Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava nainen kiihottaa.

Bbw lover
12.07.2020 |

Onko muilla samanlaista mielenkiintoa ylipainoisiin naisiin? Minua kiihottaa niin vietävästi lihavat naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi jopa vähän pieniin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan olen myyty. Tykkään hyväillä isoa vatsaa ja ennen kaikkea muhkeat pyllyt on minun juttuni. En ole mikään feederi, sillä en tahdo alistaa pullukkaani, vaan rakastan ja arvostan naisen pehmeitä muotoja yli kaiken. Itse olen urheilullinen vajaa nelikymppinen mies.

Kommentit (873)

Vierailija
81/873 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sain baarista yhden illan juttuna mukaan nuoren lähihoitaja-tyttelin, joka oli pyylevä ja ai että se perä. Oli meinaan leveä kuin leivinuuni. Minä haaveilin koko illan, että tuota kun pääsee jyystämään takaapäin ja tarraamaan kannikoista kiinni, niin siinä on sitä jotain. Tosin arvatkaapa vaan, että halusko se harrastaa seksiä takaapäin? No ei. Ilmeisesti niin suuret itsetunto-ongelmat.  Mua ketutti tilanne niin vietävästi. Se muija ei tajunnu, että kuinka minua olisi kiihottanut, koska ei vain varmaan voinut uskoa, että joku voi kiihottua niin massiivisesta hanurista. Loppujaan koko homma oli sellaista tunnelman lasauttavaa pimeässä kyhnäämistä. Se ei edes päälle meinannu millään haluta. Ensin oli todella aktiivinen seksihalujen suhteen ja halusi heti makkarin puolelle, kun kämpilleni päästiin, mutta sitten oli tosi nuiva mihinkään muuhun kuin pimeässä selällään lahnailuun.

Vierailija
82/873 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Pulskassa naisessa on sitä jotain. Laihuliinit ja lattarinnat näyttää ihan pikkutytöiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
83/873 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa jokainen uskaltaisi tykätä ja rakastaa juuri sellaista naista/miestä kuin itseä miellyttää. Jos se lihava/muodokas nainen kiihottaa ja erityisesti jos nainen itse on itsevarma kiloinensa niin miksi ei? Ja jos nainen haluaa pienemmän miehen jonka voi rutistaa tissiensä väliin niin miksi ei? Hittoakos se muille kuuluu?

Tämä oli todella hienosti muotoiltu. Osasit kiteyttää asian tarkalleen oikein. Itsetunto kun on normaali, niin silloin ei tarvitse miettiä muiden mielipiteitä.

84/873 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meitä tän henkisiä miehiä riittää yllättävän paljon. Joskus tuntui poikamiehenä ollessa, et jotkut naiset, joita lähestyin ei ota minua oikein tosissaan. Johtuneeko siitä, että olen itse hyvinkin hoikka, mutta lihastakin jonkinverran on. Onko sit niin, että pulleat naiset harvemmin kiinnostuu hoikemmista tai urheilullisemmista miehistä?

Ehkä vois olla kiinnostunutkin, mutta sitä tuntis itsensä aina jotenkin ”huonommaks” kovin treenatun tai laihan miehen vierellä. Siks mielummin mieskin vähän isompi. Omasta itsetunnosta varmasti vaan kiinni.

Se on harmillista. Tiedän joitakin isoista naisista pitäviä miehiä, jotka eivät enää edes uskalla lähestyä kiinnostavia ihmisiä, kun ovat saaneet muutaman kerran aika tylynkin vastaanoton. Kai se toki saattaa riippuavähän lähestymistavastakin. Itse poikamiehenä ollessa sain lähinnä vähätteleviä tai välunpitämättömiä vastaanottoja osoittaessani kiinnostusta.

85/873 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Pulskassa naisessa on sitä jotain. Laihuliinit ja lattarinnat näyttää ihan pikkutytöiltä.

86/873 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus jopa enemmän teinipojilta.

Vierailija
87/873 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikka, komea ja isolla kulli varustettu kolli ei läskiä pane.

Kyllä oot hölömö. Toi on ihan oma fetissinsä. Varsinkin kun on todella isoista naisista kyse.

