Lihava nainen kiihottaa.
Onko muilla samanlaista mielenkiintoa ylipainoisiin naisiin? Minua kiihottaa niin vietävästi lihavat naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi jopa vähän pieniin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan olen myyty. Tykkään hyväillä isoa vatsaa ja ennen kaikkea muhkeat pyllyt on minun juttuni. En ole mikään feederi, sillä en tahdo alistaa pullukkaani, vaan rakastan ja arvostan naisen pehmeitä muotoja yli kaiken. Itse olen urheilullinen vajaa nelikymppinen mies.
Kommentit (938)
Vierailija kirjoitti:
Ihan on kuule natalia kinky oikein seksikäs muija. Mieluummin hän, kuin joku langanlaiha anorektikko.
Eikö ton läskivalaan ja anorektikon väliin mahdu mitään muuta???
Olette vähän samaa lajia kun nuo kusipuskamiehet. Ei ole mitään sen kusipuskan ja posliinin välillä. EI sitten mitään.
Näinkö siinä luki? Taitaa luetun ymmärtäminen olla nyt hakusessa. 🤣
Kyllähän näille BBW-lowereille tänä päivänä kynnettävää riittää. Pian alkaa pikkujouluaika, joten olkaas valmiina kyntötöihin. Vakoa kyllä riittää kynnettäväksi, jos vaan saatte suunne auki.
Facebook näyttää minulle aina vain enemmän lihavien naisten lyhytvideoita! On vain ajan kysymys milloin oma pullea naiseni närkästyy.
Olet pelkkä impotentti tylsimys.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan kiihoita.
Ja silti tämän keskustelun otsikko resonoi sinua niin paljon, että et vain voinut olla kommentoimatta 🤭
Te jotka tulette tähän ketjuun ilmoittamaan, että lihava nainen on ällöttävä, ettekä voi ymmärtää miten joku sellaisesta pitää: Miten se on teiltä pois, että toisia taas tämä viehättää? Miksi teitä häiritsee, että niille teidän inhoamille lihaville naisillekin on ottajansa, eikös se tarkoita silloin, ettei ole pelkoa, että he lähestyisi teitä?
Kun avaus, tai jokin vastausviesti, on vastoin kokemusperäistä, tai loogista tai tieteellistä -tietoa, kannattaa aina miettiä miksi trolli trollaa, jotta ei ruoki trollia.
Vierailija kirjoitti:
Kun avaus, tai jokin vastausviesti, on vastoin kokemusperäistä, tai loogista tai tieteellistä -tietoa, kannattaa aina miettiä miksi trolli trollaa, jotta ei ruoki trollia.
Tässä avaajatrollilla ei ole mitään asia, hän ainoastaan kysyy onko (olemassa) muita vajaita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä avaajatrollilla ei ole mitään asia, hän ainoastaan kysyy onko (olemassa) muita vajaita ihmisiä.
Miksi kuvittelet avaajan olevan trolli tai vajaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaaja kertoo itse avauksessaan olevansa vajaa, joka on helppo uskoa todeksi otsikon ja avauksen sisällön perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka tulette tähän ketjuun ilmoittamaan, että lihava nainen on ällöttävä, ettekä voi ymmärtää miten joku sellaisesta pitää: Miten se on teiltä pois, että toisia taas tämä viehättää? Miksi teitä häiritsee, että niille teidän inhoamille lihaville naisillekin on ottajansa, eikös se tarkoita silloin, ettei ole pelkoa, että he lähestyisi teitä?
Miten se sua häiritsee, jos en pidä läskeistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se sua häiritsee, jos en pidä läskeistä?
Ei mua häiritse, mutta miksi sua häiritsee jos joku pitääkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaaja kertoo itse avauksessaan olevansa vajaa, joka on helppo uskoa todeksi otsikon ja avauksen sisällön perusteella.
Aloituksen "vajaa nelikymppinen" tarkoittaa ikää, eli kirjoitushetkellä aloittaja on ollut alle 40 vuotta vanha.
Vierailija kirjoitti:
Jos rumapainoisille olisi ottajia, niin rumapainoiset olisivat puuhailemassa miehensä kanssa, eikä heillä oli aikaa feikkiavausten kyhäämiseen täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen "vajaa nelikymppinen" tarkoittaa ikää, eli kirjoitushetkellä aloittaja on ollut alle 40 vuotta vanha.
Et sitten ymmärrä sarkasmia.....tosikko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan on kuule natalia kinky oikein seksikäs muija. Mieluummin hän, kuin joku langanlaiha anorektikko.
Eikö ton läskivalaan ja anorektikon väliin mahdu mitään muuta???
Olette vähän samaa lajia kun nuo kusipuskamiehet. Ei ole mitään sen kusipuskan ja posliinin välillä. EI sitten mitään.
"Eikö ton läskivalaan ja anorektikon väliin mahdu mitään muuta??? "
Kysymyksesi on isopaska, sillä mainittu hirviöpainoinen on olemassa, mutta miehet eivät arvosta anorektikkoa millään tavalla. Kuvassa on tunnettu anorektikko bikineissään, takaa, sivulta ja edestä, sekä laitimmainen oikealla tervehtymisen jälkeen otettu kuva, ihana fitness nainen muutoin mutta silikonipaakut rinnoissa https://www.trimmedandtoned.com/wp-content/uploads/2015/05/linn-strombe…