Lihava nainen kiihottaa.
Onko muilla samanlaista mielenkiintoa ylipainoisiin naisiin? Minua kiihottaa niin vietävästi lihavat naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi jopa vähän pieniin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan olen myyty. Tykkään hyväillä isoa vatsaa ja ennen kaikkea muhkeat pyllyt on minun juttuni. En ole mikään feederi, sillä en tahdo alistaa pullukkaani, vaan rakastan ja arvostan naisen pehmeitä muotoja yli kaiken. Itse olen urheilullinen vajaa nelikymppinen mies.
Kommentit (875)
Vierailija kirjoitti:
Erästä näyttelijänaista haluaisin panna nyt.
Melko pyöreä olento, mutta terve ja sileä iho.
Panettaa.
Varattu nainen. En taida edes yrittää.
Tarkoitatko Kiti Kokkosta?
Ainakin minulle kelpaisi mainiosti.
Vierailija kirjoitti:
Panettaa.
Ketähän mahtaa kirjoittaja tarkoittaa? On useampiakin upeita näyttelijänaisia tässä maassa.
Kyllä kiihottaa, vaimo on 167/90, on tissiä ja persettä kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Ja mahaakin. Ja kunnolla.
Millon se veriarvot on viimeeksi tarkastettu?
Miltä ne muuten näytti?
Vai eikö kiinnosta yhtä paljon kun se iso perse?
Oma naiseni oli tavatessamme 160cm/60kg, ja nyt muutama pulskasti voitu vuosi myöhemmin sadan kilon raja on menossa rikki. On vatsaa, tissiä ja tuhti perse. Oli aluksi omaan makuuni turhan pieni, mutta kovalla vaivalla syötin hänestä itselleni tuhdin emännän.
Kevät / kesä koittaa ja on taas valtavia suloisia ihmisiä liikkeellä. Pitää vaan yrittää hillitä itsensä liialta katselemiselta kun omakultakin on sopivan pehmeä ja pullea.
Vierailija kirjoitti:
Kevät / kesä koittaa ja on taas valtavia suloisia ihmisiä liikkeellä. Pitää vaan yrittää hillitä itsensä liialta katselemiselta kun omakultakin on sopivan pehmeä ja pullea.
Vaikea olla tuijottamatta kun ihanat pullukat ovat ahtaneet itsensä piukkoihin kesävaatteisiin. Sitä pyöreiden muotojen pursuamista ja hyllymistä voisi ihailla loputtomiin...
Katsoin youtubesta peliaiheista videoa, Jordanin mainos ja ihana multitaskaajanainen ilmestyi kaksoisleukansa ja pulleiden käsivarsiensa kanssa, pakko pysäyttää ja ihastella. Joskus mainos voi olla muutakin kuin ei-toivottu :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panettaa.
Ketähän mahtaa kirjoittaja tarkoittaa? On useampiakin upeita näyttelijänaisia tässä maassa.
En ole tuo kirjoittaja, mutta itselleni tuli ensimmäisenä mieleen Salkkareiden Salla, joka sattuu olemaan myös oma suosikkini.
Varsinkin tuossa roolissaan on aivan hiton seksikäs, ne kivat ilmeet ja hänen seksikäs äänensä vain korostavat sitä.
Monesti olen runkannut ajatellen Sallan herkullisia muotoja ja kauniita kasvoja.
Kateeksi käy Karia, kun on tuollainen nainen hellittävänä.
Sallan (siis hahmon) luonne on kyllä sellainen että pulleudesta huolimatta juoksisin.
Vierailija kirjoitti:
Sallan (siis hahmon) luonne on kyllä sellainen että pulleudesta huolimatta juoksisin.
Mä juoksisin jo pelkän ulkonäön vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä ne muuten näytti?
Näille pullukka lowereille terveydelliset näkökannat on yhtä tyhjän kanssa. Kuhan mamma on lihava!
Pakko ihmetellen kysyä, että mikä niissä ylipainoisissa naisissa niin viehättää? Entäpä jos semmoinen läski istua röhnöttää päällä vaikka pidemmän aikaa, niin eikö siinä voi henki lähteä?
Kyllä ensin alkaisi sattua pahemman kerran, ennen kuin hengenlähtö olisi lähellä. Oman kokemuksen mukaan semmoinen sata kiloa päällä pötköttämässä (itse olen hoikempi) on oikein miellyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Pakko ihmetellen kysyä, että mikä niissä ylipainoisissa naisissa niin viehättää? Entäpä jos semmoinen läski istua röhnöttää päällä vaikka pidemmän aikaa, niin eikö siinä voi henki lähteä?
Ei niin mikään. Tissit roikkuu, maha roikkuu ja perse roikkuu. Naama näyttää ilmapallolta, mikä on räjähtämispisteessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä ne muuten näytti?
Näille pullukka lowereille terveydelliset näkökannat on yhtä tyhjän kanssa. Kuhan mamma on lihava!
En tiedä miksi vaivaudun vastaamaan sinulle, mutta moni lihava on tutkitusti terve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä ne muuten näytti?
En tiedä miksi vaivaudun vastaamaan sinulle, mutta moni lihava on tutkitusti terve.
Niinpä. Meilläkin vaimo 162/90 ja terveystarkastuksessa todettiin oikeinkin hyvin voivaksi. Sitten taas itselläni 184/78 on korkea kolestroli ja verenpaineet tapissa. Ei ne kilot paljoa kerro terveydestä tai elämäntavoista. Korkeintaan joissain yksittäis tapauksissa. En käytä päihteitä tai tupakoi. Lisäksi liikun säännölisesti ja paljon, mutta mikään ei tunnu auttavan. Allitettava varmaan lääkitys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä ne muuten näytti?
Mutta vielä useampi sairas.
Panettaa.