Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava nainen kiihottaa.

Bbw lover
12.07.2020 |

Onko muilla samanlaista mielenkiintoa ylipainoisiin naisiin? Minua kiihottaa niin vietävästi lihavat naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi jopa vähän pieniin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan olen myyty. Tykkään hyväillä isoa vatsaa ja ennen kaikkea muhkeat pyllyt on minun juttuni. En ole mikään feederi, sillä en tahdo alistaa pullukkaani, vaan rakastan ja arvostan naisen pehmeitä muotoja yli kaiken. Itse olen urheilullinen vajaa nelikymppinen mies.

Kommentit (874)

Vierailija
61/874 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä yhtään miestä kommentoimassa, vaiko lihavat naiset vain keskenään voimaantuvat?

Annan yhden jutun todella lihavasta. Pitää pohjustaa että olin humalassa ja estot todella alhaalla. Oltiin molemmat silloin noin 25. Joko harvoin sai tai oli kunnolla pervo. Kun pidin tupakka tauon niin sen aikaa imi kun sellaistakin keksin pyytää. Kun selvisin humalasta niin hävetti että olin sellaiseen palloon tuupannut.

62/874 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä yhtään miestä kommentoimassa, vaiko lihavat naiset vain keskenään voimaantuvat?

Annan yhden jutun todella lihavasta. Pitää pohjustaa että olin humalassa ja estot todella alhaalla. Oltiin molemmat silloin noin 25. Joko harvoin sai tai oli kunnolla pervo. Kun pidin tupakka tauon niin sen aikaa imi kun sellaistakin keksin pyytää. Kun selvisin humalasta niin hävetti että olin sellaiseen palloon tuupannut.

Hommatkaa pojat itsetunto ja rakastakaa juuri niitä naisia, joista itse pidätte. Mitä v**un väliä jonkun muun mielipiteillä asiaan on.

Itse toimin tasan näin ja jos se ei jollekin kaverille käy, niin sitten se hänen ongelmansa. Ei minun. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/874 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailijanro1 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin pidän ihanan runsaista naisista. Onneksi oma rakas on pullea oikeista paikoista. Tosin harmi kun hän on enemmän "vaniljaseksin" ystäviä kun itselle maistuisi myös mausteet välillä.

Erika xstazy on minun mielestä kaunis, tsin oliai parempi ilman tatuointeja. https://www.google.com/search?q=erika+xstacy&tbm=isch&client=ms-android…

Mitkän ovat nämä "mausteet", mistä puhut.

Olisi mielenkiintoista kuulla muidenkin mieltymyksistä.

Vierailija
64/874 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka, komea ja isolla kulli varustettu kolli ei läskiä pane.

65/874 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikka, komea ja isolla kulli varustettu kolli ei läskiä pane.

Kaikki kaappihomot panee anorektikkoja. Jokainen heteromies ymmärtää naisellisten naisten päälle. 😂

Vierailija
66/874 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annika Saarikko kiihottaa

67/874 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan hän melkoisen kuuma nainen. 👌

68/874 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanovat isokokoiset naiset tällaisesta hoikasta/urheilullisesta 73cm pitkästä miehestä, joka kuolaa heidän peräänsä? En kertakaikkiaan saa katsettani irti isosta naisesta, joka pukeutuu tiukkoihin housuihin ja muodot esiintuovasn paitaan. 😍😍😍

69/874 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailijanro1 kirjoitti:

Mitä sanovat isokokoiset naiset tällaisesta hoikasta/urheilullisesta 73cm pitkästä miehestä, joka kuolaa heidän peräänsä? En kertakaikkiaan saa katsettani irti isosta naisesta, joka pukeutuu tiukkoihin housuihin ja muodot esiintuovasn paitaan. 😍😍😍

Kirjoitusvirhe. 183cm mies olen.

Vierailija
70/874 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annika on ihanan lihava.

71/874 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän monenlaisista naisista ja kyllä pullukassa on oma viehätyksensä ainakin irtoseksissä. Kyse on kyllä silloin puhtaasti seksuaalisesta mielenkiinnosta,.kovin ylipainoista en koe kauniiksi.

Yksi kiihottava asia on runsaus, mutta pulska ihminen on usein myös helppo ja halukas.

Tuo stereotypia lihavasta helposta lihavasta naisesta on naurettava. Itsetunto-ongelmaiset tai muuten vähä-älyiset tyypit turvautuu tuohon ajatuksen ja huutavat sitä totuutena.

Nää jätkät tuskin on edes kunnon seksiä ikinä saaneetkaan.

Vierailija
72/874 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa jokainen uskaltaisi tykätä ja rakastaa juuri sellaista naista/miestä kuin itseä miellyttää. Jos se lihava/muodokas nainen kiihottaa ja erityisesti jos nainen itse on itsevarma kiloinensa niin miksi ei? Ja jos nainen haluaa pienemmän miehen jonka voi rutistaa tissiensä väliin niin miksi ei? Hittoakos se muille kuuluu?

Vierailija
73/874 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa jokainen uskaltaisi tykätä ja rakastaa juuri sellaista naista/miestä kuin itseä miellyttää. Jos se lihava/muodokas nainen kiihottaa ja erityisesti jos nainen itse on itsevarma kiloinensa niin miksi ei? Ja jos nainen haluaa pienemmän miehen jonka voi rutistaa tissiensä väliin niin miksi ei? Hittoakos se muille kuuluu?

Juuri niin. (N)

Vierailija
74/874 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annika on ihanan lihava.

Samaa mieltä!

Vierailija
75/874 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annika on ihanan lihava.

Samaa mieltä!

Upea ilmestys

Vierailija
76/874 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annika on ihanan lihava.

Voisi lihoa enemmänkin.

Vierailija
77/874 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annika on ihanan lihava.

Voisi lihoa enemmänkin.

Tai muutua muodokkaammaksi

Vierailija
78/874 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea tätä ketjua. Tulee hyvä mieli siitä että osa miehistä pitää pyöreämmistäkin naisista. Kun joskus pääsisikin sänkyyn miehen kanssa, joka kävisi kuumana pyöreään olemukseeni.

Vierailija
79/874 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva lukea tätä ketjua. Tulee hyvä mieli siitä että osa miehistä pitää pyöreämmistäkin naisista. Kun joskus pääsisikin sänkyyn miehen kanssa, joka kävisi kuumana pyöreään olemukseeni.

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
80/874 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kyllä meitä tän henkisiä miehiä riittää yllättävän paljon. Joskus tuntui poikamiehenä ollessa, et jotkut naiset, joita lähestyin ei ota minua oikein tosissaan. Johtuneeko siitä, että olen itse hyvinkin hoikka, mutta lihastakin jonkinverran on. Onko sit niin, että pulleat naiset harvemmin kiinnostuu hoikemmista tai urheilullisemmista miehistä?[/quote]

Ehkä vois olla kiinnostunutkin, mutta sitä tuntis itsensä aina jotenkin ”huonommaks” kovin treenatun tai laihan miehen vierellä. Siks mielummin mieskin vähän isompi. Omasta itsetunnosta varmasti vaan kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi