksalaatikko on hemmetin hyvää. Itse olin jo ala-asteella tyytyväinen kun sitä oli, vihasin makaronilaatikkoa josta muut olivat innoissaan.

Kerran kaupassa oli nainen lapsen kanssa, en tiedä hoitiko jonkun toisen lasta, mutta outoa kun lapsi halusi maksalaatikkoa niin se nainen rupesi kailottamaan että "Hyyyiii, ihanko tosissaan".

Itse ostin juuri eilen 2 lootaa -60%.

Itse en tekisi koska en usko että tulee hyvää enkä halua käsitellä maksaa.

Makaronilaatikko ja jauheliha-perunamuusilastikko on taas helppo tehdä, jos niitä joku kaipaa.

Vierailija
7/27 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoona koiraa ei voi olla väärässä ..

Zinc

Vierailija
8/27 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oletettavasti sitä joku syö, kun se kerran on suosituin. Itse en kyllä maksalaatikon suosiota käsitä, vaikka tykkään maksasta tosi paljon. Kaikkein vähiten rusinallisen version. Kamalaa.

Rusinallinen just on hyvää, vaikken muuten tykkää rusinoista. Ja tykkään todella paljon maksalaatikosta ja maksamakkarasta, mutta en syö maksaa sellaisenaan.

Vierailija
9/27 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistinpannulla voissa paistettuna....njam😊

Vierailija
10/27 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksalaatikko saattaa hyvinkin olla ostetuin valmislaatikko. Muut laatikot kun ihmiset tekevät yleensä itse. Ja kuten jotkut jo sanoivatkin, koirat yleensä tykkäävät maksalaatikosta. 

Vierailija
11/27 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Siinähän on suolaa jne. ei kai vastuullinen koiranomistaja sellaista syötä? Ostaa maksaa ja riisiä erikseen niin kai se halvemmaksikin tulee?

Vierailija
12/27 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Siinähän on suolaa jne. ei kai vastuullinen koiranomistaja sellaista syötä? Ostaa maksaa ja riisiä erikseen niin kai se halvemmaksikin tulee?

Kysy koiranomistajilta, miksi maksalaatikko on tavallista koiranruokaa.

Vierailija
13/27 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna maksalaatikkoa ei osteta vaan sitä tehdään itse. Mutta noin muuten arkena maksalaatikko on ihan hyvää, siis sellainen peruslaatikko. Sitä voi syödä jopa kylmänä suoraan rasiasta, ja hyvältä maistuu. Etenkin rusinallinen versio.

Vierailija
14/27 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin se on se ainoa eineslaatikko mitä itse ostan. En kyllä ikinä jouluksi, mutta pari-kolme kertaa vuodessa.

Enemmänkin "hyi hitto" on nuo kaiken maailman perunasoselootat ja jopa se valmis makaronilaatikko. Jotkut vissiin ihan elää niillä.

Vierailija
15/27 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat tykkää ja luulen, että suosiota ylläpitää just se.

Vierailija
16/27 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai se kellään ole, kallistakin verrattuna oikeisiin koiranruokiin. Mutta joo, kyllä tuo minunkin koira sitä saa maistaa sen kerran kuin sitä ostan, koska se annos on mulle jotenkin vääränkokoinen. Se kokonainen laatikko on liikaa ja jos jakaa kahdeksi annokseksi niin sitten annos on pikkuisen liian pieni. Olen sitten ratkaissut ongelman niin, että itse syön 2/3 osaa ja koira saa ne loput.

Vierailija
17/27 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön joskus sitä. Täällä se ei ole jouluruoka.

Vierailija
18/27 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella namia! Etenkin rusinoilla

Vierailija
19/27 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on koira ainoa joka sitä välillä syö. Näyttääkin ihan koiran pöperölle.

Meilläkin koira oli ainoa joka söi maksalaatikkoa. Sanoin kerran lapsille , jotka ihmettelivät, miten koira sitä saattoi syödä, että se on ihan ihmisille tarkoitettua. Lapset eivät uskoneet. 

Ehkä maksalaatikko maistuu yksinäisille poikamiehille. Samalla tapaa kuin roiskeläpät. Kamalia, mutta pitävät nälän loitolla. Ja ehkä hyviäkin sellaisen mielestä, joka ei ole koskaan saanut hyvää ruokaa.

Maksa kerää kaiken kuonan toimiessaan ihmisen ja eläimen sisällä ja sitä sitten jotkut syö Yäk.

Vierailija
20/27 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai se kellään ole, kallistakin verrattuna oikeisiin koiranruokiin. Mutta joo, kyllä tuo minunkin koira sitä saa maistaa sen kerran kuin sitä ostan, koska se annos on mulle jotenkin vääränkokoinen. Se kokonainen laatikko on liikaa ja jos jakaa kahdeksi annokseksi niin sitten annos on pikkuisen liian pieni. Olen sitten ratkaissut ongelman niin, että itse syön 2/3 osaa ja koira saa ne loput.

Siis väitätkö, että maksalaatikko on kallista verrattuna oikeaseen koiranruokaan? Maksalaatikkohan on lähes ilmaista. Koiran ruoka kyllä sitä vastoin maksaa. Vai mitä kuraa koirallesi syötät?

Maksa ei ole edes koiralle terveellistä usein syötynä saatika ihmiselle.  Raskaana oleville sitä suositellaan vain vähän.

Mutta kyllähän totuus on se, että ihminen pitää parempaa huolta koirastaankin, kuin itsestään. Koiralle ei maksalaatikkoa juurikaan syötetä, koska se ei ole edes koiralle  hyväksi.