Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihava nainen kiihottaa.

Bbw lover
12.07.2020 |

Onko muilla samanlaista mielenkiintoa ylipainoisiin naisiin? Minua kiihottaa niin vietävästi lihavat naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi jopa vähän pieniin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan olen myyty. Tykkään hyväillä isoa vatsaa ja ennen kaikkea muhkeat pyllyt on minun juttuni. En ole mikään feederi, sillä en tahdo alistaa pullukkaani, vaan rakastan ja arvostan naisen pehmeitä muotoja yli kaiken. Itse olen urheilullinen vajaa nelikymppinen mies.

Kommentit (875)

Vierailija
641/875 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on kiinnostanut hivenen pyöreät naiset. Olen viime aikoina tavannut naista joka on pyöreä ja pehmeä mutta seksissä hän makaa jalat levällään eikä tee mitään  muuta. Laittaa liukastetta itseensä todella riittävästi. Tevot ovat täysin minun vastuulla.  On kun panisi nukkea. Lisäksi hän vielä valittaa seksin jälkeen että se ei ole hyvää. En tehnyt sitä tai tätä. Kun sanon hyvästi niin hän ilmaantuu viimeistään viikon päästä oven taakse. 

Vierailija
642/875 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaava kokemus itsellä nuoruudesta hoikan naisen kanssa, joka piti/pitää itseään oikeana seksin jumalatterana. Täysin passiivinen seksuaalisia palveluksia odottava nainen. Ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/875 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku yksittäinen sekopää pitää tätä ketjua pystyssä täällä vuodesta toiseen.

En laittaisi paljon painoarvoa muutaman hullun höpinöille.

Että joku yksittäinen "sekopää" jaksaisi pitää keskustelua yllä vuosi toisensa jälkeen? En pidä uskottavana. Joidenkin on vain vaikea ymmärtää erilaista ajattelua ja mieltymyksiä, kun menee huonon itsetuntonsa kanssa siinä muun virran mukana ettei, vain erottuisi joukosta.

Vierailija
644/875 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihanaa. Ihana lihava nainen sytyttää myös keski ikäistä bi naista. 

Vierailija
645/875 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan ihanaa. Ihana lihava nainen sytyttää myös keski ikäistä bi naista. 

Uu. Kaksi pullea bi naista yhdessä on kaksinverroin seksikkäämpää. 🔥🔥

Vierailija
646/875 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavalla naisella on lähes poikkeuksetta isot rinnat se on kiva. Kaikki muut ominaisuudet laihaan tai ultra laihaan naiseen kiitos! 

Vierailija
647/875 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun se Jordan-hammasharjamainoksen multitaskaaja on kaunis kaksoisleukoineen!

Vierailija
648/875 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kun se Jordan-hammasharjamainoksen multitaskaaja on kaunis kaksoisleukoineen!

On sen verran ihan oikeaa elämääkin elettävänä, että ei tule paljoa mainoksia telkkarista katseltua. Ei kerro siis yhtään mitään. 

Vierailija
649/875 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunista katsottavaa on, kun  iso pylly hyllyy tiukoissa housuissa pitkin katuja. Liian pieni napapaita pueistaa pyöreitä rintoja ja pullea vatsa kurkistelee housun ja paidan välistä. 🔥🔥

Voi kun tuollaisia naisia olis enemmän hyvällä itsetunnolla varustettuna. 

Vierailija
650/875 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunista katsottavaa on, kun  iso pylly hyllyy tiukoissa housuissa pitkin katuja. Liian pieni napapaita pueistaa pyöreitä rintoja ja pullea vatsa kurkistelee housun ja paidan välistä. 🔥🔥

Voi kun tuollaisia naisia olis enemmän hyvällä itsetunnolla varustettuna. 

Juuri näin. Kesää odotellessa. 🔥🔥🔥🔥

Vierailija
651/875 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö kumppania etsivät miehet kadonneet jonnekin, tai eivät oikeasti livenä tykkääkkään isommista naisista, tai eivät muuten uskalla lähestyä. Mene ja tiedä.

Ei varmaan kadonneet vaan paremminkin karkotettu. MIssäs oikein odottaisit miehen tekevän aloitetta. Kovin harvassa ovat ne paikat ja silloin saa helposti joko käsilaukusta tai poliisin pampusta.

Vierailija
652/875 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oksettaa.

Vierailija
653/875 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumimammoja on maailma täynnä, mutta tällaisia unelmia vain muutamia kappaleita, eivätkä vapaana kuin minuutteja.

Vai niin. Muistuu mieleen muuan tunnettu juuri muumimammaksi haukuttu, mutta ei se hänen epäseksikkyytendä siitä johtunut, että olisi ollut liian "lihava".  

Vihjeeksi kaikille pulskille tytöille, kysykään siltä sulholtanne, oletko hänen mielestään liian lihava. Jos hän on sitä mieltä, että olisi syytä laihduttaa, ehkä vielä voisit löytää äiijän, joka oikeasti tykkää sinusta eikä vain siedä sinua ja juokse muiden perässä. Kolme koiraa haittaa vähän, kolme kersaa haittaa paljon, että voi se laihduttaminenkin olla ihan varteenotettava optio.

Vierailija
654/875 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitäpä hyvä itsetunto kun se kaikki vähäinenkään huomio ja kommentit mitä satut saamaan on negatiivista... Ei, muiden kommentit eivät määritä minua ja kyllä, osaan jättää muiden mielipiteet omaan arvoonsa, mutta kyllä niillä silti on vaikutusta itsetuntoon halusi tai ei.

Kaikista tämänkin ketjun kivoista kommenteista huolimatta lihavia rakastavat (jotka ei fetisoi) ovat kuitenkin vähemmistössä... Muutkin vähemmistöt ovat korottaneet ääntään, korottakaa tekin. 🙂

Vierailija
655/875 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liekö kumppania etsivät miehet kadonneet jonnekin, tai eivät oikeasti livenä tykkääkkään isommista naisista, tai eivät muuten uskalla lähestyä. Mene ja tiedä.

Ei varmaan kadonneet vaan paremminkin karkotettu. MIssäs oikein odottaisit miehen tekevän aloitetta. Kovin harvassa ovat ne paikat ja silloin saa helposti joko käsilaukusta tai poliisin pampusta.

Kuulinpa joskus sivusta tavaratalossa kun nuori mies kysyi nuorelta naiselta meikkiosastolla "milloin työpäiväsi loppuu?" ja numeron. Ilmeisesti sai. Ei välttämättä toimi kaikille, mutta kyllä yleensä ihan fiksulla lähestymisellä ja normaalilla keskustelulla voi muita lähestyä ilman huolta rikoksesta.

Vierailija
656/875 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiihota ei. Vieläkin muistissa pyörii kesäinen kylpyläreissu. Yksi norppa oli lapsensa kanssa lasten altaassa eikä päässyt omin avuin sieltä ylös. Sitten kaiketi sen mies meni nostamaan sen ylös altaasta. Voi luoja mikä myötähäpeä miestä kohtaan.

Seksiä tollasen naisen kanssa. Ei ikinä.

Vierailija
657/875 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiihota ei. Vieläkin muistissa pyörii kesäinen kylpyläreissu. Yksi norppa oli lapsensa kanssa lasten altaassa eikä päässyt omin avuin sieltä ylös. Sitten kaiketi sen mies meni nostamaan sen ylös altaasta. Voi luoja mikä myötähäpeä miestä kohtaan.

Seksiä tollasen naisen kanssa. Ei ikinä.

Norpat ovat uhanalaisia ja suojelun arvoisia. 🦭

Vierailija
658/875 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ne eivät kuulu kaupunkimiljööseen.

Vierailija
659/875 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ne eivät kuulu kaupunkimiljööseen.

Eikä noin huonokäytöksiset oliot ihmiskuntaan..

Vierailija
660/875 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Naapurissa asuu sellainen noin 100kg 155cm rouva miehensä ja lapsensa kanssa. Olen niin kateellinen tuolle miehelle...