Mikäpä sen seksikkäämpää kun ihminen joka on ok kilojensa kanssa. Aina löytyy ihailijoita.

Ja jos sieltä paikallisesta pubista ei löydy, niin sitten pitää suurentaa jahtimaitaan.

Vierailija
88/873 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin pidän isoista naisista tai siis no todella lihavista. Olisiko teillä isoista naisista pitävillä esim ig tiliä missä voisi puhua tästä lihavien naisten tykkäämisestä?

Vierailija
89/873 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, itsekkin pidän kovasti lihavia naisia haluttavina. Tuo ig ryhmä tai ihan diressä muille lihavista naisista pitäville miehille ajatusten vaihto olis hyvä idea. Onko täälä kenellkään instagrami käyttäjää jonka kautta voisi vaihtaa ajatuksia lihavista naisista?

Vierailija
90/873 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitähän on yllättävän paljon!

91/873 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitähän on yllättävän paljon!

Valitettavasti tämä mieltymys on monella sellainen, jota ei uskalleta myöntää jonkin sosiaalisen takia. Kertoo vain heikosta itsetunnosta.

Vierailija
92/873 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikansa on kivaa, mutta kyllä se lakkaa kiihottamasta siinä vaiheessa kun näet että kumppani muuttuu pikkuhiljaa liikuntakyvyttömäksi. Tarkoitan ettei pysty laittamaan kenkiä jalkaan ja tarvitsee tulevaisuudessa kepit liikkuakseen. Aivan samoin kuin äitinsä ja sisarensa.  Siinä loppuu kaikki muukin yhteinen kun toinen ei jaksa eikä pääse.

Tällaista täällä eli kokemuksesta puhun.

Vierailija
93/873 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no todella kiihottaa,muovit sänkyyn ja rouva voidellaan kokonaan oliiviöljyllä. Siis ihan loputtomasti paikkoja mihin panna tuommoista 198kg keijua.  Makkaroiden väliin,kainaloon ja sinne ihanaan napaan!

Vierailija
94/873 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mimmissä on kyllä jotain. Oikein kunnon saamelaiskaunotar.

https://www.google.fi/search?q=kati+ljetoff&prmd=imvn&source=lnms&tbm=i…

Vierailija
95/873 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiilä lähibaarissa käy yksi tosi iso nainen, tosi kiihottava, nimi alkaa M:llä.

Terkkuja jos luet tätä.

Vierailija
96/873 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatukset menevät kaukaiseen nuoruuteen, sen polveleviin vaiheisiin. Erässä oltiin kapakassa ja seurueessa oli ihania naisia. Yksi heistä oli selvinpäin  - minä en mutta opiskelijan halpa autoni kadulla. Pyysin häntä kuskiksi, ja niin ajeltiin opiskelijankämpälleni. Siellä juteltiin, siitäkin, että aiempi suhteeni oli juuri katkennut. Syy ei tullut esiin, ainakaan se osasyy, että ex oli hieman pullukka (itse oli laiha opiskelijapoika silloin) - samanlainen kuin tämä neito. Oikein tai väärin, mutta olin päätelyt että en voi viettää elämääni  exän eli pulskan naisen kanssa, vaikka paljon yhteistä hyvää olikin.

Vähitellen lähennyttiin ja kiltisti joskin passiivisesti tuleva sairaanhoitaja lohdutti uhkealla kropallaan ja avaralla sielullaan. 

Eip tavattu sen jälkeen kuin ehkä sairaalan käytävillä. Varmaan hänestä kasvoi hyvä sairaahoitaja! 

Vierailija
97/873 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meiilä lähibaarissa käy yksi tosi iso nainen, tosi kiihottava, nimi alkaa M:llä.

Terkkuja jos luet tätä.

Luultevasti tunnenkin hänet. Ai niin... missä maassa??

Vierailija
98/873 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni gallup tähän ketjuun: panisitteko Annika Saarikkoa?

Vierailija
99/873 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taatusti, ehdottomasti. Annika ja Krista upeita seisottajia.

100/873 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annika Saarikko on suorastaan jumalaisen seksikäs nainen. 😍😍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi