Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava nainen kiihottaa.

Bbw lover
12.07.2020 |

Onko muilla samanlaista mielenkiintoa ylipainoisiin naisiin? Minua kiihottaa niin vietävästi lihavat naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi jopa vähän pieniin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan olen myyty. Tykkään hyväillä isoa vatsaa ja ennen kaikkea muhkeat pyllyt on minun juttuni. En ole mikään feederi, sillä en tahdo alistaa pullukkaani, vaan rakastan ja arvostan naisen pehmeitä muotoja yli kaiken. Itse olen urheilullinen vajaa nelikymppinen mies.

Kommentit (965)

Vierailija
941/965 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten joillakin bbw tytöillä on edelleen todella sileä iho perseessä ja reisissä? Itse olen läskiperse (melkein ylipainoinen) ja ei todellakaan mitään sileää ihoa. Ihan järkyttävän näköistä kun läski perse on jo muutenkin oksettavan näköistä. Se ettei iho ole sileä vielä pahentaa asiaa.

Jos selluliitista puhut niin se on paljolti geeneistä kiinni miten sitä kenellekin muodostuu.

En tiedä onko se selluliittia, varmaan. Siitä tulee joka tapauksessa vielä entistä läskimpi vaikutelma. Mut okei harmi sitten että mulla on näin huonot geenit.

Vierailija
942/965 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on suloista kun pullean naisen katsoessa alaspäin kaksoisleuka ilmestyy, jos ei ole koko ajan esillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/965 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten joillakin bbw tytöillä on edelleen todella sileä iho perseessä ja reisissä? Itse olen läskiperse (melkein ylipainoinen) ja ei todellakaan mitään sileää ihoa. Ihan järkyttävän näköistä kun läski perse on jo muutenkin oksettavan näköistä. Se ettei iho ole sileä vielä pahentaa asiaa.

Itse en ole koskaan osannut häiriintyä selluliitista. Melkein kaikilla naisilla on sitä ja täysin sileä takapuoli olisi suorastaan luonnoton. Luulenpa, että jos takapuoli näyttää kuvissa sileältä, se on kuvanmuokkauksen tulosta. Muutenkin runsas takapuoli on suunnilleen parasta, mitä tiedän, älä suotta häpeile itseäsi. 

M44

Vierailija
944/965 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole koskaan osannut häiriintyä selluliitista. Melkein kaikilla naisilla on sitä ja täysin sileä takapuoli olisi suorastaan luonnoton. Luulenpa, että jos takapuoli näyttää kuvissa sileältä, se on kuvanmuokkauksen tulosta. Muutenkin runsas takapuoli on suunnilleen parasta, mitä tiedän, älä suotta häpeile itseäsi. 

M44

Kiitos, mutta kyllä mä silti haluaisin näyttää paremmalta. Tai no, en tiedä, FA:t nyt varmaan tykkää selluliitistakin joten ehkä opin pitämään siitäkin joskus. Nyt joulun aikaan on painoasiakin aavistuksen helpottanut, vaikka mätkätystä syömisestä tuleekin koko ajan, mutta ajattelen vain että no mitä sit, joku fat admirer jossain mut kuitenkin haluis napata että oikeastaanhan tulen vain paremman näköiseksi kun syön paljon :D ainakin joidenkin mielestä.

Vierailija
945/965 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
946/965 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni bbw+nainen. On ollut 10v avokkini. Muotoja on, en kiellä. Pepussa, mahassa, reisissä ja joka puolella, mutta nehän ne vasta naisen tekee... Seksielämäkin on aktiivista, useampi kerta viikossa. Ja aina vaan tekee häntä mieli😍 Keksitään väliin  joskus jotain uutta. En vaihtaisi ikinä mihinkään...😊

Vierailija
947/965 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni bbw+nainen. On ollut 10v avokkini. Muotoja on, en kiellä. Pepussa, mahassa, reisissä ja joka puolella, mutta nehän ne vasta naisen tekee... Seksielämäkin on aktiivista, useampi kerta viikossa. Ja aina vaan tekee häntä mieli😍 Keksitään väliin  joskus jotain uutta. En vaihtaisi ikinä mihinkään...😊

Upeaa. 👌 Mistä tällainen himokas BBW nainen löytyisi minullekkin? 

Vierailija
948/965 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman muhkeammat nielevät ja antavat kakkosta

Vierailija
949/965 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä yleistys, joka ei kestä tarkempaa tarkastelua.

Vierailija
950/965 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Upeaa. 👌 Mistä tällainen himokas BBW nainen löytyisi minullekkin? 

Vaikka lähimmästä Prismasta. Siellä niitä on ruuhkaksi saakka.

Vierailija
951/965 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, miten tuplapihvimiehet ei saa pillua noilta lihavilta naisilta. Ei vaikka niitä on jo suuri valtaosa naisista. Ettekö osaa puhua vai mistä oikein kiikastaa? Eikö irronnut edes pikkujoulu aikana? Silloinhan saa jokainen, joka vaan osaa kysyä.

Vierailija
952/965 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaan löytyy se kakkosreikä.

Vierailija
953/965 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu, miten tuplapihvimiehet ei saa pillua noilta lihavilta naisilta. Ei vaikka niitä on jo suuri valtaosa naisista. Ettekö osaa puhua vai mistä oikein kiikastaa? Eikö irronnut edes pikkujoulu aikana? Silloinhan saa jokainen, joka vaan osaa kysyä.

Ei kai rässä saamisesta ole kysymys, vaan haaveesta parisuhteeseen. Se on sitten aivan eri asia.

Vierailija
954/965 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biologian oppikirja käteen ja kertaamaan. Tai kumarru oman peppusi kanssa peilin eteen ja harjoittele sen etsimistä. Kaikilla ihmisillä se on ja vieläpä samassa kohtaa.

Vierailija
955/965 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerä yleistys, joka ei kestä tarkempaa tarkastelua.

Niinpä. Olen itse ollut joskus muhkeampikin eli lievän ylipainon puolella ja tissejä ja lanteita löytyy hoikempanakin. Missään painossa en ole halunnut harrastaa anaaliseksiä. Suihin tykkään ottaa, koska nautin siitä, mutta en sitäkään tekisi jotenkin muka kompensoidakseni jotain masumakkaraa :D 

Teen sängyssä niitä asioita jotka tuntuvat sekä minun että kumppanin mielestä hyvältä. Kyllä ihan alipainoisistakin löytyy heitä jotka tekevät itselleen epämiellyttäviä asioita saadakseen mieheltä huomiota ja hyväksyntää. Ja kaikenkokoisista naisista löytyy myös heitä jotka ihan oikeasti nauttivat anaaliseksistä, eli anaalimiesten kannattaa olla reippaita ja kertoa mitä toivovat jotta oikeanlaiset kohtaavat.  :) 

Vierailija
956/965 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biologian oppikirja käteen ja kertaamaan. Tai kumarru oman peppusi kanssa peilin eteen ja harjoittele sen etsimistä. Kaikilla ihmisillä se on ja vieläpä samassa kohtaa.

Toisilla se hyllyvä läski peittää sen reiän.

Vierailija
957/965 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisilla se hyllyvä läski peittää sen reiän.

Kyllä se pyllyreikä on jokai ikisellä ihmisellä siellä pakaroiden välissä piilossa. Pakaroita levittämällä löytyy niin lihavalta, laihalta, kuin lihaksikkaaltakin 

Vierailija
958/965 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
959/965 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://generated.photos/human/adult-female-with-brown-hair--667c32972d… oikein asettunut pullukkuus on hyvästä

Ei sitä oikein voi valita minne se asettuu jos on asettuakseen.

Vierailija
960/965 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://generated.photos/human/adult-female-with-brown-hair--667c32972d… oikein asettunut pullukkuus on hyvästä

No mutta onhan myös perinteisissä suomalaisissa rintavissa, reitevissä persevissä ja vatsakkaissa "emäntätyyppisissä" naisissa oma viehätyksensä. Se, jos mikä saa minun mielenkiinnon heräämään. 👌

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan