Lihava nainen kiihottaa.
Onko muilla samanlaista mielenkiintoa ylipainoisiin naisiin? Minua kiihottaa niin vietävästi lihavat naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi jopa vähän pieniin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan olen myyty. Tykkään hyväillä isoa vatsaa ja ennen kaikkea muhkeat pyllyt on minun juttuni. En ole mikään feederi, sillä en tahdo alistaa pullukkaani, vaan rakastan ja arvostan naisen pehmeitä muotoja yli kaiken. Itse olen urheilullinen vajaa nelikymppinen mies.
Kommentit (965)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://generated.photos/human/adult-female-with-brown-hair--667c32972d… oikein asettunut pullukkuus on hyvästä
No mutta onhan myös perinteisissä suomalaisissa rintavissa, reitevissä persevissä ja vatsakkaissa "emäntätyyppisissä" naisissa oma viehätyksensä. Se, jos mikä saa minun mielenkiinnon heräämään. 👌
Nämä ne ei juuri kiinnosta pätkääkään.
Kuitenkin riittävästi että kommentoit
Reippaammin ylipainoiset ei kiinosta. Eihän ne jaksa edes panna. Ja sit kun tullaan keski-ikään, alkaa kaikenlaiset vaivat. Selkää,lonkkaa,polvia... sieni-ihottumat, diabetes, jne. Onpa sit romanttista. Jokusen vuoden päästä sit kaihi ja muistisairaudet. Kuolevat 10-15 vuotta aikaisemmin.
Yhdenyön juttuihin ehkä jees, mut oikeaksi kumppaniksi: Ei kiitos.
Pieni ylipaino ei haittaa, enkä siis todellakasn ihannoi mitään fitnes-tyyliä.
Kyllä me ihan baarissa nähtiin ja oli vielä niin että lähdin hänen matkaan😊 Mutta hyvä kun lähdin. Sille tielle jäin. Lopputulos on satakymppi😊💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni bbw+nainen. On ollut 10v avokkini. Muotoja on, en kiellä. Pepussa, mahassa, reisissä ja joka puolella, mutta nehän ne vasta naisen tekee... Seksielämäkin on aktiivista, useampi kerta viikossa. Ja aina vaan tekee häntä mieli😍 Keksitään väliin joskus jotain uutta. En vaihtaisi ikinä mihinkään...😊
Upeaa. 👌 Mistä tällainen himokas BBW nainen löytyisi minullekkin?
Kyllä me ihan baarissa nähtiin ja oli vielä niin että lähdin hänen matkaan😊 Mutta hyvä kun lähdin. Sille tielle jäin. Lopputulos on satakymppi😊💕
Nämä ne ei juuri kiinnosta pätkääkään.