Voiko 24-vuotias mies olla kiinnostunut 33-vuotiaasta äiti-ihmisestä?
Mielipiteitä? Olis huippua jos sattuisi joku 24-vuotias mies olemaan paikalla vastaamassa;)
Kommentit (38)
Mun mies on tossa lähettyvillä, kysynkö siltä? Se oli 25 ja minä 34 kun se kiinnostui musta. Lapsia minulla on suurperheen verran. Nyt ollaan 28 ja 37 ja kihloissa.
tottakait, helppona panoseurana. Siinä kaikki.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 11:21"]
tottakait, helppona panoseurana. Siinä kaikki.
[/quote]
Ookoo! Sopii mulle :D
ap
Ainakin mun kaverilla 38 v naisella on 23 vuotias mies. Tuskin poju on äitiä lapselleen etsimässä, mutta mikäs siinä jos kumpikin on tyytyväisiä.
34-vuotiaalla äiti-ihmiselläkin on pillu ja voi olla kokemuksen tuomaa rohkeutta petipuuhissa joten varmasti kiinnostaa. eri juttu onkin kiinnostaako mikään muu, mutta kyllähän tuolla tosi pitkälle pääsee, koska 24-vuotias on vielä todella viriili.
24 -vuotias voi olla kiinnostunut 33 -vuotiaasta, mutta miksi 33 -vuotias olisi kiinnostunut 24 -vuotiaasta? 20-25 -vuotiaat ovat vielä ihan kakaroita.
Minä olin 39 ja mies 23 , kun 10 vuotta sitten menimme naimisiin.
Onnellisia olemme yhdessä yhä.
Hyvä kroppa ja helppo pano?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 17:15"]
24 -vuotias voi olla kiinnostunut 33 -vuotiaasta, mutta miksi 33 -vuotias olisi kiinnostunut 24 -vuotiaasta? 20-25 -vuotiaat ovat vielä ihan kakaroita.
[/quote]
Tähän ikäkysymykseen minäkin haluaisin vastauksen.
Voi ehkä olla, mutta miksi sitä pitäisi miettiä? Tuollainen pariskuntahan olisi täysin luonnoton, ja naisen lapset joutuisivat kärsimään kiusaamisesta koulussa. Tietysti esim. avioeron jälkeen tuollainen nuorempi mies voi naiselle tuntua houkuttelevalta oljenkorrelta, mutta ei se ole oikein. Tasapainoa elämään kannattaa hakea muualta. Vaikka seurakunnan eroryhmästä.
Tunnen kaksi pariskuntaa, jotka ovat menneet naimisiin ja saaneet lapsia suuremmalla ikäerolla. Eikä se ole luonnotonta, vaan pariskunta vanhenee samaan tahtiin. Miehethän vanhenevat nopeammin ja kuolevat nuorempina.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 19:40"]
Voi ehkä olla, mutta miksi sitä pitäisi miettiä? Tuollainen pariskuntahan olisi täysin luonnoton, ja naisen lapset joutuisivat kärsimään kiusaamisesta koulussa. Tietysti esim. avioeron jälkeen tuollainen nuorempi mies voi naiselle tuntua houkuttelevalta oljenkorrelta, mutta ei se ole oikein. Tasapainoa elämään kannattaa hakea muualta. Vaikka seurakunnan eroryhmästä.
[/quote]
Susta varmaan myös 9v ikäero niin että mies vanhempi, nainen nuorempi on yhtä luonnoton?
Voi olla jos ihastus on voimakas. Muutoin kyseessä on vain panohimo.
jos kyseessä on ulkomaalainen mies kannattaa varmistua, että tietää että on ikäero, saattavat arvioida iän suomalaiselta bavyfacelta t o d e l l a pieleen
Muslimimiehillähän on nolo asia, jos nai vanhemman naisen. Jos avioon haluavat mennä niin vaimon pitää olla samanuskoinen ja nuorempi.
Panokumppani näyttää ainakin naapurin nuorella miehellä olevan tuo vanhempi nainen täällä K-satamassa.
[/quote]
Olen 17 vuotta miestäni vanhempi eikä lapsiani ole koskaan kiusattu sen kummemmin koulussa kuin muuallakaan tuon vuoksi.
Ai vähän niinkuin Muhammed, joka nai nuorena miehenä vanhemman naisen? Tuskin hirveän noloa.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 19:52"]
[/quote]
Susta varmaan myös 9v ikäero niin että mies vanhempi, nainen nuorempi on yhtä luonnoton?
[/quote]
No eihän se ole sama asia. Älytöntä veivavata että tasa-arvon nimissä kaikki pitää hyväksyä.
Tokihan 24v voi kiinnostua 33 vuotiaasta. Ja jos harrastukset, kiinnostuksen kohteet jne osuu kohdilleen niin siitä voi syntyä suhdekin. MUTTA: ymmärtääkö se 24v mitä se arki lasten kanssa tarkoittaa - epäilenpä!