Lihava nainen kiihottaa.
Onko muilla samanlaista mielenkiintoa ylipainoisiin naisiin? Minua kiihottaa niin vietävästi lihavat naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi jopa vähän pieniin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan olen myyty. Tykkään hyväillä isoa vatsaa ja ennen kaikkea muhkeat pyllyt on minun juttuni. En ole mikään feederi, sillä en tahdo alistaa pullukkaani, vaan rakastan ja arvostan naisen pehmeitä muotoja yli kaiken. Itse olen urheilullinen vajaa nelikymppinen mies.
Kommentit (873)
Onko teillä muilla sitten valikoitunut puolisoksi rehevän seksikästä naista, tai oletteko rehevä seksikäs nainen, jonka kumppaniksi on valikoitonut sellaista kauneutta arvostava ihminen?
Itse tosiaan hoikka/urheilullinen ja pitkähkö mies ja kumppanini on todella seksikäs pullukka ja reilusti itseäni lyhyempi.
AP
Minua kiihottaa kovasti ajatus öljytä sellainen oikeasti pullukka nainen aivan kauttaaltaan kaulasta alaspäin. Vielä kun sen saisi toteuttaa täysin alastomalle naiselle hierontapöydällä niin olisin kovasti onnellinen.
Mies 40v
Onko täällä yhtään miestä kommentoimassa, vaiko lihavat naiset vain keskenään voimaantuvat?
Vierailija kirjoitti:
Minua kiihottaa kovasti ajatus öljytä sellainen oikeasti pullukka nainen aivan kauttaaltaan kaulasta alaspäin. Vielä kun sen saisi toteuttaa täysin alastomalle naiselle hierontapöydällä niin olisin kovasti onnellinen.
Mies 40v
Itsellä kovasti samankaltainen haave, itse en tiedä kauniinpaa kuin sopivan reilusti ylipainoinen nainen😍
Halukas mies 41 kirjoitti:
Oma vaimo on rehevä, erityisen persevä ja reitevä nainen. D85 kuppi. Erityisen seksikäs se on push up liiveissä, stay up sukissa ja korkeakorkoisissa kengissä. Ihana nuolla sitä läpimärkää karvatonta pillua, kun se makaa siinä tissit ja nännit pystyssä. Ihana on myös paukuttaa kunnolla takaapäin ja nähdä se iso heiluva perse siinä edessä. Kyllä tuntuu hyvältä laskea spermat lopulta sinne syvälle pilluun.
Ja mitäs se persevä nainen saapi? Paitsi ne himoitut kermat sisäänsä.. Ai niin siinähän onkin jo kiittelemistä kerrakseen. Kas kun ei naamalle..
Joo ehdottomasti kiihottaa isot naiset, omakin on sellainen 167/92, isot tissit, laajat tummat nännipihat, iso perse ja kiimainen posliinipillu. Aivan parasta.
Vierailija kirjoitti:
Joo ehdottomasti kiihottaa isot naiset, omakin on sellainen 167/92, isot tissit, laajat tummat nännipihat, iso perse ja kiimainen posliinipillu. Aivan parasta.
Isot naiset on kuuminta hottia. Muistan parhaan yllätyksen saaneeni ex-rouvaltani, kun saunassa paljatui hänen ajaneen itsensä posliiniksi.
Vierailija kirjoitti:
Minun on pullukkana naisena vaikea ajatella, minkä kokoisia te tarkoitatte. Hieman ylipainoisia, vai sairaalloisen lihavia?
Laittakaa kuvalinkkejä mielestänne hyvännäköisistä naisista!
Terveisin nainen 170 cm ja 85 kg, joka uskoo olevansa liian lihava kaikille miehille
Ensimmäinen vaimoni oli 178 cm ja 85-90 kg. Itse 173/59. Tämän kokoisina tapasimme ja samankokoisina suhteemme päättyi, kun hän nukkui pois. Joten kyllä meitä miehiä on, joille 90-kiloinen nainen on intohimon kohde.
Kyllä rehevän runsaista naisista tykkääviä löytyy, itse usein juttelen chatissa muiden kaltaisenien kanssa.
Oma vaimo reilusti runsas 100++kg
Ukm37 kirjoitti:
Kyllä rehevän runsaista naisista tykkääviä löytyy, itse usein juttelen chatissa muiden kaltaisenien kanssa.
Oma vaimo reilusti runsas 100++kg
Missä chatissa?
Vierailija kirjoitti:
Ukm37 kirjoitti:
Oma vaimo reilusti runsas 100++kgMissä chatissa?
Livechat.fi Sielä käyn
Todellakin pidän ihanan runsaista naisista. Onneksi oma rakas on pullea oikeista paikoista. Tosin harmi kun hän on enemmän "vaniljaseksin" ystäviä kun itselle maistuisi myös mausteet välillä.
Erika xstazy on minun mielestä kaunis, tsin oliai parempi ilman tatuointeja. https://www.google.com/search?q=erika+xstacy&tbm=isch&client=ms-android…
Vierailija kirjoitti:
Todellakin pidän ihanan runsaista naisista. Onneksi oma rakas on pullea oikeista paikoista. Tosin harmi kun hän on enemmän "vaniljaseksin" ystäviä kun itselle maistuisi myös mausteet välillä.
Erika xstazy on minun mielestä kaunis, tsin oliai parempi ilman tatuointeja. https://www.google.com/search?q=erika+xstacy&tbm=isch&client=ms-android…
On kyllä todella seksikäs nainen. Tatuoinnit mielestäni ovat pelkkää plussaa. 👌
Yleensä läskit ja pienimunaiset ukot haaveilee läskeistä, koska paukut ei riitä rotunaisiin.
Sori siitä 😢
Mr 22cm kirjoitti:
Yleensä läskit ja pienimunaiset ukot haaveilee läskeistä, koska paukut ei riitä rotunaisiin.
Sori siitä 😢
Höpö-höpö.
Ei pidä paikkaansa. Olen saanut aina hyvää, nautinnollista seksiä sekä suhteessa että sen ulkopuolella.
BigL
Laadukas ja hyvinvarustettu mies saa yökerhosta aina laadukasta naisseuraa.
Rapamahat hakee toisistaan lohtuseuraa, kun muuta ei ole tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä yhtään miestä kommentoimassa, vaiko lihavat naiset vain keskenään voimaantuvat?
Mistä teitä vähä-älyisiä itsensä korostajia oikein sikiää. 😂😂
Pitäs varmaan tajuta, että meitä ihmisiä on monenmoisia. Halusit tai et.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas joku idiootti huutamassa omaa erinomaisuuttaan. Juuri tuon takia sie saatki vain tyhjäpäistä bimboja. Niistäkin huolit vain hoikimmat.
Itse urheillullusena miehenä pidän pulkukousta, mutta myös älykkäistä naisista. Nuo kaksi ominaisuutta oltava samassa paketissa, niin olen myyty.
Vierailija kirjoitti:
Yökerhosta:D? Ei taida olla itsellesi kovinkaan tuttu paikka.
Viestisi jälkeen hyvin ymmärtää, mitä tarkoittaa, kun moneen kertaan on todettu, että keskustelupalstat on täynnä tyhjän lappajia ja paskan polkijoita. Miten viestisi muuten liittyi aloittajan viestiketjuun.
Kyllä meitä pyöreämmästä naiskauneudesta viehättyviä miehiä riittää yllättävänkin paljon. Osa ei vain osaa edes asiaa myöntää. Toinen asia henkilökohtaisen kokemuksen tasolla on se, kun sellaiset mielestäni kauniit ja seksikkäät naiset harvoin ottaa lähestymisiäni tosissaan. Useimmin jopa vähän naureskellaan, että mikä vitsi tämä on. Onneksi tuo yksi otti minut vakavasti ja hänen kanssaan ollaan kohta kymmenen vuotta elelty. ❤️