Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava nainen kiihottaa.

Bbw lover
12.07.2020 |

Onko muilla samanlaista mielenkiintoa ylipainoisiin naisiin? Minua kiihottaa niin vietävästi lihavat naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi jopa vähän pieniin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan olen myyty. Tykkään hyväillä isoa vatsaa ja ennen kaikkea muhkeat pyllyt on minun juttuni. En ole mikään feederi, sillä en tahdo alistaa pullukkaani, vaan rakastan ja arvostan naisen pehmeitä muotoja yli kaiken. Itse olen urheilullinen vajaa nelikymppinen mies.

Kommentit (941)

Vierailija
941/941 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten joillakin bbw tytöillä on edelleen todella sileä iho perseessä ja reisissä? Itse olen läskiperse (melkein ylipainoinen) ja ei todellakaan mitään sileää ihoa. Ihan järkyttävän näköistä kun läski perse on jo muutenkin oksettavan näköistä. Se ettei iho ole sileä vielä pahentaa asiaa.

Jos selluliitista puhut niin se on paljolti geeneistä kiinni miten sitä kenellekin muodostuu.

En tiedä onko se selluliittia, varmaan. Siitä tulee joka tapauksessa vielä entistä läskimpi vaikutelma. Mut okei harmi sitten että mulla on näin huonot geenit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi